Aihe: Arvonta - Golfpiste.com

28.4.–5.5. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[8][5]
KilpailuaSuomalaista

Arvonta

Etusivu Foorumit Yleistä Arvonta

Esillä 22 viestiä, 76 - 97 (kaikkiaan 97)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Voikohan niitä lippuja myydä? Tuolla viestissä luki että nimellä saa sisäänkäynnillä lipun jos onnetar suosi…

Meinaan vaan että sunnuntain lippu tuli enkä kirjottanu tähän ketjuun 🙂

Pollari kirjoitti: (9.8.2006 21:46:38)
    Meinaan vaan että sunnuntain lippu tuli enkä kirjottanu tähän ketjuun 🙂

Missään ei kai vaadittu tähän ketjuun kirjoittamista?
    Enemmänkin vaikutti siltä, että tämä oli enemmän tai vähemmän satunnaisten lukijoiden, jotka eivät paljoa ole keskusteluihin osallistunut, tapa ilmoittaa olevansa kiinnostunut tästä foorumista ja noista pääsylipuista. Siinä mielessä kyllä asiansa ajava!

Juuh. Voitin vaikken halunnut. Mitäköhän sitä nyt tekisi?

EFC

Liput arvottiin tietyllä välillä foorumiin kirjoittaneiden kesken. Ketjulla ei ollut väliä !!

Pollari kirjoitti: (9.8.2006 21:46:38)
    Juuh. Voitin vaikken halunnut. Mitäköhän sitä nyt tekisi?

Sama homma, tai siis oishan tuo mukava mennä kattomaan vaan empä ole enää silloin paikkakunnalla…

Nimetön

Lippu tuli voitettua! Jeee!

Kiitos GP:lle ja Carlsbergille! Voitin perjantailipun, mutta tarkoitukseni on mennä Taliin lauantaina. OK. Minulla olisi siis ylimääräinen flaba perjantaiksi. Lippu tuskin on henkilökohtainen, joten nyt olisi tarjolla ilmaista naisgolfia perjantaiksi. Kiinnostaako? Koska työskentelen aika lähellä Talia, voin käydä lunastamassa lipun perjantai-aamuna. Yst. vast. osoitteeseen: teemu.ahonen(at)iteducate.fi

JEBAJEBA!!! Lappu napsahti ja vielä ratkaisupäiväksi. Kiitos Carlsbergille ja Taliin katsomaan miten palloa pitäisi lyödä. Sormet vielä ristiin jos vaikka kärkipariksi viimeiseen päivään saataisiin Minni ja Riikka…

Mulle napsahti kans lauantaille lippu! Mitäs mä sillä teen, kun meinasin olla viimeisessä flightessä sunnuntaina????
    Oon Harjattulassa pe-su… tuu moikkaamaan

Juu, mukana ollaan vaikka muuten tätä palstaa lueskelen uteliaisuudesta. Viiteen vuoteen kaikki teemat on jo kaluttu.

Nimetön

Mulle napsahti lauantaille lippu, jolloin olisin varmaan muutenkin mennyt kisaa katselemaan.

Oikea periaate…;)
    Tarkoitus olisi tulla katsomaan. Ja itse harjoitteleen…
    Näkyy siis Harjattulassa. Onnea peleihin…

Töissähän minä täällä ’joudun’ olemaan… Tuu nykäiseen hihasta…

Mistäs mä sut sieltä löydän?
    Oon itse rangella varmaan lauantai aamulla…

Olen klubulla aamusta asti… Pyörin ravintolan ja cädärin yläkerran välillä… Kysele kilpailun johtoa, niin eiköhän meikäläinen löydy…

ts

BayStream kirjoitti: (11.8.2006 14:15:13)
    Olen klubulla aamusta asti… Pyörin ravintolan ja cädärin yläkerran välillä… Kysele kilpailun johtoa, niin eiköhän meikäläinen löydy…

Kerrankin saat johtaa kisaa alusta loppuun 🙂

Ai perkula Ts heitti pahan ja jälleen kieroutunut (joku voisi varmaan väittää ja ehkäpä jos lääkärille menisin niin olla oikeassakin väittäessään sairaan) mieleni aatoksista syntyi hämmäsyksekseni sen ainoan ehkä toimivan solun syövereissä omalaatuinen mielleyhtymä. Siis täällähän on hyvä käydä kädenvääntö aiheesta. Kun on näitä nopeuspelaajia ja sitten näitä hitaammin nauttijoita.
    Siis nopeuskisa missä kaikki ottaa startin yhtä aikaa.. juu kentälle mahdutetaan vain 18 pelaajaa tai vaihtoehtoisesti laitetaan 4 hengen ryhmät liikkeelle.. sitten kuulaa ilmaan niin perkulaallisella vimmalla ja päälle saa tietysti lyödä.. se kuka ensimmäisenä on 18 reikään pallonsa saanut (Mizunolle riittää 16) niin on kisan voittaja.. kuka lähtee mukaan.

Täytyy kokeilla! Ajattelin aiemmin, että ehdottaisin itseäni caddieksi mutta ei kunto riitä ja voimat vähissä. Jos joku lukijoista menee sano Jennille , että pidän peukkuja .

Kiitti, lippu tuli ja oikealle päivälle. Pe ja la on tiedossa A-luokan golfreissu, joten alkupäiville en olisi päässykkään. Saas nähdä tuunko yksin vai koko perheen voimiin. Kersat lähtisi kyllä matkaan, mutta ilman vaimoa golf-ilo kestäisi vain niin kauan kuin pillimehuja riittää. Olisi tytölle kiva näyttää, että tytöt osaavat golffata, vastoin hänen luulojaan. Poika tietenkin osaa golfata, vaikkei joka lyönnillä palloon osukkaan.

Toivottavasti suomen tytöt pelaisivat vähintään omalla tasollaan, jolloin heitä näkisi loppupään ryhmissä.

Moro,
    kävi tuuri ja voitin liput, mutta kävi tuuri enkä pääsekkään paikalle. Miten on, onko mitenkään mahdollista lahjoittaa lippuja jolle kulle???

että olen ko. viikonlopun matkoilla. Voisko ton libarin vaihtaa Carlsbergiin?

Nimetön

Sama juttu eli en pääse täältä havumetsävyöhykkeeltä lauantaiksi, miten on voiko lahjoittaa jollekulle??

Esillä 22 viestiä, 76 - 97 (kaikkiaan 97)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #488535 kohteessaArvonta

Etusivu Foorumit Yleistä Arvonta