-
JulkaisijaArtikkelit
-
Onnittelut HIT ! Ylläpito toivoi ideoita logon käytöstä, joten avaan tähän ketjun ja avaukseksi oman aiemmin antamani ehdotuksen: Hienoa pojat ja tytöt ! Toivottavasti luovuutta löytyy ja saadaan kiva maskotti. Mitä tunnistamiseen tulee niin itse en käytä lippistä (otsa on muutenkin tuskanhiessä), pallot katoavat metsän uumeniin (ja jopa raffeihin), auto on parkkiksella eli em. kolmella välineellä ei minua tunnista. Kannatan jotain räväkkää, kauas näkyvää bägilätkää ja tietenkin nimimerkillä varustettuna. Jatkuvasti vakionimimerkillä kirjoittaville GP voisi kustantaa homman. Olemmehan koko ajan lukemassa heidän mainoksiaan, mistä ilmoittajat ovat varmasti tyytyväisiä.
Vaikka kaikki eivät lippistä käytäkään, hyvin moni sen tekee, joten siinä on yksi tuote. Toinen on tietysti jo usein mainittu bägilaatta ja kolmas ehdotukseni on mailapyyhe. Pallot ovat katoavaisia, mutta kaikenlaista pikkutavaraahan on, jota voisi ajatella: griinihaarukka, mailanpuhdistusharja, mailansuojukset jne….
Minäkin kannatan bägilätkää aktiivisille klubilaisille. Tietty lippikset, griinihaarukat, merkkausnastat ja muut logoin varustetut asusteet / tarvikkeet kuuluvat asiaan.
Harveneva ja harmaantunut kuontaloni kaipaa kyllä lippistä suojakseen. Mieluusti pistäisin päähäni Clubhouse-lippiksen.
Myös bägilätkä käy jopa nimimerkillä varustettuna.
Niin kaikkihan ei kulje lippis päässä, itse kylläkin.
Mutta kaikilla on bägit, pyyhkeet, griinihaarukat…
tältä sektorilta varmaan löytyisi logolle käyttököhteita.
Ja liekkö hullu idea teettää paita jossa olisi rinnassa logo nimimerkillä varustettuna
Bägilätkä, lippis, pyyhe, pinssi… VaIHtoehtojahan on paljon. Bägilätkä on minun ykkössuosikki vakkarikirjoittajille clubhousessa.
Lippiksiä, pyyhkeitä ym. tavaraa voisi olla myynnissä sopivaan hintaan clubhousen e-kaupassa.
Bägilätkähän se taisi olla se alkuperäinen idea, ja minusta edelleen paras. Tosin sen vaikutusalue ei ulotu klubin terassille… niinkuin ei lippiksenkään. :-/ Pinssi kuulostaa hyvältä.
Bägilätkä ja lippis vaikuttavat omalta kannaltani parhailta vaihtoehdoilta, mutta lippistä ei ainakaan kaikki halua käyttää… Joten ehdotan bägilätkää ensisijaisena vaihtoehtona.
griinihaarukka, jossa merkkaus nasta kiinni olisi hyvä vaihtoehto kentällä, mikä ei tosin terassilla näy, mutta terassilla voisi olla pinssi…
kyllä griinihaarukasta huomaa, jos sitä siis käyttää;)
Itse olen tuon bägilätkän kannalla. Jotenkin vain tuntuu kylläkin siltä, että, jos pinssejä ja muuta pientä rojua aletaan väsäämään, tulee tuotto olemaan tappiollista. Kuka tilaa pinssin tai kuka pinssin tilauksen jälkeen pitää pinssiä yli 2 kieppiä ?? Omapahan on mielipiteeni, mutta ehkä tuotteissa kannattisi panostaa näkyvyyteen ja sellaisiin tuotteisiin, joita oikeasti käytetään enemmän kuin vain muutaman kerran.
kannatan bägilätkää.Voihan sitä aina arvuutella,
kelle bägi kuuluu.
Edellisten lisäksi vaikka hyvänlaatuinen sateenvarjo, logolla varustettuja slaissivapaita titun palloja, draiverin suojus, pelipaita jne.
Bägilätkää voisin käyttää.
Muut tuotteet varmaan jäisi käyttämättä.
Sopivan kokoinen bägilätkä olisi minunkin valintani. Kun sen kerran hyvin kiinnittää, siinä pysyy.
Toinen, monikäyttöisempi vaihtoehto – pinssi – tulisi varmaan liian kalliiksi.
Bägilätkä on in! Mainoslippiksiä joka nurkka täynnä.
Mulle hikirätti eli pieni pyyhe, josko niitä hyvinkin tulis enskesänä kuumia päiviä.
Ja voihan siillä mailat pyyhkiä muilla keleillä.
Ja sitä voi purra kun peli kulkee huonosti, sen sijaan että muuten meuhkais ja paiskoisi tavaroitaan… ja sitäpaisti, rättiä voi paiskoakin kohtuu turvallisesti.
Ja rättiin voi niistää tai pyyhkiä silmänsä jos peli on liikuttavan kaunista… kahden albatrossin jälkeen tehdyn holarin jälkeen tms.
Bägilätkä ilman muuta, siihen vaikka dymolla nicki niin ei tuu liian tyyriiksi.
Toinen vaihtoehto on tatuointi otsaan, niin näkyy pelatessa, klubilla ja saunassakin. Pinssit, griinihaarukat yms. ei tule näkymään tarpeeksi…
Juu, bägilätkä ehdottomasti. Se on aika pitkäikäinenkin jos vertaa esim helposti hukkaanmeneviin pinsseihin ja greenihaarukkoihin.
Lätkä voi olla nimimerkillä tai ilman.
Bägilätkä ehdottomasti paras vaihtoehto!!!
Bägilätkä on ok!
Lippiksien suhteen olen aika tarkka, mikä tahansa ei käy, vaan sen täytyy näyttää joltain (en kyllä osaa sanoa, miltä…..fiiliskysymys). vois siis jäädä käyttämättä.
Lisukkeena vois olla auton ikkunaan liimattava tarra, silloin vois tsägällä törmätä klubilaiseen ihan missä vaan.
Bägilätkä on must. Mä ’keräilen’ lippiksiä, joten kyllä mä lätkän lisäksi semmoisen voisin ottaa.
Clubhousen väreihin (METALLIVÄRI) tuunattu golfauto, ja siihen vihreä nyrkkeilysäkkiviritys, jotta voi purkaa tunteitaan. Autossa tottakai 20′ (tuttu yksikkö mailanikkareille) ALUVANTEET. Ja SPORTTIPAKOPUTKISTO, josta kuuluu kiroilua. Tuulilasiin sitten isolla oma nimimerkki.
Sitten jokaiselle voisi teettää oman draiverin, jossa lukee kruunussa ’400? HELEPPO HOMMA’. Itseasiassa, joku pitkälyöntinen (siis kuka tahansa täällä) voisi oikein suunnitella sen.
Bägilätkä.
Eiköhän sillä olisi suurin suosio, ja muutenkin vaihtoehtona hyvä. Tämän jälkeen voisi vaikka olla lippis. Ja sitten ehkä griinihaarukka, missä olisi tuollainen merkkausnasta.
Bägilätkä tai kangasmerkki. Merkin vois sitte ommella (sen verran pysyy neula käsissä) haluamaansa paikkaan.
Bägilätkä OK. Pyyhettäkin tulisi käytettyä, mutta logo ei siitä juuri näkyisi.
-
JulkaisijaArtikkelit