Aihe: Auditour-rutinaa - Golfpiste.com

5.5.–12.5. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[11][8]
KilpailuaSuomalaista

Auditour-rutinaa

Etusivu Foorumit Kilpagolf & harjoittelu Auditour-rutinaa

Esillä 25 viestiä, 51 - 75 (kaikkiaan 84)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • VasuriPetsku kirjoitti: (13.8.2012 15:56:39)
    Olin mukana Vierumäellä ja kaiken lisäksi ekassa ryhmässä ykkösteeltä. Eka lähtö oli 08:30 ja viimeinen lähtö 10 teeltä oli 10:30. Me pelattiin eka ysi 2h5min eli olitiin 9 greenillä kun vika ryhmä avasi 10 teeltä. Taka9 kesti 2h15 eli totaali 4h20min. Tämä oli varmaan nopein kisa moneen vuoteen missä olen ollut mukana. (Audi/MID). Tätä nopeampaa ei olisi päässyt koska lähdettiin kahdelta teeltä eli 10:40 oli meille takaysin ensimmäinen mahdollinen lähtöaika.

Et ny tainnut ymmärtää että Henkka on pelannut mel-kein puolet Suomen kentistä ja tietää että olitte koko porukka ihan etanoita. ’Hän tuntee kyllä kellon.’

Kuten normaalissakin keskustelussa, näkemykset kärjistyy. Kyllähän neljän tunnin kisakierrokset ei realismia ole takatii-vieraskenttä-kombinaatiolla, joten kyllä mielestäni hyviä kirjoituksia viljelevä Henkka tässä vetää pikkuisen hutin. Ja tosiaan muistetaan jälleen, että kentillä on hyvinkin puolen tunnin nopeuseroja (ilman Gumböleäkin, joka siis on layoutiltaan todella nopea).

Pulliduffi: noita alle kolmen tunnin kiekkoja voi vedellä vaikkapa Talmassa, lähtö siinä juuri ennen hämärää eli nyt kuuden jälkeen. Viikonloppuisin (lähdöt lähes poikkeuksetta klo 10-13, kentän käyttöaste yli 95%) samalla baanalla: kahden viimeisen vuoden keskimääräinen kierrosaika 4.02 ja yli 4.20 kierroksia on parin pelaajan otoksella (n=80) 5 kpl. Ohituksia tässä on ehkä joka kymmenennellä kiekalla eli kyse on kentän normaalista pelitahdista. Arkisin peak timeen ymmärtääkseni Talmassakin on reilun vartin hitaampaa, mutta silloin en itse kentälle kerkiä.

Henkka kirjoitti: (13.8.2012 16:07:56)

glof kirjoitti: (13.8.2012 15:31:15)
    ’Mistä olet saanut käsityksen etten ole ollut paikan päällä?’ Käsityksen (ja oikean sellaisen) olen saanut lukemalla kirjoituksesi. Eikö mielestäsi ole ollenkaan erikoista, että vertaat parin vuoden takaisen harjoituskierroksen tulosta tänä vuonna pelattuun kilpailuun? Ei tarvitse vastata!

No hyvä että ei tarvitse vastata. Eihän noihin voisikaan vastata kun ei ymmärrä edes kysymystä.

Kerro nyt minkä ihmeen harjoituskierroksen tuloksesta minä olen puhunut? Minä en ole puhunut yhdestäkään harjoituskierroksen tuloksesta. Minä sanoin että kun muutama vuosi sitten pelasin Sarfvikin, kenttä on sellainen että ymmärrän siellä kierrosten kestävän pidempään kuin muualla. Se ei minusta ole lainkaan erikoista, mutta mistä ihmeen tuloksesta sinä puhut? Eikö mielestäsi ole erikoista että et edes itse ymmärrä mistä puhut?

Ja mitä kisoja sinä olet pelannut on täysin merkityksetöntä. Se ei muuta sitä tosiasiaa että 4,5 h kolmen ryhmässä on hidas kierros. 4h 10 min alkaa olemaan jo siinä rajoilla. Se mikä on oikea aika on jokaisen omassa mielessä, kuten olemme huomanneet, mutta tuo alkaa olemaan jo aika lähellä minun mielipidettäni.

Viesti 39

’(pelasin muuten selvästi alle tasoitukseni ja sillä tuloksella oltaisi oltu esim. parjatussa Sarfvikissä toisena, että kyllä me huolellisesti ja hosumatta pelasimme), mutta myös sanoin, etten oleta että kaikkien pitäisi tuota vauhtia pelata.’

Annat ymmärtää, että olisit ollut Sarfvikissa Audi-tourin kisassa toisena jos olisit osallstunut (tästä on aika helppo päätellä tuloksesi ja pelaamasi kenttä). Vai vertaatko itse jollain muulla kentällä pelaamaasi kierrosta Sarfvikissa pelattuihin tuloksiin? (En voi uskoa että olisit niin yksikertainen kun yleensä viestisi ovat erittäin järkeviä?) Myöhemmin kerroit ettet ole pelannut kenttää pariin vuoteen. Vedin siis johtopäätökseni sinun viestiesi perusteella. Jos et ymmärrä niin en voi auttaa. Ihmettelen vain kommenttejasi.

Mielenkiintoista on myös se että jankkaat koko ajan alle 4h kilpailukierroksesta. Ymmärrätkö ettei esim. Vierumäellä tai haastajakiertueella nopeammat kierrokset ole mahdollisia? Minun kokemukseni kilpailuista ei kiinnosta, koska pelaat omat harjoituskierroksesi kolmeen tuntiin. Kilpailukierroksista puhuttaessa kannattaako asioita yrittää kehittää niiden kanssa jotka kisoja pelaa, vai istuu kotisohvalla huutelemassa..

oahtola kirjoitti: (13.8.2012 13:57:33)
    – Auditourilla liput on lähes poikkeuksetta hankalissa paikoissa. Tästä aiheutuneet ylimääräiset hiekka- ja välilyönnit pidentää kierrosaikoja.
    – Auditourilla läheskään kaikki ei pelaa itselleen tuttua kenttää. Tämä itsessään pidentää kierrosaikoja, kun boksissa lähdetään nuotittamaan väylää.
    – Auditourilla kentät ovat pelattavalta tiiltä valtaosalle hyvin, hyvin vaikeita. Klubipelaajista kuitenkin kyse. Mielenkiinnolla odotan, miten Kytäjän SE menee, kun ei kenttä itsessään ole järin nopea pelata pitkine siirtymineen..puhumattakaan 64-tiiltä pelatessa kentän vaikeudesta.

Missään nimessä ei voi unohtaa eikä poissulkea sitä hieromista, mutta se ei mun mielestä ole edes se isoin syy kierrosaikoihin.

Tästä kun rupeaa ynnäilemään, niin helpostihan ne rundit kestää. Toki itse toivoisin, että rundit saataisiin 4 tunnissa valmiiksi, mutta ei tolle tourille liian kireä panta päässä kannata lähteä mukaan.

Tässä se totuus lienee lyhykäisenä. Itse aikoinaan Audi-touria pelanneena kävin joka kentällä harkkarundin, vaikka olisinkin kentän pelannut joskus aikaisemmin. Varsinkin JPH:n uusima (tai alkuperäiseen palauttama) Sarfvikin uusi kenttä on vaikea ja hitaahko, joka tarvii taitoa ja harkintaa joka lyöntiin myös jäsenistöltä. Pelatessani Audi-tourilla usein lähdössäni oli pelaaja, joka oli ensimmäistä kertaa kyseisellä kentällä, koska silloin pääsee hyvien pelaajien mukaan takatiille edullisesti. Kiertämiseni loppui, ei pelkästään huonoihin tuloksiin liittyen, vaan myös järjestäjän otettua joitain kertoja ahneudesta neljänsiä pelaajia ryhmiin saaden aikaan kuuden tunnin kierroksia.

Henkka kirjoitti: (13.8.2012 10:24:33)

SideSpin kirjoitti: (13.8.2012 9:44:23)

EFC kirjoitti: (12.8.2012 11:22:01)

Henkka kirjoitti: (12.8.2012 10:14:53)

Ei, vaan reilusti pidemmät. 4,5 h kolmen ryhmissä on käsittämätöntä etanointia josta pitäisi ehdottomasti rankaista, riippumatta siitä onko se nopeampi vai hitaampi kuin joku toinen kierros.

Juuri näin.

Hmm.. . on kyllä uskomatonta hidastelua. Eikös vaan koko Tour pistebogisarjaan jolloin bogin jälkeen pitää nostaa pallon taskuun. Jos sillä alkasi päästä jo lähelle 3,5h aikaa, ja jos vielä ahdistaa niin 2 hengen ryhmät ’nuolipussi’ selkään, varapalloa ei saa pelata ja viiva korttiin jos avaus ei löydy 1min sisällä. Tällä menetelmällä varmaan päästään jo lähelle 2h aikoja… ;-D

No saivartelemallahan tässä keskusteluun onkin hyvä ottaa kantaa. Onko tuo nyt ihan oikea mielipiteesi? 4,5 h / 2 h?

Pelasin itse muutama viikko sitten kisan kolmen hengen ryhmässä ja pääsimme lähtemään suht alussa. Hieroimme jokaista lyöntiä vähintäinkin riittävästi ja pelasimme 3,5 h. Jos jotkut pelaa tunnin pidempään, se on saivartelusta huolimatta uskomatonta hidastelua. En tarkoita että kaikki olisivat kykeneviä pelaamaan 3,5 h pelin kärsimättä, mutta 4,5 h on ihan helvetin hidasta hieromista, katsoo sitä ihan mistä suunnasta tahansa. Paitsi etanan suunnasta.

Tuo on juuri tyypillinen etanan asenne, ne ketkä osaavat olla oikeassa paikassa oikeaan aikaan, ovat etanoiden mielestä juoksijoita. Ja omaa naamaahan ei nähdä vaikka löntystelisi nenä edellä päin peiliä.

Ihan kaikki ei kuitenkaan ilmastoi palloaan 2 s sen jälkeen, kun se on nähty likimääräisellä stanssin etäisyydellä. Mun mielestä tommonen 4:20 on ihan oiva suoritus kilpailussa, kuin kilpailussa.

oahtola kirjoitti: (13.8.2012 13:57:33)
    – Auditourilla kentät ovat pelattavalta tiiltä valtaosalle hyvin, hyvin vaikeita. Klubipelaajista kuitenkin kyse. Mielenkiinnolla odotan, miten Kytäjän SE menee, kun ei kenttä itsessään ole järin nopea pelata pitkine siirtymineen..puhumattakaan 64-tiiltä pelatessa kentän vaikeudesta.

Onko SE:llä pitkiä siirtymiä? Siis muita kuin 9-10 ja 14-15, ehkä 7:n tiiltä väylälle? Ja nuo siirtymät ovat 64:ltä pelatessa vielä lyhyempiä kuin muilta.

Moi Henkka,

Tsori että vastaus kesti, piti mennä pelaamaan.

Kyllä olen lukenut tämän viestiketjun ja esitin käsittääkseni sinulle varsin yksinkertaisen kysymyksen ja olisin toivonut siihen asiallisen vastauksen ei siitä tarvitse hernettä nenään vetää.

Pahoittelut että esitin sinulle kysymyksen ei tule toistumaan.

Kysymys tuli siksi että esim Vierumäellä 10:ltä lähtenyt ryhmällä oli aikaa 2h 10miin ennen kuin 1:ltä lähti viimeinen ryhmä ja jos he olisivat pelanneet esim 2 h olisivat he odottaneet ykköstiillä sitten vähintään 15 min ennenkuin olisivat päässeet jatkamaan.

Tämä aikataulu viittaa että kisa on aikataulutettu pelattavaksi n. 4.5 h.

joejoker kirjoitti: (14.8.2012 8:33:29)
    Moi Henkka,

Kyllä olen lukenut tämän viestiketjun ja esitin käsittääkseni sinulle varsin yksinkertaisen kysymyksen ja olisin toivonut siihen asiallisen vastauksen ei siitä tarvitse hernettä nenään vetää.

Kysymys tuli siksi että esim Vierumäellä 10:ltä lähtenyt ryhmällä oli aikaa 2h 10miin ennen kuin 1:ltä lähti viimeinen ryhmä ja jos he olisivat pelanneet esim 2 h olisivat he odottaneet ykköstiillä sitten vähintään 15 min ennenkuin olisivat päässeet jatkamaan.

Ei se mitään, niin olin minäkin. Hieno ilma ja pimeä tulee jo hämmästyttävän aikaisin, reilusti ennen kymmentä.

Olen hyvin lyhytjännitteinen keskustellessani ihmisten kanssa jotka kysyvät kysymyksiä, mutta eivät lue, tai kuuntele vastauksia, tai jopa eivät edes keskustele koko aiheesta (esim. penaalin ei ehkä niin teräivin kynä), mutta sinun kohdallasi on pyydettävä anteeksi. Syyllistyin nyt itse samaan. Luin itse viestisi huolimattomasti ja luin sinun kysyvän samaa mitä SideSpin jo aiemmin, viitaten sarkastisesti kahden tunnin kierrokseen ja johon olin jo vastannut. Minun moka, sinähän kysyit etuysin peliajasta etkä koko kierroksesta.

Olet tässä tapauksessa luonnollisesti oikeassa. Kuten SideSpin jo kysymykseeni vastasi, on kisoja jotka ovat juuri noin aikataulutettuja ja tietenkään tässä tapauksessa pelaajat ei asialle mahda mitään.

Mutta se ei siltikään muuta sitä tosiasiaa että 4,5 h kolmen ryhmässä on auttamattoman hidasta pelaamista ja sitä minä ihmettelen että vaikka valtaosa väestöstä on kanssani samaa mieltä, jotkut vaan itsekkäästi pitävät oikeutenaan pelata sitä vauhtia mikä heidän mielestään on sopivaa. Esim glofhan puhuu ihan yleisesti että 4,5 h ei ole hidas kisakierros. Kyllä se on ja siitä ei minun mielipiteeni muutu. Eikä glofin.

Henkka kirjoitti: (14.8.2012 10:13:48)

joejoker kirjoitti: (14.8.2012 8:33:29)
    Moi Henkka,

Ei se mitään, niin olin minäkin. Hieno ilma ja pimeä tulee jo hämmästyttävän aikaisin, reilusti ennen kymmentä.

Olen hyvin lyhytjännitteinen keskustellessani ihmisten kanssa jotka kysyvät kysymyksiä, mutta eivät lue, tai kuuntele vastauksia, tai jopa eivät edes keskustele koko aiheesta (esim. penaalin ei ehkä niin teräivin kynä), mutta sinun kohdallasi on pyydettävä anteeksi. Syyllistyin nyt itse samaan. Luin itse viestisi huolimattomasti ja luin sinun kysyvän samaa mitä SideSpin jo aiemmin, viitaten sarkastisesti kahden tunnin kierrokseen ja johon olin jo vastannut. Minun moka, sinähän kysyit etuysin peliajasta etkä koko kierroksesta.

Olet tässä tapauksessa luonnollisesti oikeassa. Kuten SideSpin jo kysymykseeni vastasi, on kisoja jotka ovat juuri noin aikataulutettuja ja tietenkään tässä tapauksessa pelaajat ei asialle mahda mitään.

Mutta se ei siltikään muuta sitä tosiasiaa että 4,5 h kolmen ryhmässä on auttamattoman hidasta pelaamista ja sitä minä ihmettelen että vaikka valtaosa väestöstä on kanssani samaa mieltä, jotkut vaan itsekkäästi pitävät oikeutenaan pelata sitä vauhtia mikä heidän mielestään on sopivaa. Esim glofhan puhuu ihan yleisesti että 4,5 h ei ole hidas kisakierros. Kyllä se on ja siitä ei minun mielipiteeni muutu. Eikä glofin.

Olet tulkinnut väärin! Mielestäni 4h on sopiva aika kilpailukierrokselle, itse tykkäisin pelata nopeamminkin. Se on kuitenkin mahdottomuus ja noin 4,5h realismia, erityisesti silloin kun ryhmiä lähetetään kahdelta tiiltä, kuten Vierumäellä tai Haastajakiertueella. Sellaista ei voi vaatia, mikä ei ole mahdollista!

glof kirjoitti: (14.8.2012 10:40:58)
    Olet tulkinnut väärin! Mielestäni 4h on sopiva aika kilpailukierrokselle, itse tykkäisin pelata nopeamminkin. Se on kuitenkin mahdottomuus ja noin 4,5h realismia, erityisesti silloin kun ryhmiä lähetetään kahdelta tiiltä, kuten Vierumäellä tai Haastajakiertueella. Sellaista ei voi vaatia, mikä ei ole mahdollista!

Näin olen näköjään tenhyt. Olen kokoajan ollut siinä käsityksessä että sinusta 4,5 kierros on ihan ok kilpakierroksen aika vaikka nopeampaan olisi mahdollisuus. Totta on että suoraa noin et sanonut, vaikka mielestäni siihen epäsuorasti viittasitkin.

Myös siinä olemme samaa mieltä että Vierumäellä tuolla aikataulutuksella ei ollut mahdollista pelata nopeammin. Aikataulutus taas oli taas minun tietämättömyyttäni ja kun se kerrottiin, olen samaa mieltä, nopeammin ei tuossa tilanteessa pysty pelaamaan eikä ole ensimmäisen ryhmän mitään järkeä pelata puoleentoista tuntiin ja sitten odottaa kympillä tunti. Ja se nyt on itsestään selvää ettei tarkoitukseni ollut vaatia mahdotonta.

Näytämme sitten kuitenkin olevan jopa täysin samaa mieltä asiassa. Kinaa tulee usein kun aletaan keskustelemaan keskustelijoista, eikö keskustelusta. Tämä ei nyt varsinaisesti kohdistu sinuun.

Q8 kirjoitti: (14.8.2012 8:05:04)
    Onko SE:llä pitkiä siirtymiä? Siis muita kuin 9-10 ja 14-15, ehkä 7:n tiiltä väylälle? Ja nuo siirtymät ovat 64:ltä pelatessa vielä lyhyempiä kuin muilta.

My bad, ehkä menee silloisen väsymyksen piikkiin kun siellä toistaiseksi ainoan kerran olin. Olivat ainakin etuysillä fyysisesti sitäkin raskaampia siirtymiä, jos ei niin pitkiä. Meikäläinen on sen verran olympiakunnossa, että jo kakkosen griiniltä kolmosen tiille kivutessa piti ottaa huikka hartsporttia ja antaa hetken pulssin tasaantua 🙂

Mutta älkää käsittäkö väärin, pidän SE:tä kyllä silti tämän maan ykköskenttänä, vaikka muutamat siirtymät eivät mun staminalle tehtyjä olekaan. Tulevan talven treeniksi cardio ja korkean paikan leiritys? 🙂

Siinä Henkka olen samaa mieltä että kolmen hengen ryhmissä harkkarundiin ei saisi mennä yli 4 tuntia aikaa, mieluummin lähelle 3,5 h. Mutta siellä tahtoo olla myös näitä 4:n hengen ryhmiä joiden tahdissa monta kertaa joudutaan kenttää kiertämään.

Jos kisakierrokseen menee se 4,5 h (1:s ja 10 tee lähdöillä) se on mielestäni hyvin, kisoihin otetaan aina niin paljon porukkaa että lähtövälit pitää laittaa pakostakin 8 minuuttiin jottei ensimmäisten ryhmien tarvitse takalenkille lähtiessä odottaa ainakaan kovinkaan kauan. Tämäkin edesauttaa kilpailujen puuroitumista. Vierumäellä pystyttiin laittamaan 10 min välit koska osallistujakin oli kohtalaisen vähän 80kpl.

Jos lähdöt pelkästään 1:s teeltä niin silloin sopiva kilpailuaika olis 4 – 4,5 h, riippuen hiukan kentästä.

Freddie kirjoitti: (11.8.2012 20:43:19)
    Tänään taisi mennä jo 4,5 tuntiin, kympin välit vois olla jatkossakin

Ei, vaan reilusti pidemmät. 4,5 h kolmen ryhmissä on käsittämätöntä etanointia josta pitäisi ehdottomasti rankaista, riippumatta siitä onko se nopeampi vai hitaampi kuin joku toinen kierros.

On varmaan tyhmää enää reipä tätä auki kun jonkinsortin ymmärrys on löytynyt… 😀
    Pakko kuitenkin vielä sanoa oma lopullinen kanta. Tuon Henkan alkuperäinen kommentti (lihavoituna) vain hiukan särähti korvaan.
    Kuten jo on tiedossa että kisakierrokset aikataulutettan n.4,5h ajalle ja vaikka lähdetään vain yhdeltä tiiltä, niin aika monen kentän ihanneaika scr kilpailuissa 3 hengen ryhmälle on 4h15min – 4h20min. Oletetaan että ensimmäinen ryhmä pelaa kentän 4h30min kun tavoite on 4h20min, minusta se ei vielä ole ’käsittämätöntä etanointia’ hiukan turhan hidasta kylläkin jos tavoiteajasta jäätiin 10min. Tuohon tuskin valvojakaa vielä kovin vakavasti puuttuu, ystävällisesti voi mainita takaysillä muutaman minutin jäljessä olemisesta ja hiukan nopeuttamaan peliä jos takana odotellaan. Kun aikataulusta jäätiin vähintään 20min, niin sitten voidaan jo syyttää ’etanoiksi’ (olettaen siis että kenttä edessä oli kokoajan tyhjä) tuohon valvojakin varmaan jo puuttuu rankemmalla kädellä.

Pistebogikisat ja harkkarundit on toinen juttu joissa pallon voin nostaa jos muuten alkaa kestää.

SideSpin kirjoitti: (14.8.2012 13:52:28)

On varmaan tyhmää enää reipä tätä auki kun jonkinsortin ymmärrys on löytynyt… 😀
    Pakko kuitenkin vielä sanoa oma lopullinen kanta. Tuon Henkan alkuperäinen kommentti (lihavoituna) vain hiukan särähti korvaan.
    Kuten jo on tiedossa että kisakierrokset aikataulutettan n.4,5h ajalle ja vaikka lähdetään vain yhdeltä tiiltä, niin aika monen kentän ihanneaika scr kilpailuissa 3 hengen ryhmälle on 4h15min – 4h20min. Oletetaan että ensimmäinen ryhmä pelaa kentän 4h30min kun tavoite on 4h20min, minusta se ei vielä ole
    ’käsittämätöntä etanointia’ hiukan turhan hidasta kylläkin jos tavoiteajasta jäätiin 10min. Tuohon tuskin valvojakaa vielä kovin vakavasti puuttuu, ystävällisesti voi mainita takaysillä muutaman minutin jäljessä olemisesta ja hiukan nopeuttamaan peliä jos takana odotellaan. Kun aikataulusta jäätiin vähintään 20min, niin sitten voidaan jo syyttää ’etanoiksi’ (olettaen siis että kenttä edessä oli kokoajan tyhjä) tuohon valvojakin varmaan jo puuttuu rankemmalla kädellä.

Pistebogikisat ja harkkarundit on toinen juttu joissa pallon voin nostaa jos muuten alkaa kestää.

Ei tässä mitään auki repimistä ole. Olen erittäin positiiviesti yllättynyt kekustelusta. Ei ihan heti tule mieleen koska viimeksi vastaväittelijät ovat päätyneet jonkinnäköiseen yhteisymmärrykseen. Siitä SideSpinille ja glofille kiitokset. Kyllä minä itsekin huomasin olleeni väärässä ja näkökantanne ymmärsin kun hyvin asianne perustelitte. En tosiaankaan muista ihan vähään aikaan että kirjoittelijat olisivat jonkinnäköistä selvää toistensa ajatuksista saaneet.

Joo, myönnetään, olihan tuo nyt tarkoituksellisestikkin aika provosoiva kommentti, eikä sitä nyt enää ihan kirjaimellisesti kannata lukea 😉 Mutta olin joissakin asioissa tietämättömyyttäni väärässä ja hyvä että niitä minulle selvennettiin.

BTW: Tänään minulle vähän taas avautui miksi Audi-tourin kisat niin helvetin kauan kestävät. Top 30 Audikisaajakaverini tänään Kalkkisen ysillä heitti väyläbunkkerista kiukkiksena mailansa. Suoraa puuhun. Viitisen minuuttia se puuhun kiivettyään sitä koitti ravistella ennen kun sai maliansa alas. Naurattaa kyllä vieläkin. Tämä on taltioitu ja löytää tiensä ytubeen…varmasti…

ts

Mulle meinas käydä tänään moka. Taas.

Lähdettiin varsin täyden näköiselle kentälle kolmen hengen ryhmässä klo 14.50. Vähän tuli roiskittua palloja metsiin, joten etsimiseen ja pelastautumisiin kului mielestän vallan kohtuuttomasti aikaa.

Tultiin sitten kolmatta kertaa Hyvinkään taukokiskalle väylän 11 jälkeen ja havaitsin takanamme lähteneen ryhmän juuri avanneen väylän 9, eli olivat liki kolme väylää perässä. Meinasin sitten jo soittaa cädärille, että täällä on hidas ryhmä tukkimassa kenttää, mutta onneksi tuli vilkaistua kelloa.

Takanamme ollut ryhmä oli tuossa vaiheessa pelannut tasan 2 tuntia ja meillä tuo ikuisuuksia tuntuva kierros oli siis ottanut 2h10min / 11 väylää.

Maalissa oltiin ajassa 3.28 ja takaatulevat ryhmät kaikki (näkemämme) saapuivat klubille alle 4h ajassa.

Eli vaikka välillä vähän hahuiltiin ja etsittiin, niin nopeuden salaisuus oli se, että kaikki olivat valmiina omiin lyönteihinsä ja lyöntien onnistumisprosentti oli kuitenkin mainio, eli pääsääntöisesti avaus kenttään ja siitä sitten griinille tai kanttiin. Ja mikä ilahduttavinta, yhtään ryhmää ei ohitettu eikä saatu kiinni. Tosin edessä lopulta startatessa oli kaksi tyhjää lähtöä, mutta kertoo kuitenkin että alle 4h oli seillä menty aiemmissakin ryhmissä. Hienoa.

EFC

ts kirjoitti: (15.8.2012 22:28:24)

Tosin edessä lopulta startatessa oli kaksi tyhjää lähtöä, mutta kertoo kuitenkin että alle 4h oli seillä menty aiemmissakin ryhmissä. Hienoa.

Missä on oikeudenmukaisuus? Meillä kierros kesti tiistaina 4:40, kiitos kahden etanaryhmän, mutta tästähän avauduin jo eilen eli ei siitä sen enempää.

Noniin. Kertokaapas nyt Audien Herrat mikä oli Kytäjän kierrosaika ja miksi?

Taisi olla luokkaa 4.30. Kesti noinkin pitkään, koska paikoin odottelimme edelläkiiruhtanutta ryhmää, tutkiskelimme puttilinjoja sekä nautiskelimme kauniista maisemista ja virkistävästä sateesta.

Taitaa olla huono laskupää jollakulla. Ensimmäinen ysi vei aikaa 3h vartti ja toinen vain 2h ja vartti. Elon laskuopin mukaan tuosta tulee 5,5 h. Tosin tuosta ekasta ysistä saa vähentää parikymmentä minuutti, jonka verran lähdöt myöhässä kun eka väylä par3 ja lähdöt 8 min välein. Ei varmaankaan tarvii muistuttaa, että Cookella kierros kesti vain 4 ja puol tuntia ja lähtövälit oli 10 min…

Yaska kirjoitti: (21.8.2012 10:38:23)
    Taitaa olla huono laskupää jollakulla. Ensimmäinen ysi vei aikaa 3h vartti ja toinen vain 2h ja vartti. Elon laskuopin mukaan tuosta tulee 5,5 h. Tosin tuosta ekasta ysistä saa vähentää parikymmentä minuutti, jonka verran lähdöt myöhässä kun eka väylä par3 ja lähdöt 8 min välein. Ei varmaankaan tarvii muistuttaa, että Cookella kierros kesti vain 4 ja puol tuntia ja lähtövälit oli 10 min…

Eikös kierros kestä sen mitä kestää vaikka lähtö olisikin myöhässä? Vai onkos tuossa otettu nyt sitten mukaan kierrosaikaan myös 20 min myöhästyminen?

Yaska kirjoitti: (21.8.2012 10:38:23)

Minä myös kuulin vähän huhuja viiden ja puolen tunnin kierroksista. Ihmettelinkin että Yaskan lisäksi muut ei sitä kehtaa tulla tunnustamaan. Audimiehlillä se peli sujuu ja kasikymppisenkin nippa nappa monet alitti. Se on hyvä että ollaan tarkkana kuin porkkana jos halutaan kerta pelaa 80. Ja vielä bäkäreiltä. WOW!

Mites Wrapper? Joko pystyit pelaamaan omaan tahtiisi, vai oliko edelleen turhan painostava pelirytmi?

Pee

Meillä kesti 4 h 50 min (3. ryhmä 10. tiiltä).
    Odoteltiin edellä meneviä alkua lukuun ottamatta koko kierros.
    Meidän perässä olijat saivat meidät ensimmäisen kerran kiinni etuysin 5. reiällä, jossa peli pysähtyi täysin (lyhyt par-4). Siinä kohtaa siis olivat jo 1. tiiltä lähteneet edessä, eli tuossa on selkeä ongelmakohta Kytäjällä. Kertokaa viisaammaat auttaisiko asiaan Call Hole tms?

Par-3 alkuun ja 8 min lähtövälit on kyllä aika tuhoon tuomittu yhdistelmä.

ts

Lazio kirjoitti: (22.8.2012 6:53:59)
    . Kertokaa viisaammaat auttaisiko asiaan Call Hole tms?

Ei auta. koko field tulee nopeimmillaan sinä tahdissa kun kärki etenee, tapahtui välissä mitä vaan.

ts kirjoitti: (22.8.2012 8:12:44)

Lazio kirjoitti: (22.8.2012 6:53:59)
    . Kertokaa viisaammaat auttaisiko asiaan Call Hole tms?

Ei auta. koko field tulee nopeimmillaan sinä tahdissa kun kärki etenee, tapahtui välissä mitä vaan.

Kyllä auttaa

*If you lose a clear hole and are delaying the group behind, or if there is no group in front of you and you are delaying the group behind, invite the group behind to play through.

Esillä 25 viestiä, 51 - 75 (kaikkiaan 84)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #211775 kohteessaAuditour-rutinaa

Etusivu Foorumit Kilpagolf & harjoittelu Auditour-rutinaa