Aihe: Ask for golf - Golfpiste.com

17.3.–24.3 - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[10][6]
KilpailuaSuomalaista

Ask for golf

Etusivu Foorumit Välineet Ask for golf

Esillä 5 viestiä, 1 - 5 (kaikkiaan 5)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Heippa…onko kenelläkään kokemuksia tästä jenkkifirmasta…tilasin Callawayn FT 5 driverin..monien murheiden jälkeen sain sen itselleni..löin sillä..ja kuinkasn ollakaan ..osuman ääni oli korvia huumaavan korkea..ja varsi jotain ihan muuta kuin piti..keskustelin proomme kanssa ja vertasimme fittaussarjan demoihin…eli feikkihän se…sivut ovat ok ja luotettavan oloiset..tähän asti asioinut vain online golfin kanssa englantiin…maila tuli kylläkin suoraan kiinasta..

Enpa osaa sua auttaa, kun en oo koskaan kuullutkaan firmasta, mutta nyt kun katoin niiden varsin amatoorimaisia sivuja, niin silmiin pisti hinnat. Aika kovia hintoja ne pyytaa kamoista.

Mulla ainakin siina vaiheessa olis soinut kellot ja amparit.

Ehdotan, etta otat yhteytta niiden asiakaspalveluun (info@askforgolf.com) ja kerrot tarinasi heille.

kiitos ajatuksista..oon ollut asiakaspalveluun yhteydessä useasti ..kun ens tilauksen yhteydessä katosivat matkalla kaikki laput..ja maila lähti oltuaan jo aika lähellä..takaisin kiinaan..:) uskomaton stoori..7vkoa
    No ovat vastanneet aina jos ei ihan paivässö niin parissa kuitenkin..
    Eilen kirjoitin muutaman ajatuksen .. lopulta kuitenkin hyvässä hengessä..lupasivat korvata hinnan kun laitan mailan takaisin..ja ilmoitan tracking numberin..aivan kuten sivuillaan lupaavat…
    Nyt ei auta kun odottaa rahoja.
    No more ask for golf:)

Joopajoo, olisiko kuitenkin kannattanut maksaa muutama killinki enemmän ja ostaa paikallisesta Proshopista, takuut hoituu ja tavara on taatusti aitoa.

Kannattaisi miettiä yleisemmällä tasolla mitä palveluja halutaan kentillä olevan. Jos vain käydään testaamassa mailoja ja sitten tilataan netistä niin eipä pian ole shoppia kentällä ja tilaa sitten pallosi ja tiisi myös netin kautta, pian käy samoin ravintolan kanssa, sämpylätkin ovat taatusti tuoreita netin kautta tilattuna ja Prokin lopettaa hommansa kyllästyttyään nettiopettajiin. Tietysti jokainen äänestää omalla lompakollaan mutta kuitenkin.

kiitos ajatuksista ps 2001…olet oikeassa. ’kenttien palvelu tarjonta’- ajatusten kanssa..siksi olen tehnyt itsekin niin jo pitkälti yli 10 vuotta.. olen ostanut lähes kaiken proltamme..nyt vieläkin enemmän tosissaan harjoittelevan juniorini sponsorina ..(tänä kesänä iski vain nuukuus oman ajurin suhteen ja toisaalta hieman myös uteliaisuus)…..
    No anyway.. opin kyllä varmasti jotain..

ps. tilasin jo uuden mailan swingmakersilta;)

Esillä 5 viestiä, 1 - 5 (kaikkiaan 5)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #311436 kohteessaAsk for golf

Etusivu Foorumit Välineet Ask for golf