23.4.–30.4. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[13][26]
KilpailuaSuomalaista

bullet 444

Etusivu Foorumit Yleistä bullet 444

Esillä 4 viestiä, 1 - 4 (kaikkiaan 4)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Nimetön

    Ostin eilen (halvalla kun sai) lähinnä uteliaisuuttani Bullet 444 rautamailoja muutaman kappaleen. Tottakai niillä tarvitsi käydä muutama pallo lyömässä ja itseasiassa mailat oli kohtuu hyvät. Uteliaisuuttani kyselen, koska moisia mailoja on valmistettu ja mille tasolle mailat voi luokitella? Vastaava nykymaila?

    Moi, itse hankin -97 Bullet 444 kun aloittelin tätä lajia ekoiksi kepeiksi. En silloin halunut ostaa sika kalliita enkä myöskään halpoja aloittelijan keppejä joten myyjän suosituksesta päädyin näihin. Itseasiassa pelaan näillä vieläkin ja HCP on 11.3.

    Kaikenkaikkiaan olen ollut erittäin tyytyväinen ostokseeni. Mailoissa on Dynamic Gold Lite varret regu jäykkyydellä. Mailat vois luokitella from Mid to Highhandicapper.

    Nimetön

    Mulla oli noi kepit 92-95 ja ihan hyvin toimivat. Gripit vaihdoin heti alkuun kun ne oli jo uutena huonot, sitten myöhemmin vaihdoin mailoihin joissa vähemmän offsettiä.

    T.P

    444:sta tehtiin jo 1994, pelasin niillä viitisen vuotta tasoitukseen 8. Helpot lyödä, ei tarvitse repiä, lavan ansiosta anteeksiantavat ja vielä mustat grafiittivarret… osta niin monta kuin löytyy !

Esillä 4 viestiä, 1 - 4 (kaikkiaan 4)
Vastaa aiheeseen: bullet 444

Etusivu Foorumit Yleistä bullet 444