Aihe: Clubhouse goes Hillside - Golfpiste.com

21.4.–28.4. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[7][4]
KilpailuaSuomalaista

Clubhouse goes Hillside

Etusivu Foorumit Yleistä Clubhouse goes Hillside

Esillä 25 viestiä, 101 - 125 (kaikkiaan 226)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Mä tiiän vaan baseball-Baben ja sit sen possun…

Olen ensiviikon Åressa, joten en ehdi paljoakaan työstämään juttua, mutta jos tarvetta niin laittakaa mailia osoitteeseen:

paavo.pulli@suomi24.fi niin ehdin saada sen ja vastata 3.7. kun palaan.

Onko jo visiota mihin aikaan perjantaipäivästä nuo kekkerit on??? Vaikuttaa oleellisesti jopa Laviksen kykyyn saapua paikalle..

’Mutta ainakin yksi vasemmalta äijälyövä sankaritargolfari ilmoittautuneiden seassa näkyy olevan.’

Jotenkin tunnistan tuosta kuvauksesta itseni 😀 ja jos tilaa on vielä vasurijoukkueessa niin minut voi siirtää siIHen tai jättää

Gary Playereihin.

Nyt täytyy vaan löytää se ’äijälyönti’ takaisin kun on sairasvuoteessa mennyt pari viikkoa. Onneksi tässä on vielä aikaa :o)

Parti näytti jo siirtäneen Takkapuu-7:n Phil Vasureihin, joten…

… hidas. Yritä kuiteskin parantua kisapäivään mennessä!

Lähdöt alkoivat muistaakseeni noin klo 10. Elon laskuopin mukaan viimeiset lähtevät matkaan 240 min myöhemmin klo 14.

Jos teillä on haluja aikaiseen tai myöhäiseen lähtöön niin pistäkää viestiä sähköpostiin.

Tän voisi kyllä delekoida suoraan T.A.:lle. Tuolla nimimerkin valinnalla saattaa olla jotain ’taustaa’.

Nin mua o jonninverran kiinnostanna löytyykö nimimerkistä mailat vai miäs, juu…

Totta, mutta siitä sitten lisää 8.7. Silloin ollaan kyllä lomalla, ei tiedä vielä missä, mutta jos ollaan maisemissa ja koneen ääressä niin jotain tulee.

Onko joku teistä synnynnäinen sana nikkari?

Jos on niin pääsee koostamaan joukkueen tiedoista jutun annikasta.

Jos ei niin nakki viuhuu itsellä.

Ajatus on sellainen että jokainen kirjoittaa omat tietonsa ja mielikuvansa Annikasta golffarina ja yleensäkin, sen jälkeen niistä koostetaan tarina. Mielestäni ei ole järkeä kerätä kaikkea faktaa vaan saada joukkueeme mukainen tarina.

Pulli-Paavo: No problem. Ellei ehdi osallistua kirjoitustalkoisiin, voi sen korvata keräämällä kisapäivänä hyvän pistesaaliin 😉

Omia pelitaitojani arvioituani taidankin itse ilmoittautua vapaaehtoisena kyhäämään Bobbysta juttua. Jos muilta Joneseilta löytyy samanlaisia tuntemuksia tai muuten tulee inspiraatio, ilmoitelkaa.

Luin hyvän juttusi hickory-ajasta Pro Golf magazinesta. Niinpä Sinut onkin nyt yksimielisesti äänestetty pistämään pari riviä joukkueemme nimen antajasta Harry Vardonista. Taisi olla se kaveri, joka keksi nimeäänkin kantavan grippiotteen.

Muuten pelaamme viimevuotisella joukkueella ja kaikkiaan senioreita palkitaan sijoista 1. – 8.

HARRY VARDON TEAM psta

EFC

Ei mitään spesiaalia, mutta onhan tässä aikaa, kun kirjoitusvuoro tulee vasta kuukauden päästä. Onko jollain joku email-osoite jota voitaisiin käyttää….???

Tämä vaikuttaa joukkuehengeltä, lupaan yrittää parhaani. Kaivautukaas muukin JONESIN poppoon väki esiin.

Lue lisää: pintaraapaisu

Aloitetaan vaikka sillä että laitatte meili osoitteenne minulle: markku piste nylen at koff piste fi

Niin katsotaan sitten miten edetään.

Hieno itea nää kolhvaariryhmät vaikk joku onni viel elosa ja muo 60 v nuoremp.

Vardon on seniorien ryhmä . nuremmill kolohiältään on hyvä lukkee lista – ett tunteeks kaikki nää papat. puuttuhan sielt Morrisoni sr j jr , mutta jo näillä nimillä on hyvä testi – ett tiiäks mää kuika nää olivattemn .

siel sit lyöhänn mc evansin , siniorin , <ihleftin kaa tai miten nen ryhmmä nu jakkaaantukaa.

Meikä on in the Loma, ja Outlookki ei jostain syystä toimi himassa, eli pistän myöhäisen lähtöaikatoiveen tänne!!! Toivottavasti sopii muulle ryhmälle..

Helouelou,

Arnold Palmerin poppoo pistäkääpäs minulle yhteystietoja (riittää mailiosoite) tähän osoitteeseen asko piste vetelainen (at) pp piste inet piste fi

Senior heitti nakin, että minä kirjoittaisin jutun Vardonista. Otan kopin, kirjoitan jotain.

Meidän ryhmä voisi pistää minulle sähköpostiosoitteensa, niin voin ’hyväksyttää’ jutun etukäteen porukalla. Minun yhteystietoni löytyy vaikka nettisivultani, linkki alla.

Lue lisää: Golfantiikki

Vallu, Easy Rider ja Isojami, jos teillä on jo jotain kasassa Babesta, niin voitte laittaa tulemaan osoitteella turzi.turakainen@netti.fi. Jos teillä on jotain muuta asiaa niin voitte laittaa senkin samaan osoitteeseen.

En ole ikinä kuullutkaan moisesta.

Juu katotaan mitä sais luettuu viikonloppuna, loma alkaakin nääs sillon! laitan postia.

Tiimi kärsi jälleen takaiskun. Jäsen Tetsa joutuu työnantajan ikävällä päätöksellä osallistumaan pakolliseen kiertueeseen (paskat siellä mitään töitä kuitenkaan tehdä ryypätään ja rällätään) ja näin ollen tiimi teki ankaraa värväystä ja uudeksi jäseneksi runsaasta hakijajoukosta valikoitui Hermesetas…. entisestään makeutunut joukkue jatkaa kohden kukkulan vierustaa edelleen vahvana ennakkosuosikkina 🙂 ilon kautta

Makeuttaja kiittää kunniasta ja yrittää olla erottumatta joukosta.

Hjuvin menee, mutta menkööt.

bABE OLI OLUMPIAVOITTAJA ULLEISUREHILUS MONES LAJIIS JA RUPES IKÄÄNUTTUAAN PELLA KOOHVIA VOITTI PALJON MAJUREITAKKII KUOLI ENNEAIKOJAAN SYÖPÄÄN MULL ON MUTAKIO JOS JOKU HALAJAA.

Esillä 25 viestiä, 101 - 125 (kaikkiaan 226)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #356735 kohteessaClubhouse goes Hillside

Etusivu Foorumit Yleistä Clubhouse goes Hillside