Aihe: Clubhouse simulaattorigolf 2004 - Golfpiste.com

4.8.–11.8. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[15][9]
KilpailuaSuomalaista

Clubhouse simulaattorigolf 2004

Etusivu Foorumit Yleistä Clubhouse simulaattorigolf 2004

Esillä 25 viestiä, 1 - 25 (kaikkiaan 331)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • #188644 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Päätimme siis järjestää talvipäivien iloksi Clubhousen simulaattorigolfkisat. Ensimmäisen kierroksen kisoja saa jo pelata. Tarkemmat tiedot löytyy alla olevasta linkistä. Lue lisää: Clubhouse simulaattorigolf 2004

#495675 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

No niin nostetaanpas tämä virallinen ketju nyt sitten asiaankuuluvalle paikalle…

Z ori sitten feidas maanantain osakilpailun, mutta sehän ei haittaa koska meitä on edellen kylliksi kisaamaan!

#495676 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Eli ilmoittautukaa tässä ketjussa jos olette halukkaita pelaamaan kisaa tähän aikaan, muutoin peruutan varauksen ja koetan mahtua mukaan myöhemmin.

Lähden mukaan, sillä varauksella että saan karistettua tämän influenssan ennen sitä.

Mäkin voin lähtee tuonne Malmille Ti 6.1. 16:30-20:00.

Yksi mahtuisi vielä mukaan malmille kolmanteen lähtöön. Tähän mennessä ryhmän koostumus on: Kettu_, Tuoppi ja CH-1.

Toivottavasti Tuoppi paranet ennen kisaa

Voisin tulla, jos tilaa on vielä. Siis 6.1. klo 16.30-20.30?

Hienoa. Ryhmä on koossa. Siis Malmille 6.1 about neljän jälkeen. Itse aion mennä hyvissä ajoin seuraamaan muiden peliä ja ottamaan oppia. En ole koskaan simussa pelannut.

Nonni. Treenit Turzin kanssa on nyt sitten takanapäin, suurkiitos erinomaisen mukavasta ja asiantuntevasta peliseurasta!

Nuotit on nyt tehty, toivottavasti maanantaina peli kulkee…

Niin… ja se tulos oli ?

Mulla jälkimmäinen kierros 66 –> 62 netto.

Paha 🙁

Käväisin äsken siellä Niittarin GolfCenterissä ja homma on siltä osin klar. Mulla on se ovikoodi tallessa jne… Nähdään maanantaina!

All right! Maanantai aamulla sitten. Itse jäi askelmerkit hakematta, pari huitasuu Diswestin lyöntipaikalla saa mennä harjoittelusta 😉

Torikadun ryhmä eli EFC,PJA ja minä starttaa loppiaisena liikkeelle.

Hieno homma Tetsa, että sulla on se koodi hallussa.

olin nääs lauantaina koko päivän Tapiolassa keilaamassa (kv turnaus ) ja unohdin soittaa ajoissa sinne niittariin……:-(

No onnex voitettiin se turnaus…..kumpaankohan

tässä pitäis panostaa, isoon vai pieneen palloon???

aika paha toi 66…………

Kaatuuko ennakkosuosikin paineet Tetsan harteille upean 66 kierroksen jälkeen. Pysyykö mies kasassa? Muille Tetsan kanssa pelaamaan lähteville suosittelen kuulosuojaimia, koska pallo saa ihan sikana kyytiä miehen ajurista. Kiitos vielä hyvästä peli-illasta.

Tetsa saa kyllä nyt syyttää ennakkopaineista vain ja ainoastaa itseään… ei muilla ole mitään mahkuja voidaan jo valmiiksi julistaa voittajaksi Tetsa ja pelata kisat muista sijoista.

Kunhan psyykkaan…

Toi 66 oli ihan vahinko. Siinä puttimatolla oli jotain roskia joista pallo kimpoili reikään.

Ja ne kuulosuojaimet voi ihan turvallisin mielin jättää kotio! Kerran kierroksessa saattaa vähän kilahtaa ku vahingossa osuu keskelle lapaa… Ja paineita ei ole koska tiedän etten pelaa toista 66:sta enää IKINÄ! (Ehkä kuitenkin 65…?)

Mun mielestä se reikä on aivan laittoman matala, kävin nimittäin perjantaina vuoden tauon jälkeen kokeilemassa. Metrin putti keskeltä reikää sisään, upposi kupin pohjalle… ja pomppasi pois.

Tarkkana saa olla.

Toi kupin pohjalta noussut pallo pitäis kyllä melkeen lisätä tonne sääntöihin. Ei meinaan ole kovinkaan harvinainen tapaus, sillä se reikä on aivan liian matala ja se pallo pomppaa sieltä tosi helposti ulos.

Joo, olen samaa mieltä Ketun kanssa. Sääntöjä voisi rukata tältä osin. Oikeasta kupista pallo harvoin pomppaa takaisin. On se sen verran syvä.

Olisko niin, että jos pallo pomppaa pois niin enää ei tarvitsisi putata eli tulos olisi siinä vain kuin?

JKO

Sääntöjen kertausta ja tarkennusta.

Hyvinkään ryhmä kertokoon kokemuksistaan ja tarkentaneen sääntöjä.

Hiekkaeste tai kerheikko:

Pallo asetetaan maton keskellä olevaan syvennykseen. Sallitut mailat ovat rauta7 ja pienemmät mailat. Saanko käyttää puu7? Mikä on sallittu kulma?

Kun lyödääni ohi tai surkeasti (eli ei rekisteröity lyönti) ja/tai putataan neljä kertaa: miten merkkaaja merkitsee lyönnit? Kolme puttia on maksimi.

Kun ja jos lyödään avaus päin vaikka OB. Miten uusi lyönti suoritetaan?

PS.

Nämä tarkennukset ovat vain tuuppareille. Muut voivat korkeintaan hermostua.

Malmin simu ei aina ottanut vastaan putteja kolme vaan kaksi. Toivottavasti ette joudu vastaavaan tilanteeseen.

Hiekkaeste tai kerheikko:

Pallo asetetaan maton keskellä olevaan syvennykseen. Sallitut mailat ovat rauta7 ja pienemmät mailat. Saanko käyttää puu7? Mikä on sallittu kulma?

Eikun…

( Tri Turf lyöntialustalta pelattaessa pallo pelataan lyöntialustan hiekkaesteosassa olevasta syvennyksestä vapaavalintaisella mailalla. )

Eli pallo syvennykseen ja sitten millä tahansa mailalla saa jatkaa.

Mä olen ymmärtänyt että lyönnit merkataan erikseen. Näin ei ole mitään merkitystä kuinka monta puttia on koneeseen mahdollista syöttää ja koneen liuskaa ei siis käytetä.

Esillä 25 viestiä, 1 - 25 (kaikkiaan 331)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #495943 kohteessaClubhouse simulaattorigolf 2004

Etusivu Foorumit Yleistä Clubhouse simulaattorigolf 2004