Aihe: Clubhouse simulaattorigolf 2004 - Golfpiste.com

4.8.–11.8. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[15][9]
KilpailuaSuomalaista

Clubhouse simulaattorigolf 2004

Etusivu Foorumit Yleistä Clubhouse simulaattorigolf 2004

Esillä 25 viestiä, 226 - 250 (kaikkiaan 331)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • JKO

Kiinnostusta on finaalista pudonneiden finaaliin.

Mulle ei valitettavasti käy jumbofinaali 17.1. Mulla on silloin protunti ip, mutta yritän kyllä ehtiä seuraamaan finaaleja ennen tai jälkeen. Sunnuntai 18.1.päivä käy.

Senkin händärihuijari ;o))

Minulla seuraava ’vapaa/mahdollinen’ viikonloppu on vasta kuun vaihteessa, mutta äkää antakoo sen häiritä. Cut rajan laskeminen ei ole saanut mitään kannatusta, joten on erittäin epätodennäköistä että selviytyisin finaaliin, onhan karsinnan suorittamattomia vielä toistakymmentä.

Finaalin ulkopuolisiin jatkokisoihin olen valmis osallistumaan, mahdollisuuksien mukaan. Olisihan se mukava haastaa voittajaa omassa prefinaliryhmässä.

Mitä Tetsan ehdottamaan tasoituksettomaan kisaan tulee, niin Kobon vahva vire on näemmä tehnyt tehtävänsä

#;=)

Musta alkaa tuntumaan että Kobo ei osaa laskea – kyllä ne muutkin kierrokset kaudella lasketaan kuin ne joista näkee parhaaksi jättää kortin;->

Juu niin se matikan maikkakin väitti lukiossa… Mutta koska in Finlad we have this thing called reilu meininki, niin todettakoon että vain kaksi korttia tuli jätettyä… molemmat lakevia kaksi muuta kierrosta ryssin urakalla… menivät bufferiin, joten kun jätin tasoitus-sääntöjen puitteissa liianvähän kortteja / kausi… Kaipa nyt on sitten niin, että mut erotetaan seurasta, liitosta ja asetetaan vähintään kolmen vuoden mittaiseen kilpailu- ja toimitsija kieltoon. Toivottavasti kukaan ei kuitenkaan vielä tässä vaiheessa ole minua viemässä saunan taakse 🙂

Jos on kerta kiinnostusta itse kullakin jatkopeleihin, niin mukana ollaan.

Kävin muuten tänään korkkaamassa Malmin lyöntimatot, ja vilkaisin samalla noin niinkuin vertailumielessä simujen lyöntipaikat, ja ainakin sen oikeanpuoleisen näyttivät itseasiassa helpommilta kuin Niittarissa. Varsinkin Ruffi (josta itse taisin paukutella useimmat lyönnit..)

Joko mailat on kiillotettu ja kuivaharjoittelu pidetty? Huomenna tavataan Nitsarissa 13.00. Ehdimme varmastikin pelaamaan kolmessa tunnissa, mutta olemme viimeiset lauantain pelaajat (ainakin iltapäivällä tilanne oli tämä). Nyt pari huurteista ja nukkumaan!

Tulokset sitten tulee tänne _VÄLITTÖMÄSTI_ kierroksen jälkeen! Eikös niin? :o)

Milloin mennnään treenaamaan se hässäkkähyvitys pois ? Vois koettaa kesyttää sen I simun kun sen saloihin ei oikein päässyt sisälle.

Jos tässä joutuu finaaliin niin ennen sitä mielellään.

Kuulostaa nää tetsat ja kumpp. treenaavan harva se päivä… 😉

Mulle käy milloin vaan.

mulle sopii maanantai anytime. Ti, to ja pe aamupäivät käy myös. Illat on vähän kortilla ens viikolla.

Jos ei löydy yhteistä aikaa niin sitten myöhemmin.

JKO

Maanantai-ilta sopii.

Ryhmä alkaa varmaan olemaan veden äärellä. Toivottavasti tulokset pamahtaa tietoon nopiasti, toivoo kainosti katselija…

Vartin päästä on neljä tuntia mennyt. Minkähänlainen sensaatio mahtaa olla tulossa?

Luulisi kohta jo tulosten olevan täällä…

Harjoittelun puute tuntui tätä porukkaa vaivaamaan ja lisäksi meitä käytiin psyykkaamassa oikein paikan päällä. Muutama harjoituskierros olisi varmasti parantanut kaikilla tuloksia (seli, seli …). No, hommasta selvittiin kuitenkin kunnialla ja 14. väyläkin saatiin kunnialla pelattua (tulokset: 3, 4, 7, 9).

Tässäpä tulokset:
    King Kong 85 – 4 = 81
    Hole-in-ten 90 – 6 = 84
    left 90 – 5 = 85
    Näprääjä 122 – 9 = 113

Reikäkohtaiset tulokset laitan menemään Ketulle.

Simulaattori säikäytteli muutaman kerran loiskahduksella, vaikka pallo jäikin raffiin ja peliin. Onko Malmilla ollut samanlaista havaittavissa?

Jokohan voidaan lopettaa spekulointi Niittarin ’helposta’ simulaattorista? Mä kävin jopa toivottamassa pojille pelionnea, mutta ei se näköjään tarttunut.

Kärkikahdeksikossa ei tapahtunut muutoksia.

Mun nähdäkseni puheet Niittarin helppoudesta voitaneen kuopata;)

Hetkinen, korjaan tuon loppuosan kommentistani, koska olen kuullut huhuja LowFatPatin kannustusmetodeista…

Ei helppoa golfkenttää ole olemassakaan, ei simulaattorissakaan. Peli on peliä.

Suurkiitokset erittäin mukaville pelikavereille King Kong, Hole-in-ten ja Näprääjä sekä psyykkaajille Turzi ja Paksupekka!

Mä arvasin että sinne Niittariin kuitenkin menee porukkaa pällistelemään! Ajattelin kyllä mennä itsekin, mutta funtsin että se tila on niin pieni etten mä enää paksupekan jälkeen mahu sinne… :o)

do dii, täähän vaan tosiaan todisti, ettei se Niittari tosiaan oo yhtään helpompi. Ympäristö tosin rauhallisempi kun ei ole muita häröilemässä lähituntumassa…..ja edelleen ollaan yheksäntenä:-(

Ilmankos pojilla meni pelit persiilleen, jos paksupekka siellä oli. Se pahanilmanlintu sotki minunkin pelini Malmi ykkösessä.

Vinkki: Tulevat ryhmät, ostakaa ko. hetkeksi paksupekalle leffaliput, vaikka Kuninkaan paluuseen, niin kas, alkoi tulostaso parantua. Varmuuden vuoksi vielä kaksin kappalein, niin paksuPirkko pitää huolen ettei Pekka simun ääressä vanhene.

Loistoidis toi leffalippujuttu, mutta hemmetti pp pelaa varmaan samassa ryhmässä mun kanssa finaalissa… (Kyllä, alkaa vahvasti näyttää sitä että 67 riittää finaaliin…) Tosin muistaakseni paksis ei pahemmin yrittänyt pelatessaan psyykkailla, oisko ollut omassa pelissään tarpeeksi pohdittavaa?

Esillä 25 viestiä, 226 - 250 (kaikkiaan 331)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #495812 kohteessaClubhouse simulaattorigolf 2004

Etusivu Foorumit Yleistä Clubhouse simulaattorigolf 2004