Re: Varapalloja - Golfpiste.com

23.6.–30.6. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[19][23]
KilpailuaSuomalaista

EtusivuFoorumitSäännötVarapallojaRe: Varapalloja

#278483 Ilmoita asiaton viesti
B

KL kirjoitti: (1.9.2012 19:12:46)
Perin yksinkertaista: jos varapallon lyömiselle ei ollut edellytyksiä, siitä tuli pelissä oleva pallo.

Viittaan ts:n aiempaan kommenttiin:

lainaus/ ts:
’Ja pelikavereiden mielipiteellä ei ole asiaan mitään merkitystä. Jos pelaaja uskoo pallon voineen kadota esteen ulkopuolelle, hänellä on oikeus varapallon lyömiseen. Kenellä on vastuu, hänellä myös valta. ’
lainaus päättyy

Miksi pelaaja haluaa lyödä varapallon, vaikka kaksi muuta sanovat sen menneen veteen?
Koska tilanteessa hän uskoo sen voineen kadota muuallekin.
Tarkempi tilanne selviää vasta tapahtumapaikalla.

Haen tässä ts:n (ja vieraspelaajan) kommenttien lisäksi mielipidettä siitä, voidaanko varapallon lyömisen oikeutus peruuttaa kun saavutaan pallon katoamispaikalle?