23.4.–30.4. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[13][26]
KilpailuaSuomalaista

Clubhouse Invitational 2006

Etusivu Foorumit Yleistä Clubhouse Invitational 2006

Esillä 25 viestiä, 76 - 100 (kaikkiaan 306)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • #342968 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Morientes!

    Puolustavan mestaritiimin yksi osa eli Jeikki on ainakin mukana… Niin ja varaan jo todella mielelläni myöskin majotuksen ja illallisen, josko semmosia jaetaan. MAKSO mitä MAKSO!!!!!!!!!!!!!!

    Elikkä Jeikki täyshoidolla kisaan mukaan. Kiitos

    PS. On se kiva että pystyy fiilistellä täällä palstoilla vaikka kauteen on aikaa vielä aikalailla.

    #342969 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    täällä on kuvauksen mukaan mahdollisesti muutaman vuoden nuorempi mutta muuten aika lailla samaan kuvaukseen tipahtava kaveri myös ensikertalaisena ja joukkuetta vailla.

    Kysymys Asiaintuntijoille: Miten tuohon ilmottautumiseen saa mukaan mahdollisesti myöhemmin syntyvän Voittajajoukkueen kuvauksen?

    #342970 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Ilmoittauduin kanssa mukaan. Vieläkö löytyy paljon joukkeueetomia ensikertalaisia?

    #342971 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Myös ensikertalainen ilman ryhmää.. Kaikki käy, vaan onko vasuriryhmää/-iä niinkuin aiemmissa härdelleissä?!

    #342972 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Kuinkakohan moni jaksaa (jo perinteisesti) 5+ tunnin kilpailukierroksen jälkeen touhuta rangella ja lähipelialueilla?

    Mistä johtuu melko reipas hinnankorotus aikaisempiin kolmeen tapahtumaan verrattuna, onko greenfee niin paljon tyyriimpi vanajanlinnassa(eli mitä tuo hinta oikeastaan sisältää)? Varsinkin kun tällä kertaa ei pidä sisällään ruokaa kuten aikaisempina kertoina.

    Mitenkäs sitten tuo ruokailu? Näytti tuovan hintaan lisää 30€. Sisältääkö juomat?

    Parti vastaa: Tarkoituksena on nostaa tapahtuman profiilia. Siksi korkean profiilin kenttä ja oheisohjelma. Niin hieno tapahtuma kun kisasta onkin kasvamassa, eivät sponsorit ole vielä rientäneet maksamaan kisan kustannuksia puolestamme. Maksamme siis jatkossakin kisan kulut itse. Kieltämättä hinnan nouseminen on huono juttu, enkä itsekään siitä pidä. Olen ajatellut asiaa siltä pohjalta, että pyydetyllä 80€ saamme Suomen eturivin kentän yksityiseen käyttöömme käytännössä koko päiväksi. Lisäksi ruokailu + majoituspuitteet ovat sanalla sanoen hienot. Pistäkää siis parasta päälle ja kengät kiiltäviksi.

    Kyllä 18 reiän jälkeen pitää muutama pallo jaksaa ilmaan paiskata. Sehän on vasta verryttelyä 😉 Olen pelannut Vanajalla kerran, silloin jäi kierroksen jälkeen vielä niin paljon nälkää että pyysimme cädäriltä luvan pelata muutama alkupään reikä uudestaan, meni sitten melkein koko kierros samalla lämmöllä.

    Tiimin määrittemisestä: Kun loggaudut sisään kisojen sivulle, sinulla on aina oma ilmoittutumislomake esillä. Tee tarpeelliset päivitykset tiimi-kohtaan ja tallenna. Osallistujalista aakkostuu tiimin nimen mukaan.

    #342973 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Porukkaa alkaa löytyä nopeasti, joten valitsenpa pitkähkön harkinnan – lol – jälkeen nimen

    Kymppiteam

    jonka laitan tuohon ilmoittautumissivulle omaksi joukkueeksi. Viestiketjun seuraavat halukkaat, jjkemp jne. ovat tervetulleita mukaan. Oletan, että neljä per joukkue on oikea lukumäärä.

    #342974 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Mitäs? mikä mikä….mites tuohon kymppiteamin nimeen päädyit? Vaatii vastauksia ja kolmena kappaleena!

    #342975 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Lokkina ja siipeilijänä maksan mielelläni laadukkaasta ja hyvästä kentästä, ennen muuta tapahtumasta.

    Ajattelin, että jos voisimme kerätä silti Jylanille kolehdin, kun hän on tottunut pelaamaan ko. kenttää ilmaiseksi. Olen valmis osallistumaan myös Jylanin majoituskustannuksiin vastaavalla periatteella. Jylan on saatava kentälle.

    Euro/lokki ei tunnu pahalta panokselta.

    #342976 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Mukana ollaan ainakin ilmoittauduttu ajoissa kun mahtui. Jäi viimekerrasta vähän hampaan koloon

    (ei auta hammaslääkäri). Ei ainakaan väyläkarttojen mukaan kasva pirullista puuta keskellä väylää jonka juuren kolo haalii pienen Hoganin.

    #342977 Vastaa Ilmoita asiaton viesti
    Nimetön

    Ilmoittauduttu on!

    Nyt kaipailisi yksi IH-henkinen golffari joukkuetta. Tai ainakin kuvittelen olevani IH-henkinen Vallu siihen kuitenkin osaa paremmin ottaa kantaa. Sillä minulla oli kunnia kiertää viimevuotinen kapina hänen,Turzin ja Isojamin seurassa.

    #342978 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Tännekö sitä piti ilmoittautua? Mukana.

    #342979 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Auts. Ei nää hinnat nyt ihan halpoja ole.

    Mielestäni oikea hintataso kierrokselle arkena olisi max. 40,- ja majoitukset erikseen. Silloin juttu olisi tarkoitettu kaikille.

    Hyviä pelejä kuitenkin!

    #342980 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Olisiko aika palata tiimissä teemaan TW. Viimeaikaisista topiceista päätellen 4 hengen joukkueeseen ei halukkaat mahdu. Miten olisi

    TW limited edition, vai onks liian prameeta?

    #342981 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Joo, onhan tää hiukka tyyris. Mutta kaikki on suhteellista. Oon lähdössä 6000€:n reissulle Jouluks, enkä ees golhvaa siellä.

    #342982 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Nimen idea tulee ihan tuosta ensimmäisestä viestistä, jonka tähän ketjuun kirjoitin. Eli tasoitus kympin pintaan.

    Jos on sattunut niin ikävästi, että sinulla on ollut aiemmin juuri samainen joukkueen nimi, vaihdan ilman muuta sen.

    Jos sittenkin on toisin ja ilmauksesi johtui vain oikeasta mielenkiinnosta ko. nimeä kohtaan, saanen jatkaa joukkueen kasaamista. Jjkemp näkyy liittyneen mukaan. Joten tilaa on vielä muillekin…

    #342983 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Mites on ootteko tulossa kisoihin?

    Jos olette laitetaanko tämän vuoden ryhmä uudelleen kasaan?

    Jollain toisella nimellä…

    #342984 Vastaa Ilmoita asiaton viesti
    EFC

    Olen jo ilmoittautunut, sama tiimi käy mainiosti.

    #342985 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Nou hätä, IHan vapaasti. Mä vaan olen hehkuttanut kun olin kymmenes joka ilmottautui. Se oli vähän sellanen sisäpiiri vitsi itseni kanssa :-).

    #342986 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Paavo: Tartuin täkyyn ja perinteikäs tiimi on herätetty henkiin. Toivon brändipelleiltä haasteen vastaanottamista ja lisää tehdastalleja kehiin.

    Ja kaksi paikkaa olisi auki Wishonin tehdastallissa joko ko. kepeillä pelaaville tai niistä kiinnostuneille, tervetuloa.

    Ps. Partin omat sarjanumeroidut, uniikit, Tompan itsensä omin pikku kätösin grindaamat (a la Payne Stewart) TWGT 550 LE:t ovat jo postissa ja saapuvat 19.12. klo 11:35 Vasemman Pakin pajalle. Elleivät ole liian nätit pelattavaksi niin sellaisilla Linnan Juhlissa tuupitaan palloa.

    Lue lisää: Limited edition

    #342987 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Jos sopii voin tulla Wishon Warriorseihin again ?

    #342988 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Tervetuloa. On kiva saada jengiin joku, joka osaa pelatakin 🙂

    #342989 Vastaa Ilmoita asiaton viesti
    KL

    Lähdettekö samaan joukkueeseen kanssani? Joukkueen nimi voisi olla vaikkapa Linnanherrat, ritarillahan on jo siihen oivallisesti soveltuva nimimerkkikin! Ja mikäli olen oikein ymmärtänyt, XXL on vähintäänkin linnanherran kokoinen?

    #342990 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Kiitos Parti. Voihan Wishon Warriorseissa pelata kuitenkin esim. TommyArmourin mailoilla ? Wishonit ovat vielä lähes koskemattomina ja kiiltävinä kaapissa odottamassa myöhempiä aikoja. Olen pelannut niillä vain sen yhden ainoa kerran siellä Mastersissa, aika huonolla menestyksellä tosin. Se ei kyllä johtunut mailoista. Mailat ovat hyvät ja kauniit. Gripit pitää niihin vaan vaihtaa. Sääli uusia ja kauniita grippejä, mutta ne ovat vain kauniit.

    #342991 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Meneekö niin että ilmoittautuu uudelleen?

    #342992 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Kirjoittaa siIHen laatikkoon tiimin kohdalle nimen ja lähettää. Päivittyy tietoIHin sitten

Esillä 25 viestiä, 76 - 100 (kaikkiaan 306)
Vastaa aiheeseen: Clubhouse Invitational 2006

Etusivu Foorumit Yleistä Clubhouse Invitational 2006