16.4.–23.4. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[11][17]
KilpailuaSuomalaista

Ajuriasiaa

Etusivu Foorumit Välineet Ajuriasiaa

Esillä 2 viestiä, 1 - 2 (kaikkiaan 2)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Onko mitään järkeä vaihtaa ajuria kun tällä hetkellä käytössä King Cobra 10,5 R-varrella. Ilmalento 200+ m, välillä vahingossa 250 m jos suotuisa tuuli. Pallon lentorata on korkea ja rullit lyhyet. Lentorata suora/fade. Seuraako S-varresta ja esimerkiksi 9-9,5 asteen lavasta matalempi ja pidempi mossautus?

    Cobrissa on surullisen usein paljon enemmän loftia kuin mitä pohjassa lukee, olen mittonut 10.5-asteisiksi leimatuista Cobrista usein jopa 13 asteen tienoilla ja joskus jopa isompia todellisia lofteja. Korkea pallon lento ei siis ole yllätys.

    Jos pallon lentokaari on todellakin liian korkea, niin pienempi lofti toki auttaa asiaa. Mutta tuota on aika mahdoton arvioida lyöntejäsi näkemättä ja mittaamatta.

Esillä 2 viestiä, 1 - 2 (kaikkiaan 2)
Vastaa aiheeseen: Ajuriasiaa

Etusivu Foorumit Välineet Ajuriasiaa