Etusivu›Foorumit›Säännöt›Varapalloja›Re: Varapalloja
KL kirjoitti: (1.9.2012 19:12:46)
Perin yksinkertaista: jos varapallon lyömiselle ei ollut edellytyksiä, siitä tuli pelissä oleva pallo.
Viittaan ts:n aiempaan kommenttiin:
lainaus/ ts:
’Ja pelikavereiden mielipiteellä ei ole asiaan mitään merkitystä. Jos pelaaja uskoo pallon voineen kadota esteen ulkopuolelle, hänellä on oikeus varapallon lyömiseen. Kenellä on vastuu, hänellä myös valta. ’
lainaus päättyy
Miksi pelaaja haluaa lyödä varapallon, vaikka kaksi muuta sanovat sen menneen veteen?
Koska tilanteessa hän uskoo sen voineen kadota muuallekin.
Tarkempi tilanne selviää vasta tapahtumapaikalla.
Haen tässä ts:n (ja vieraspelaajan) kommenttien lisäksi mielipidettä siitä, voidaanko varapallon lyömisen oikeutus peruuttaa kun saavutaan pallon katoamispaikalle?

