23.4.–30.4. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[10][12]
KilpailuaSuomalaista

5E-tour, 2. jakso, 18.6.-5.8.2007

Etusivu Foorumit Kilpagolf & harjoittelu 5E-tour, 2. jakso, 18.6.-5.8.2007

Esillä 25 viestiä, 51 - 75 (kaikkiaan 112)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • marvel kirjoitti: (11.7.2007 14:09:29)
    Taitaa koko illan sadella, mutta silti yritetään. Eli Openin toinen kierros tänään Vihdissä klo 18.00

    Ei siihen vesisateeseen voinut mennä..sokerista kai sitten kaverin kanssa ollaan.

    2.jakson 1.kierros sienisarjaaaa.

    Het huomen aamusta 13 päivä kuluvaa kuuta ja vielä perjantai – mahtaa olla onni matkassa?

    Golf Talma Laakso 09:20

    2.jakson 1.kiekka Hugolla ma 16.7.07 klo 12 lomatunnelmissa….

    2. jakson eka kierros 18.7. Vanajanlinna.

    2 jakso, ensimmäinen kierros Sankivaarassa tänään klo 12:40.

    Openia tänään klo 13:28 Hyvinkää Golf.

    Huomenissa KGCN, Paksis merkkarina.

    Openin toinen yritys tänään Tuusulassa 18.20.

    Mikäs se linkki oli sinne tulossivulle (löydä enään sitäkään)?
    Ja missä viipyy mun salasana…uusi siis 🙂

    Tosin mulla on nyt pelit aikas vähissä, jopa nollissa, joten jos sovitaan niin, että pelaan loppurundit sitten joskus kun pääsen…vuonna 2009 vaikkapa 🙂

    Jamasa kirjoitti: (17.7.2007 9:53:10)
    Mikäs se linkki oli sinne tulossivulle (löydä enään sitäkään)?
    Ja missä viipyy mun salasana…uusi siis 🙂

    Tosin mulla on nyt pelit aikas vähissä, jopa nollissa, joten jos sovitaan niin, että pelaan loppurundit sitten joskus kun pääsen…vuonna 2009 vaikkapa 🙂

    Leaderboard

    Champ 2. jakson eka kierros, Rinkussa tänään 16:20.

    2.jakson toka kiekka open 23.7.07 Kalkkipetteri 9.07

    No höh, molemmat pelikaverit peruivat tulonsa viime hetkellä. Pitää keksiä jotaan muuta sitten…hetki vaan…

    Openia Talman Masterilla keskiviikkona 25.7 klo 9.

    2. jakson viimeinen yritys huomenna tiistaina 24.7. kello 10.10.
    Kenttänä Oulun Sanki ja sarjoina sekä Champ että Open.

    Taitolyöntejä huomenna 25.7. Rinkussa (ellei taivaalta tule kissaa suurempia elukoita)

    – Parti Champ 2. jakso 1. kierros
    – Kisu Champ 2. jakso 2. kierros

    Nimetön

    toisen jakson toinen kierros tänään. Oulun Sanki Scratch-sarjaa.

    Champ 2. Jakso 1. kiekka KYG NW Huomenna 26.7 kelli 9 ja rapiat päälle.

    Hermes

    Tämä kausi on ollut tulosmielessä ehdottomasti vaikein tähänastisista. Ehdin jo lopettaa koko golfin kertaalleen, kolmeksi päiväksi.
    Olen panostanut uuden oppimiseen enkä ole välittänyt siitä millaisia tuloksia korttiin on joutunut raapustamaan väylän jälkeen. Ne numerot ovat olleet välillä todella rumia ja kiinnostus kilpailemiseen on ollut aika pientä. Ilman swingiä on vaikea pelata.

    No nyt on hieman valoa tunnelin päässä, pelasin tänään kisakierroksen ja tulokseksi tuli seitsemällä griiniosumalla 89, vaikka chippejä ja putteja tuli masentavat 45 kpl. Pallo kulki kivasti eteenpäin, mutta laitoin ohi kaikki mitä vain oli mahdollista laittaa ohi. Ainoan birkun tein kymmenestä sentistä kun löin par-4:n (nro 3) yhdellä päälle.

    Ojasta noustaan!!

    Mää kaipaisin sitä salasanaa…aapuuuvvaaaaa!

    Parti PersiMonni kirjoitti: (25.7.2007 18:10:10)
    Tämä kausi on ollut tulosmielessä ehdottomasti vaikein tähänastisista. Ehdin jo lopettaa koko golfin kertaalleen, kolmeksi päiväksi.
    Olen panostanut uuden oppimiseen enkä ole välittänyt siitä millaisia tuloksia korttiin on joutunut raapustamaan väylän jälkeen. Ne numerot ovat olleet välillä todella rumia ja kiinnostus kilpailemiseen on ollut aika pientä. Ilman swingiä on vaikea pelata.

    No nyt on hieman valoa tunnelin päässä, pelasin tänään kisakierroksen ja tulokseksi tuli seitsemällä griiniosumalla 89, vaikka chippejä ja putteja tuli masentavat 45 kpl. Pallo kulki kivasti eteenpäin, mutta laitoin ohi kaikki mitä vain oli mahdollista laittaa ohi. Ainoan birkun tein kymmenestä sentistä kun löin par-4:n (nro 3) yhdellä päälle.

    Ojasta noustaan!!

    Samaisella kierroksella tein itse pro-tason mokan, eli pistin pallon vahingossa taskuun.
    Että se niistä taitolyönneistä…
    Nyt onkin edessä viikon loma, ilman mailoja!

    Taikis ja Kyy toisen jakson ensimmäistä rundia (Champ) huomenna Masteriin, startti 1130.

    Pelit menee päin persittä, mutta pitänee yrittää tahkoa tämä touri läpi.
    Kokeillaas onnea ihan uudella kentällä ( ei varmaan kovin viisasta… ) elikkäs toisen jakson kolmas kieppi pe 27.7 Master Golfissa ja Forresterin kentällä klo 12

    Minja kirjoitti: (25.7.2007 22:19:06)
    Pelit menee päin persittä, mutta pitänee yrittää tahkoa tämä touri läpi.
    Kokeillaas onnea ihan uudella kentällä ( ei varmaan kovin viisasta… ) elikkäs toisen jakson kolmas kieppi pe 27.7 Master Golfissa ja Forresterin kentällä klo 12

    Ja Avoimin ’mielin’ sarjaa tiätty

    Taika Rauta kirjoitti: (25.7.2007 21:24:04)
    Taikis ja Kyy toisen jakson ensimmäistä rundia (Champ) huomenna Masteriin, startti 1130.

    Tuo meidän lähtö olikin 11 tasan, jos sillä nyt on mitään seksuaalista merkitystä.

Esillä 25 viestiä, 51 - 75 (kaikkiaan 112)
Vastaa aiheeseen: 5E-tour, 2. jakso, 18.6.-5.8.2007

Etusivu Foorumit Kilpagolf & harjoittelu 5E-tour, 2. jakso, 18.6.-5.8.2007