Aihe: Caddy itselle…? - Golfpiste.com

28.4.–5.5. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[11][16]
KilpailuaSuomalaista

Caddy itselle…?

Etusivu Foorumit Yleistä Caddy itselle…?

Esillä 9 viestiä, 1 - 9 (kaikkiaan 9)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Kuhan tässä olvia lipittäessä sain päähäni ajatuksen…:p Kenet valitsisit itsellesi Caddyksi kilpailuun jos saisit valita kenestä tahansa? Oma valinta osuisi Fanny Sunessoniin. Onhan Fanny ollut monen suuren pelaajan tukena ja turvana ja tietenkin skandinaavina ehdoton vaihtoehto. Asiantuntemusta löytyy varmasti sen verran että muilta oksat pois… Antakaa mielipiteitänne. Ammattimiehille/naisille erittäin tärkeä linkki pelissä niin miksi siis ei myös meillä tuuppareilla…;o)

Ottaisin jonkun moottoripyöräkerhon jäsenen.

Jos kilpailussa pitäisi menestyä, niin ehkä Kari Järvenpää. Perusteluina tietysti puhekieli, Kari on hyvä lähipelaaja ja puttaaja ja hän tuntee paremmin kykyni kuin esim Ernie Els.

Ballmarker eikö tuo ole vähän huono valinta!! Ota mieluummin JT niin ei vittuile kukaan ei edes kentän henkilökunta. Mies on vielä pro (tai ainakin luulen niin) ja voi siten neuvoa miten voit lyödä pallon edellisen ryhmän yli. Sehän on vaarallista vain silloin kun epäonnistut.

No tosissaan ottaisin ehkä TW:n caddien. En siksi, että on TW:n caddien vaan kokemuksen takia. Lähinnä kyselisin asioita TW:n kierroksista yms.

Chipper kirjoitti: (22.2.2007 19:16:57)
    Ballmarker eikö tuo ole vähän huono valinta!! Ota mieluummin JT niin ei vittuile kukaan ei edes kentän henkilökunta. Mies on vielä pro (tai ainakin luulen niin) ja voi siten neuvoa miten voit lyödä pallon edellisen ryhmän yli.

Loistava ehdotus!

Mää taitaisin ottaa Vasemman Pakin. Ihan vaan sillä että se näkis että teoriansa ei toudellakaan toimaa.

Minä voisin ottaa vaimoni. Hän ei itse pelaa golfia, joten voip jättää neuvot omaan arvoonsa ja tiedä vaikka innostuis hänkin sitten lajista. Jos vaomollla sattuisi olemaan muita kiireitä, niin siten ehkäpä joku tyyppi akselilta Cindy Crawford – Angelica Jolie. Voisi pelikumppaneille todeta duffin ja slaissin jälkeen jotta: ’Who cares – tsiigaa vähän mun caddya.’

Tällaisista caddyista haaveilee:

Maailman ykkösestä ottaisin mallia ja helvetin kovan piereskelijän kädiksi. Ja niinkuin kuvioon kuuluu, kovan vastuksen antaisin.

Joo, te ootte jo vähän myöhässä.
    JT on mulle jo monta kertaa ollut caddienä, eikä ole ollut huolenhäivää kentällä (kuin omat lyönit). Jatkakaa vaan vaimonne kanssa, niin hyvää tulee.
    Päinvastoin toimittaessa taitaisi tulla vain iso riita.

Terveisin:
    Tobias Sandström

Esillä 9 viestiä, 1 - 9 (kaikkiaan 9)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #481693 kohteessaCaddy itselle…?

Etusivu Foorumit Yleistä Caddy itselle…?