Aihe: Clubhouse goes Hillside - Golfpiste.com

21.4.–28.4. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[7][4]
KilpailuaSuomalaista

Clubhouse goes Hillside

Etusivu Foorumit Yleistä Clubhouse goes Hillside

Esillä 25 viestiä, 51 - 75 (kaikkiaan 226)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Onpas paljo Sami Markkasia… 😉

ts

Minäkin muistaakseni olen selkeän (?) hakemukseni kisaan osallistumisesta jättänyt ja jopa melkein ajoissa. Eipä vaan näy nimeä listoilla ei… Jouduks mä ny lähteen jollekin caddieks ?

Katselin listaa ja sieltähän puuttuu nimiä. Esim TeeAce ja Pulli Paavo.

Olen kämmännyt jotenkin sähköpostilistan kanssa, korjailen nimilistan heti kun ehdin.

Onks ne ’vapaat’ varattu boteille ja muille sinkuille?

Ei vapaa voi olla kenellekään varattu, noin periaatteessa.

Tosin olen joskus kuullut tapauksista, joissa varattu on muistellut olevansa vapaa.

Sattuu usein esim. pikkujouluissa.

Tuolla ketjussa on 22.3. ilmoittautuminen, mutta listasta en sitä huomannut. Laitoin kyllä sähköpostiakin.

Partille tiedoksi, joudun peruuttaamaan osanottoni. Muttei sota yhtä miestä kaipaa, eikä yksi mies sotaa.

Olen isäntänä vierailleni juuri samana päivänä. Siis tietenkin toisaalla pelaamassa (en missään tapauksessa jäisi pois turhan syyn takia)

Toivottavasti pääsemme vielä kiertämään jossain Single malt- porukalla. Siinä oli kunnon joukkue ja oikeaa henkeä mukana. Kiitokset ja kannustukset kaikille..

Olisko jossakin kilpailun säännöt? Ryhmäkoko? Joukkuekisa? Scr + pb? Starttiajat (myöhemmin)?

Ja sitten se koukkupolvien välinen erikoiskilpailu? Se tartis tietää palkintojen hankkimista ja kaiverruttamista varten. Missä Mäkisuksi, hänhän on itse kertonut palstalla olevansa mukana?

Näyttää lista sellaiselta, että voisi ajatella jokaisen maaliin päässeen seniorin palkitsemista. Joten arvon ladyt 50+ ja M 55+ – listalla näytti olevan vielä vapaita paikkoja?

Entäpä viimeinen päivä peruuttaa osanotto niin ettei siitä aiheudu järjestäjälle hankaluuksia?

Jossakin vaiheessa keskustelimme siitä, että olisimme samassa porukassa kisassa.

Takkapuu 7 näyttää olevan listoilla, mutta missä olet Only Ryder.

Miten pääsemme samaan porukkaan?

Voiko asiaa parantaa Parantainen?

Terveisin Svingari (15 rundia kaksi parasta 3 yli händärin) Kunto piikin ajoitus kohti Hillsideä!

Kilpailumuodot ovat samat kuin edellisvuosina. Tiimit, säännöt ja ohjeet julkaistaan kilpailun kotisivuilla lähempänä h-hetkeä.

Jokaisena vuotena pitää kuitenkin olla jotain uutta ja tänä vuonna se on pieni nakki rahvaan valistamiseksi joka tiimille. Stay tuned.

Mäkkäri ilmoittautui Hillside kisaan.

Jos jossain sellaisessa porukassa on tilaa missä pääsee keskustelemaan torquen vaikutuksesta ja muista kivoista varsiteknologisista asioista, niin olisin kiinnostunut vaikkakin olen suht vihreä tällä alalla, siis varsi alalla.

Meidän tarvinnee alkaa tapella täällä joka asiasta, jotta Parti pistää meidän samaan ryhmään…

Mistä aletaan, senkin insinöörigolffari ;-D

Jos torgue on oikea handicap putoaa puoleen ja jos varsi on vielä oikean pituinen niin handari putoaa kokonaan pois.

Jokohan alkaisi ryhmä muodostua.

Hengissä ollaan, ei ehdi omakotirakentaja täällä entiseen malliin kirjoittamaan. Tuskin on edes kaivattu. Nyt täytyy hehkuttaa kun ensi kesän peliareena avataan lähipäivinä. Näyttää aikas valmiilta, toki paljon on tekijöillä virittämistä kaikissa hommissa, aika näyttää…

P.S. käykääs kattomassa klubitaloa linkin takana.

Lue lisää: hillside klubitalo

ei näy taloa… eikä kuvaa.

Hyvin nuo lupitalon kuvat aukesi.

Raksu tarvittet uudemman selaimen, java-asennuksen tai hölläät palomuurias, niin rupeaa näkymään.

Näyttää olevan mukavasti tilaa ja uusihan on aina uusi…

P.S. Toivottavasti Pulli et ole Lahdessa rakentamassa THE TALOA =)

Firman palomuurille ei voi mitään… 🙁

Eihän täällä työaikana saa hillua.

Ei kukaan semmosta missään koskaan tekiskään. Varsinkaan golffarit. Voihan töissä olla muutenkin…

ja sitäpaitsi ny lähen pelaamaan…. ei kai siel sada?

Peukut pystyyn ja tsemiä Jarkolle Ranskaan, Mikkohan alkaa kai oleen jo cutista ulkona ellei saa hurjaa birkkuvaihdetta päälle..?

Tuo nyt riippuu aivan täysin työstä.

’THE TALO’ onks multa menny jotain pahasti ohi?

..mutta mielessä se on aina.

Onneksi muuten Mikko tsemppasi lopun hyvin. Välillä kävi jo mielessä, että mitä se siellä hilluu.

Esillä 25 viestiä, 51 - 75 (kaikkiaan 226)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #356675 kohteessaClubhouse goes Hillside

Etusivu Foorumit Yleistä Clubhouse goes Hillside