-
JulkaisijaArtikkelit
-
Vaimoa odotellessa tulee toisinaan kaupassa täyteltyä arvontalippuja. Ja nyt sitten asiakasta odotellessa kirjoitettua tälle palstalle, jos vaikka Carlsbergin onnetar suosisi.
Viime vuonna olin paikan päällä katsomassa kisoja. Hieno tapahtuma..aina sunnuntaihin asti, jolloin trombi päätti puuttua peliin ( silloin olimme tosin jo matkalla kotiin ).
Erityisesti mieleemme jäi alkukeitto klubilla jossa peruna ja fenkoli ainesosina..erittäin buenot murkinat.
Tuttujakin siellä tapasin armeija- ja stadin vuosiltani.
Tali on ympäristönä viimeinen vihreä hoidettu keidas hektisessä pääkaupungissamme se olisi sääli menettää kerrostaloasumiselle.
Toivottavasti en voita tässä arvonnassa.
Paikan päälle kun on oikeasti pitkä matka.
Mulla kyllä olisi tuossa molemmin puolin vapaata töistä. Hmm.En panisi pahakseni vaikka tässä arvonnassa voittaisin. Saattaahan tuonne tietysti tulla lähdettyä muutenkin.
No pitäähän tähän osallistua !!!
Voisihan sitä päiväänsä näinkin viettää..
NimetönHarvemmin tullut arvoinnoissa voittoja mut jos nyt tulis
Eli onko tähän kilpailuun osallistuminen niinkin helppoa kuin kirjoittamalla tänne foorumille?=)
NimetönEi kai siinä auta muu kuin osallistua 🙂
pakkohan tänne oma puuherkki on jättää…
pakkohan tänne oma puumerkki on jättää…
Pitääpä kokeilla jos onni vaikka suosisi. Viime vuonna kävi vähän huonosti kun 10 minuttia pääsylipun maksamisen jälkeen kilpailu keskeyttiin..
En mä kuitenkaan mitään voita
Ei ilmaiset liput ikinä pahaa tee. Paitsi jos kyseessä on ooppera.
Kun muutenkin varmaan ollaan menossa, niin mieluummin tietenkin ilmaiseksi..
Joo mä haluan myös voittaa, olishan se taas komeaa nähdä huippunaiset tositoimissa.
Ilman muuta pitää syyskuun alussa mennä Taliin leidien kisaa katsomaan. Lippukassan kautta ainakin pääsee…
Pitääkö just tähän ketjuun vastata että voittaa?
Aih että tämmönen kilpailu… Ei kait yhet liput pahitteeks olis, eli kai ne nyt sit tulloo ku kerran tänne kirjoittelee…=)
Minä myös
Osallistun myös
Määki haluun osallistua..
Määki haluun.
No osallistutaan ny sitten..
Voisko onnetar joskus suosia minua,epäilen.
-
JulkaisijaArtikkelit