23.4.–30.4. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[14][27]
KilpailuaSuomalaista

EtusivuFoorumitKilpagolf & harjoitteluSoketit lyhyissä Pitch-lyönneissäRe: Soketit lyhyissä Pitch-lyönneissä

#200735 Ilmoita asiaton viesti
ts

Vasen pakki kirjoitti: (6.8.2014 17:59:33)

Koska minä pidän B:tä hyvänä fysiikan tuntijana ja loogisena ajattelijana, en näe ylläolevalle mitään muuta perustetta kuin tahallinen väärinymmärtäminen. Sille en taas keksi muuta perustetta, kuin halun vängätä asioista ts:n kanssa. Tässä on nyt jo useampi kirjoittaja ymmärtänyt heti mistä selityksessäni on kyse, joten en usko siinä olevan tahattoman väärinymmärryksen mahdollisuutta.

Sitähän tää on ollu vuosikaudet. Toinen kertoo siitä mitä on 20 vuoden valmentajauralla kokenut ja pellajien kanssa oppinut ja oivaltanut, sekä varoittaa muita ajamasta samoile kiville omalla veneellään. Toinen sitten koittaa mahdollisuuksiensa mukaan sotkea ihmisten päät ja estää heitä oivaltamasta näitä samoja asioita. Hienoa touhua.

Liki kaikki B:n väittämä on samaa mihin mä uskoin vuosikausia ja mitä kehotin pelaajia tekemään. Osa valitettavasti oppikin ne. Sitten taisteltiin pari vuotta niistä mun tai toisten opettamista asioista irti ja saatiin homma toimimaan ihan toiseen malliin. Uusi sukupolvi onneksi nyt on saanut sen saman opin alusta asti eikä tarvitse jatkossa opetella peliä uudestaan.