-
JulkaisijaArtikkelit
-
Mistä näkyy tämän vuoden Masters? Oikeudet näkyy olevan Sky Sportilla, mutta se näkyy vain UK:ssa, Amazon Prime näyttää vain 2 tuntia to – pe., Ruutu+ ei mainosta tapahtumaa, joten ei kai sitten sieltäkään…
Nopealla googlauksella löytyi, että Ruudustahan se taas tulee.
Näkyy Mastersin omilla sivuilla. https://www.masters.com/index.html
Vaatii vain kirjautumisen (ei maksa mitään). Ja käytöön VPN, esim Yhdysvallat.Ruutu näytti v. 2025 Mastersin 9-13.huhtikuuta, eli google kertoo sen, ei tämän vuoden kisaa.
Masters.com näyttää amen cornerin ja featured holes sekä yhden ryhmän, ei koko lähetystä.
Masters.com näyttää ainakin nämä: On the Range, Holes 4,5&6, Amen Corner, Holes 15&16, Featured Groups, Broadcast, My Group
Voin suositella ruutua, varsinkin viime vuonna samoilla tunnuksilla (1 kk-maksulla) oli mahdollista katsoa sarjoja.
Harvemmin siellä on yhtä sarjaa enempää katsottavaa, omaan makuuni.Tärkeintä on, että Master panostaa selostajien taustamateriaaliin ja löytyy Suomen lisäsi alkuperäinen selostus.
Vähemmän tulee katsottua muita kilpailuja.Golf kauteni (viimeiset 8 vuotta) alkaa Masterista mm. Simulaattoreissa ja ulkorangella käynnit.
Sky Sports Golf – Link 1 Live Stream. Jos hermot kestää katsella mainoksia, tosin on maksuton kokemus.
https://golfstreams.me/sky-sports-golf-live/pga-tour/stream-1 Kokolinkki urheiluihin.
Näyttäisi olevan tulossa Ruutu+:ssa keskiviikon Par3-kisasta lähtien. Valittavana on suomen- tai englanninkielinen striimi sekä Kuumat ryhmät englanninkielisenä.
aakoo84, mistä löysit tämän tiedon, kun itse en kyllä löydä Ruudun sivuilta mitään mainintaa tästä?
No nyt löysin kun kelasin ohjelmatiedoista, kiitos sinulle vinkistä!
Täällä on ohjeet VPN:llä katseluun Masters.comista tai muilta ilmaiskanavilta: https://vpn-suomi.fi/golf/the-masters/
NimetönOlet aivan oikeassa, Mastersin seuraaminen Suomessa on tänä vuonna hankalaa! Sky Sportsilla on tosiaan yksinoikeus UK:ssa, ja muut suoratoistopalvelut tarjoavat vain hyvin rajatun määrän sisältöä.
Apple käyttäjänä todella helppo valinta, freedome vpn ja masters.com
Peukku suomalaiselle sisällöntuotannolle ja oikeuksien hankinnalle eli Ruudulle. 👍
Katson sieltä.Maksu vähemmän kuin keskimääräinen green fee. No problem.
Samaa mieltä kuin TeLe. Minä maksan mielelläni pari kymppiä jo siitä, että saan kuvan oheen Mikko Ilosen suomalaiskatsojalle suunnatun kommentoinnin. Aiemmin olen kerran erehtynyt tässä ketjussa hyvin esiin tulleeseen ilmaiseen streamiviidakkoon. Kokemus oli sen verran hankala/huono, että pidin sitä todella huonona tapana yrittää säästää pari kymppiä.
Ei tuossa masters.com:n kautta katselussa tarvitse olla kysymys parin kympin säästämisestä, vaan vaikkapa haluamisiensa pelaajien (kuten Välimäki) seuraaminen lyönti lyönniltä.
Ruutu kuuluu samaan Sanoma-konserniin kuin Helsingin Sanomat, jonka kaksi toimittajaa on tuomittu maanpetoksesta.
Ei euroakaan kyseiseen konserniin.👎
Koskaan.
Milloinkaan.
Onkos nyt niin että pelkkä ruutu+ tilaus riittää, eli ei erillistä maksua mastersin katsomiseen?
Tarvitsee Ruutu + Urheilu tilauksen.
Itse otin Ruutu+ ja siihen urheilu, sekä premium paketin, hintaa tuolle tuli himpun yli 30e. Tuon premium osion pitäisi taata se, ettei lähetykseen tule mainoksia, tarkoittanee varmaan kotimaisia mainoksia? En sitten tiedä onko tuosta käytännön hyötyä, mutta tuon nyt otin..
Ruutu+ premium maksaa 23,99 (kaikki sisältö ilman mainoksia). Minulla on tuo, koska seuraan lentopalloa ja pesäpalloa ja samalla näkyy myös Masters.
Amanda Balionis elävänä Augustan rangella juuri nyt.
Luonnollisesti ei missään maanpetossanomien ruudussa vaan palmerin arskan yllä vinkkaamassa skysportsin striimissä.
-
JulkaisijaArtikkelit
Esillä 25 viestiä, 1 - 25 (kaikkiaan 25)
Esillä 25 viestiä, 1 - 25 (kaikkiaan 25)