Aihe: Audi Tour 2006 - Golfpiste.com

21.4.–28.4. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[7][3]
KilpailuaSuomalaista

Audi Tour 2006

Etusivu Foorumit Kilpagolf & harjoittelu Audi Tour 2006

Esillä 14 viestiä, 1 - 14 (kaikkiaan 14)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Miten hyvä pelimies pitää olla, että näihin Audi Tourin osakilpailuihin kehtaa lähteä mukaan? Edellisten vuosien kilpailujen osallistujalistoista näyttää siltä, että pelaajien händärit on ollu +2 ja -14 välillä. Oman seuran pistebogey-kisat ei jaksa enää aina kiinnostaa, joten jotain uutta pitäis keksiä ja tällainen tour-systeemi kiinnostais. Kisakalenterin mukaan ainakin Masterissa ja Pickalassa pelataan vuonna 2006.

Meilläpäin tuo kehtaaminen tarkoittaa jaksamista :-).
    Se nyt vähän riippuu mitä haet sieltä. Mä bongaan uusia kenttiä ja saa pelata kisaa valkoisilta. Kärkipää pelaa paarissa ja pikkasen yli. Sinne pitäs pelata hyvin. Eikun mukaan vaan kokeileen.

Lähinnä tarkoitin kisoihin osallistumista, mutta eihän sitä tiedä miten sitä vielä tässä lopputalvesta tai alkukeväästä kehittyy 🙂 Pitäs saada vaan ensin toi draivi kuntoon!

Oon kyllä vakavasti ajatellu ainakin noihin pääkaupunkiseudun kisoihin osallistumista, niin sais vähän tavoitteita/targetteja kesän peleihin. Pitää vaan pelata enemmän harkkakierroksia valkoisilta, mutta sehän on hyvää vaihtelua.

Kehiin vaan mikäli tasoituksesi sen sallii(kts. Auditourin sivuilta rajat). Ja siirräppä pelaaminen muutenkin keltaselta valkoselle, kentät on mukavampia sieltä. Tai itse ainakin koen että lisäpituus kentässä ei useinkaan tuo mainittavia lisäprobleemia, mutta händäri bäkäriltä on inhimillisempi. Ja auditourilla pelataan mukavan laadukkaita kenttiä.

Näytti olleen viime vuonna raja 12.4. Mulla on tällä hetkellä händäri noin puolet tuosta…ja kesällä varmasti taas paljon vähemmän ;)…joten sekään ei pitäisi olla esteenä.

Tuosta valkoiselta pelaamisesta vielä sen verran, että kynnys valkoiselta pelaamiseen on aika suuri, kun peliseurana usein on punaiselta pelaava ja jos porukkaan sattuu muita miehiä, pelaavat he yleensä aina keltaiselta. Ei siinä oikein viitsi lähteä yksinään valkoiselle.

Onko kenellekään tietoa tourin ensi kesän osakilpailuista? Master ja Pickala kisakalenterista jo löytyy, joten luulisi muidenkin olevan jo tiedossa.

Seuraan katseella , josko AUDI-turneelle kynsi kykeneep – kiinnostaap kovast. Kertokaa täällä kuidas käyp ja programit etenöö.

Seuraan katseella , josko AUDI-turneelle kynsi kykeneep – kiinnostaap kovast. Kertokaa täällä kuidas käyp ja programit etenöö.

Kysymys kuuluu, että minkä h.el.v.e.ti.n takia sinä kirjoitat tuolla lapsellisella ja todella rasittavalla murteella. Koita nyt iso mies jo oppia olemaan. Saastutat kaikki foorumit tuolla mongerruksella. LUULETKO OLEVASI HAUSKA????

En tiijä , mutt sinä taiaat olla äksy, jos pelaat Audilla en tuu sammaan flightiin.
    Missä päin Suommee tollaissii tosikoi kasvaap. Tota vois kuttu primitiivireaktioksi.
    Vastaa mieluummin kysymykseenni. Toivottavsati lissäännyt ja täytät maamme.

Nyt löytyy kiinnostuneille Audi Tourin kilpailuohjelma.
    Henkilökohtaisesti harmittavan monta osakilpailua osui päällekkäin omanseuran kiinnostavien kisojen kanssa, mutta pitää koittaa kiertää molempia sopivassa määrin.

Audi Tour

SideSpin kirjoitti: (6.3.2006 10:35:18)
    Nyt löytyy kiinnostuneille Audi Tourin kilpailuohjelma.
    Henkilökohtaisesti harmittavan monta osakilpailua osui päällekkäin omanseuran kiinnostavien kisojen kanssa, mutta pitää koittaa kiertää molempia sopivassa määrin.

Audi Tour

Loistavaa! Oon odottanu ens kautta ja siinä ohessa Auditourin kisakalenteria ihan tuskassa ja näin ollen oon vieraillu Audin sivuilla keskimäärin varmaan 2 kertaa/päivä. Mutta näköjään jotkut muutkin tekee vastaavaa kun SideSpin ehti julkasee kauan odotetun uutisen ekana! Täytyy kyllä sanoa että on aivan loistavia kenttiä saatu mukaan, pisteenä iin päälle Kytäjä mukana tänä vuonna…

Mikä on raja HCP nyt 16,3 tarkoitus ajaa ittens singeliksi ens suven -mutta onko veilä kesäkuulla – epävarmaa. Mikä on totuus HCP-rajasa ?

Tämän vuoden HCP-rajasta ei ole tietoa, mutta viime vuonna se oli 12,4. Eiköhän se tänä vuonna ole samoilla nurkilla.

Esillä 14 viestiä, 1 - 14 (kaikkiaan 14)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #250951 kohteessaAudi Tour 2006

Etusivu Foorumit Kilpagolf & harjoittelu Audi Tour 2006