Aihe: Bändi hakee biisejä – vaikuta! - Golfpiste.com

5.5.–12.5. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[11][7]
KilpailuaSuomalaista

Bändi hakee biisejä – vaikuta!

Etusivu Foorumit Yleistä Bändi hakee biisejä – vaikuta!

Esillä 14 viestiä, 76 - 89 (kaikkiaan 89)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • EFC

KL kirjoitti: (30.4.2008 9:00:23)

Sitten voit alkaa ihmetellä, kun joku alkaa ehdotella Heinäsirkan, Matin ja Tepon tahi Matti Nykäsen biisejä soittolistalle….

Toivottavasti Stix saa tältä listalta ainakin Nykäsen tuotsnnon pyyhittyä yli.

EFC kirjoitti: (1.5.2008 0:46:15)

Sitten voit alkaa ihmetellä, kun joku alkaa ehdotella Heinäsirkan, Matin ja Tepon tahi Matti Nykäsen biisejä soittolistalle….

Toivottavasti Stix saa tältä listalta ainakin Nykäsen tuotsnnon pyyhittyä yli.

Meinaat et noi kaks muuta on ihan hyviä?

EFC

kebax kirjoitti: (1.5.2008 9:33:40)

Toivottavasti Stix saa tältä listalta ainakin Nykäsen tuotannon pyyhittyä yli.

No ei, mutta Nykänen ylivoimaisesti heikoin.

EFC kirjoitti: (1.5.2008 13:44:00)

kebax kirjoitti: (1.5.2008 9:33:40)

Toivottavasti Stix saa tältä listalta ainakin Nykäsen tuotannon pyyhittyä yli.

No ei, mutta Nykänen ylivoimaisesti heikoin.

No miusta tuo lista on kyl kohtalisen homogeeninen vaikkakin on totta että Nykäs-Masan kyvyt olivat jossain aivan muualla. Mutta hirveästi eroja en lähtis näistä

”taiteilijoista”

hakemaan. Nii sehän on vahä ninku et paska lyönti on aina paska lyönti, mitä sitä kuraa sen kummemmin tonkimaan.

EFC

Äläs nyt Kebax, jopa legendaarinen Sleepy Sleepers veti aikoinaan Matin ja Tepon biisejä. Myönnän kyllä että en kuulu noiden minkään artistin kohderyhmään.

Kun nyt on vappu ja kaikkea. Ettei tarvitse kaikkea niin vakavasti ottaa. Ja voi heittää huonoakin läppää periatteella ettei myöhemmin muistella. Että jos tällaisen Irwinin rallin voisi the Bändi vetäistä:

Viidellä kanttiin ja kuudella kuppiin
    Se on sellainen chippaajan lauantai

Sunnuntai-aamuna clubille kun hän saapuu
    Pari harkkaswingiä heti ykköstiillä vaatii
    Singeleiden edessä hän tekojansa katuu
    Kunnes koittaa arkinen maanantai

Seitsemältä töihin ja neljältä kotiin
    Se on sellainen chippaajan maanantai
    Seitsemältä töihin ja neljältä kotiin
    Se on sellainen chippaajan maanantai

Joka päivä seitsemältä töihin hän menee
    Hikipäässä perheellensä elatuksen hakee
    Satoi taikka paistoi, töissä hänet näkee
    Kunnes koittaa viimein se lauantai

Iltamissa sitten mikki kouraan ja stagelle! :o)

Mä itse olen tapaillut sanoituksia mm. biisiin 15 kesää. Siinä kun on heti nimessä aika sopiva numeerinen arvo liittyen esimerkiksi golfin peluuseen.

Tetsa kirjoitti: (1.5.2008 22:31:29)
    Iltamissa sitten mikki kouraan ja stagelle! :o)

Mä itse olen tapaillut sanoituksia mm. biisiin 15 kesää. Siinä kun on heti nimessä aika sopiva numeerinen arvo liittyen esimerkiksi golfin peluuseen.

Alice, Alice……Who the f***k is Alice?

Mutta tuostahan voisi kimmota suuriinkiin svääreihin…

Parti kirjoitti: (1.5.2008 22:44:26)

Alice, Alice……Who the f***k is Alice?

Mutta tuostahan voisi kimmota suuriinkiin svääreihin…

Joo, sama viisu. Tietty ei pitäisi paljastaa etukäteen näitä biisejä, mutta mä olin eilen vähän liikuttuneessa tilassa ja pääsi lipsahtamaan…

Jatkoa Partin vappusanoituksille.

Taipuisiko Martti Servon Pyöräilyn ystävä uusilla sanoilla golfin ystäväksi?
    ’Lähdit kahdella päälle vihdoinkin, et jäänyt muun ryhmän jalkoihin. Nyt tai ei koskaan, se lyötävä on…’

Hehee, lisää wappusimaa.

Itse itselleni jatkaen, tämähän on hauskaa 🙂

’Monet kerrat, olet grippiä puristanut. Ja liian usein pallon taskuun ottanut…’

Arvon lajitoverit!

On koittanut se hetki golfarin keväässä, kun the Bändi alkaa treenaamaan ensi kesän kisojen jatkoja varten. Siispä: tämän viikon perjantaihin asti otamme biisiehdotuksia vastaan, ja sen jälkeen on serttilista lyöty lukkoon. Paitsi tietty jos tulee joku tosi hyvä ehdotus…

Vielä siis ehtii!

Ja edelleen kaikki (nais)artistit, olkaa hyvä ja ottakaa yhteyttä, sillä heleää ääntänne kaipaavat muiden muassa kaikki!

Terv,

Tetsa

Minä haluan tämän!!!

Ja ennen kuin vääräleuat alkavat määkimään niin ilmoitan, että livebändin biisinä tässä on niin paljon viiiilistä 😀

Ässä

Esillä 14 viestiä, 76 - 89 (kaikkiaan 89)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #406202 kohteessaBändi hakee biisejä – vaikuta!

Etusivu Foorumit Yleistä Bändi hakee biisejä – vaikuta!