23.6.–30.6. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä
| [19] | [23] |
| Kilpailua | Suomalaista |
Etusivu›Foorumit›Yleistä›Hyvä sadeasu›Re: Hyvä sadeasu
Mun mielestä paras on Abekon Airway.
On ollut aikaisemmin Rukan Gore-asu (joka on liian kuuma ja hikoilee) ja Grossin joku ei-gore, joka oli ihan susi.
Airway on ohut ja kahisematon, eikä laske vettä edes rännin alla. Se siis pitää veden ja jos haluaa lisää lämpöä, voi laittaa villiksen alle.
