Aihe: Bändi Invitationaliin - Golfpiste.com

28.4.–5.5. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[11][16]
KilpailuaSuomalaista

Bändi Invitationaliin

Etusivu Foorumit Yleistä Bändi Invitationaliin

Esillä 25 viestiä, 26 - 50 (kaikkiaan 50)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Jos soiton taso, on samalla luuloasteella kuin pelaaminen ja draivien pituudet niin pakkohan tota pumppua on katsomaan tulla.

Toivottavasti eivät soita yhtä hitaasti kuin pelaavat, eräänä vuonna masterissa 6,5 tuntia. Ja samalla haukuttiin hitaita netissä!

Pyytäkää roudariksi tuo KARATEKA, niin fanien on pakko tulla hurraamaan, jos ei niin sitten… EI

Johtaja XXL kirjoitti: (28.2.2007 23:05:12)
    Koetin jopa teipata nimettömän ja pikkusormen yhteen muttei se mitään auttanut.

Ei tuo yksinään auta. Alat kessuttelemaan ja sitten simahdat asuntovaunuun lakerikenkiin, mustiin pussihousuihin ja nailonpaitaan sonnustautuneena. Karma hoitaa hommansa.

Jaaha! Pumppu alkaa olla kasassa. Voidaanhan me tietty koittaa lauluosastolla jotain sellaista, että KL ja Tuoppi vuorottelee ja mä laulan stemmoja (ilman mikkiä ettei kukaan kuule).

Mä ehdotan että pidetään biisit aika perinteisinä niin voi olla edes vähän toivoa saada ne jotenkuten toimimaan.

CCR kelpaa ainakin mulle.

KL

Kai se on sitten ruvettava treenaamaan….ja vaihdettava kielet lankkuun, ovatkin jo varmaan 10 v tai jotain.

Mitä ovat veljet mieltä, sovitaanko biisit ennen keikkaa vaiko vasta sen jälkeen? Jos ensinmainittua, niin tavattaisiinkos lähiviikkoina? Pistäkää meiliä profiilin osoitteeseen. Kevät nimittäin tulee äkkiä ja nurmen alettua viheriöidä treenit tapahtuvat ihan eri lajissa kuin musisoinnissa.

Muutama treenisessio olisi myös ihan kiva, ainakin sen verran, että sovitaan missä kukin seisoo. StiX saa istua. Ja ryhmäkuva täytyy tietenkin ottaa, mainosmielessä. Käytetäänkö peruukkeja tms. rekvisiittaa? Onko GP:ssä yhtään kokenutta pyroteknikkoa vai pannaanko vain pari lämpökynttilää lavan reunoille ja yksi kunnon ulkotuli bassarin sisään?

Ugh, paljon tekemistä…

KL kirjoitti: (1.3.2007 22:10:22)
    Kai se on sitten ruvettava treenaamaan….ja vaihdettava kielet lankkuun, ovatkin jo varmaan 10 v tai jotain.

Mitä ovat veljet mieltä, sovitaanko biisit ennen keikkaa vaiko vasta sen jälkeen? Jos ensinmainittua, niin tavattaisiinkos lähiviikkoina? Pistäkää meiliä profiilin osoitteeseen.

Hyvähyvä! Mutta nyt kyllä en puusilmäisyydeltäni näe tuota sun sähköpostia missään? 😮

Mä olin jo hakeutumassa hoitoon kun funtsin että nyt on järki jättänyt mun pään. Ei löydy osoitetta, ei.

KL

No nyt löytyy, en ollut osannut valita erikseen niitä näytettäviä juttuja profiiliin.

Ehdottomasti!

Rinkulla on kevyet äänentoistolaitteet joissa langaton mikki ja dvd soitin ulkoskobeilla, et voitte vetää playpackkina.

KL

Johtaja XXL kirjoitti: (28.2.2007 23:05:12)

Jyrkkä Draw kirjoitti: (28.2.2007 22:08:01)
    Kaivelin muistilokeroja…

minäkin ja muistin kesämökin seinällä roikkuvan banjon.

Tämä on viisikielinen banjo. Jossain kahakassa siitä hävisi viritystappi. Se joka on siinä kaulan puolessa välissä, olikohan e-kielen tappi? Lisäksi kopassa on murtuma jonka saisi liimattua mutta en ole kerennyt ja se ei soundia haittaa.

Tällä banjolla voisi kyllä kompata neljälläkin kielellä jos CCR:ää soitetaan tai muuta country & western musiikkia johon se luontevasti istuu. Ja suht’ hentoäänisenä akustisena instrumenttina sen kiistaton etu on siinä, että kukaan ei huomaa jos musikantti häipyy baariin sammuttamaan janoaan.

Voisit kumminkin ottaa sen banjon mukaan. Voimme sitten kolmantena encorena soitettavan Jimi Hendrixin kappaleen Highway Chile’n nostattamassa huumassa polttaa KsInstrumentin lavalla. Toimenpidettä helpottamaan voisit valmiiksi sivellä sen banjon tervan ja lamppuöljyn seokselle, syttyypä nopeammin ja näyttävämmin.

P.S. Jos oikein muistan, niin ei se kitaraa soittanut hemmo saanut hanuriinsa, se oli se lihava.

KL kirjoitti: (4.3.2007 8:34:04)

P.S. Jos oikein muistan, niin ei se kitaraa soittanut hemmo saanut hanuriinsa, se oli se lihava.

Justiinsa, se vikisevä possu.

KL kirjoitti: (4.3.2007 8:34:04)

Voisit kumminkin ottaa sen banjon mukaan. Voimme sitten kolmantena encorena soitettavan Jimi Hendrixin kappaleen Highway Chile’n nostattamassa huumassa polttaa KsInstrumentin lavalla. Toimenpidettä helpottamaan voisit valmiiksi sivellä sen banjon tervan ja lamppuöljyn seokselle, syttyypä nopeammin ja näyttävämmin.

Pidän soitinten polttamista sivistymättömänä puuhana enkä aio osallistua sellaiseen.

Katselin hiljattain dokumenttia Jimi Hendrixistä. Siinä näytettiin se onneton kitaran poltto. Olipa pateettinen esitys. Se ruikki sellaisesta parin desin pullosta bensaa Fenderille mikä ei sitten meinannut millään palaa. Olisi perkele tuonut ämpärillä 99-oktaanista niin olisi saanut kunnon lieskat aikaiseksi! Tai sitten tuo mainitsemasi terva/lamppuöljyseos olisi taannut näyttävämmän lopputuloksen. Taitava kitaristi muttei mikään käytännön mies. Kuolikin omaan oksennukseensa.

Banjolleni olen suunnitellut kunniakkaampaa tulevaisuutta. Aion korjauttaa sen ja opetella sitä soittamaan. Ehkä säestän sillä itseäni kun laulan Michellelle jonkun suomalaisen rekiviisun joita J. Karjalainen on tallentanut levylleen Lännen Jukka. Michelle nauraa iloisesti ja hyräilee mukana ja hänellä on suupielet sinisenä mustikkapiirakasta.

Ja P.S. Muistat oikein, se oli se laiha kundi joka soitti kitaraa ja lihava sai takaapäin. Se lihava selvisi reissusta, samoin Jon Voight, mutta kumpi kuoli: kitaransoittaja vai Burt Reynolds? Sen muistan varmasti, että kävin Savoyssa elokuvan katsomassa ja olin hiljattain lukenut kirjan johon se perustui.

KL

Ei Burt kuole koskaan!!! Se oli se rillipäinen heppu, jonka henkiin jäänyt punaniska ampui kalliolta kiväärillä koskeen. Burtilta vain murtui reisiluu tai jotain.

Suosittelisin kuitenkin jotakin muuta soitinta kuin banjoa Michellen hurmaamiseen. Banjo on, kuten tuo elokuvakin jo osoittelevasti yrittää todistaa, takamaiden ajantappajien väline eikä mikään naistenvalloituskapine. Opettele mieluummin soittamaan kanteletta, vaikka sellaista hauen leukaluista tehtyä. Siinä on Misukalla ihmettelemistä aitoa suomalaista kansanperinnettä kuunnellessaan! Kanteleella voi jopa soittaa rokkia, jos J. Karjalaisen rallit alkavat kyllästyttää.

Jotenkin tuntuu siltä ,notta jos filmi olisi kuvattu Suomessa, vaikka Ruunaan koskilla, niin soitin olisi ollut kannel mielummin kuin banjo.

Toisaalta Strömma on sen verran kansainvälinen paikka, notta banjo natsaa niille nurkille parammin kuin kannel. Vai pitäisikö kaukaisen vieraan kunniaksi hankkia peräti ukulele?

Strömmasta saadaan vuosittain yli kymmenkiloisia haukia. Sellaisen leukaluihin jo kanteleen kielet voisi virittää. Tulisi ainakin ns. diskanttikannel.

Siispä Rapalaa kanavaan!

Tai sittenkin! Jos haluan tehdä neitoon tosi vaikutuksen ja esitänkin hänelle tanssin Hanti-kansan kurkkulaulun säestyksellä. Lauluhan on sellaista rytmikästä röhkimistä ja kurnutusta ja tanssi on ympyrän tallaamista pitkin pihaa.

Olen nähnyt telkkarissa, ei kylläkään Viasatilta, ja uskon osaavani homman. Instrumentteja ei tarvita. Luulisin ,notta gimma ei unohda kokemaansa koskaan.

KL

En voi ymmärtää miksi haluat kosiskella KsNeitoa jollain kansainvälisillä kurkkuäänillä, kun käytettävissä on supisuomalainen kalevalainen seidanylistystanssi! Siinä tytön sydän hypähtää, kun kieriskelet alasti kuunvalossa kanavan rantaan raahaamasi kivipaaden ympärillä silmät muljahdellen ja kumeaa johtajamaista karjuntaa suustasi päästellen. Voisi mennä mustikkapiirakka väärään kurkkuun tai peräti ohi suun!

Vai pitäisikö se kivipaasi hilata Teyon laskettelukukkulalle? Korkeilla paikoillahan ne kivipaadet Lapissakin ovat. Ja sieltä nyppylältä äänikin kantautuisi kauemmas, jolloin muutkin lähitienoon asukkaat pääsisivät esityksestäsi nautimaan ja mökeissänsä hirvikivääriä hullun lehmän ampumiseen senkin kätköistä kaivelemaan.

Ehkä sittenkin se kannel. Tai banjo.

Joskos ollaankos jo käyty salaa treenaamassa ja onko biisit jo valittu ? Olisi kiva tulla kuuntelemaan, mikäli meinaatte joskos vaiheessa mennä jamimaan ? Sen verran on tullut itsekkin räplättyä milloinkin ja mitäkin härveliä ,notta ihan mielenkiinnolla ja suurella innolla tulisin seuraamaan seuraavaa tapaamistanne ? Kö ?

KL

Henkka kirjoitti: (31.3.2007 22:08:25)
    Joskos ollaankos jo käyty salaa treenaamassa ja onko biisit jo valittu ? Olisi kiva tulla kuuntelemaan, mikäli meinaatte joskos vaiheessa mennä jamimaan ? Sen verran on tullut itsekkin räplättyä milloinkin ja mitäkin härveliä ,notta ihan mielenkiinnolla ja suurella innolla tulisin seuraamaan seuraavaa tapaamistanne ? Kö ?

Älä unta näe! Häikäisevä taituruutemme soittaa yhteen jo ensimmäisissä harjoituksissa (jokainen omaa biisiään) jäykistäisi sinut ikuisiksi ajoiksi harjoitushuoneiston nurkkaan seisomaan tykkänään vapautuneena kaikenlaisesta aivotoiminnasta.

Tai sitten katkeamaton naurunräkätyksesi peittäisi suurella vaivalla ja luomisen tuskalla ilmoille päästämämme, etäisesti punk-tyylistä musiikkia muistuttavat äänet ja me soittajat masentuisimme ja vetäytyisimme läheiseen juottolaan miettimään, miten saisimme halvalla palkattua itsellemme sijaiset Invitationaliin.

Siis ,notta: No Way!

Mitenkäs treenit edistyy ? Mr Hammond ainakin on karannut jo Ruåtsiin saakka ja muut kaiketi golfkentille ? Koskas teitä nyt sitten pääsee treeneihin vakoilemaan ?

KL

Henkka kirjoitti: (30.5.2007 21:55:37)
    Mitenkäs treenit edistyy ? Mr Hammond ainakin on karannut jo Ruåtsiin saakka ja muut kaiketi golfkentille ? Koskas teitä nyt sitten pääsee treeneihin vakoilemaan ?

Ei koskaan. Mikäs yllätys se sitten olisi, jos etukäteen pääsisi katselemaan?? Maltat nyt vain mielesi ja odotat sinne heinäkuulle. Hyvää kannattaa odottaa. Ja meitä on pakko.

KL kirjoitti: (31.5.2007 15:14:22)
    Hyvää kannattaa odottaa. Ja meitä on pakko.

Hmm… Mitenhän tuo nyt pitäisi tulkita. Hyvää kannattaa odottaa, mutta teitä on pakko. Eiku ja. Eiku… Hmm… Täytyy jäädä tuota pohdiskelemaan. Minä täydyn jäädä pohdiskekelemaan aika paljon ,notta eiköhän tuohon emmätiiätulos vielä huomiseen mennessä saada aikaiseksi.

BTW: Tänään Boxerlandiassa grilli-ilta. Tarjolla kanavartaita. Sytykkeinä golfmailoja. Jos jollakin on myynnissä vähän käytetty pingismaila, niin yhteyttä ottanet te.

Olen varannut ke 18:20 peliajan Rinkusta The Bändille. Tervetuloa.

Mutta miten on huomioitu fanit ? Kai me fanit sentään saadaan edes veloitukseton sisäänpääsy rangelle. Pallot tietysti maksetaan itse.

Henkka kirjoitti: (8.6.2007 21:15:28)
    Mutta miten on huomioitu fanit ? Kai me fanit sentään saadaan edes veloitukseton sisäänpääsy rangelle. Pallot tietysti maksetaan itse.

Fanit pääsevät kantamaan velotuksetta bändin jätkien + meikäläisen bägejä. Lisäksi lupaamme ottaa bändärit klubin terassilla samaan pöytään istumaan. Tietysti sillä edellytyksellä että he tarjoavat rock-staroille bisseä.

No sehän on sitten selvä. Paitsi rock-starat koska heillehän bändärit (minä) tarjoaa bisseä. Jos noin halvalla pääsee, ni it’s a brick (se o tiili).

KL

Henkka kirjoitti: (8.6.2007 21:15:28)

Siis hetkinen!! Fanit on todellakin monikossa!!??!!! Jesssss!!!!

Esillä 25 viestiä, 26 - 50 (kaikkiaan 50)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #481520 kohteessaBändi Invitationaliin

Etusivu Foorumit Yleistä Bändi Invitationaliin