Etusivu›Foorumit›Yleistä›Ongelmanratkaisumalleja…?›Re: Ongelmanratkaisumalleja…?
Ei oo helppoo, kun netistä joutuu neuvoa kysymään…
23.6.–30.6. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä
| [19] | [23] |
| Kilpailua | Suomalaista |
Etusivu›Foorumit›Yleistä›Ongelmanratkaisumalleja…?›Re: Ongelmanratkaisumalleja…?
Ei oo helppoo, kun netistä joutuu neuvoa kysymään…
