Etusivu›Foorumit›Kilpagolf & harjoittelu›Rannekulma aukeaa liian aikaisin›Re: Rannekulma aukeaa liian aikaisin
Golfinn kirjoitti: (11.12.2013 23:45:20)
Mutta niin kun tiedat, me ollaan kaksi taysin erilaista alalla tyoskentelevaa heppua. Sulle tuo tieteellinen puoli ja nippelitieto ja varsinkin sen kanssa pulailu on tarkeaa. Mulle golf PELIna on ’se’ juttu.
.
Voi voi… taas tiedät mitä mä ajattelen ja mitä teen ja mitä tästä pelistä ajattelen. Olet vaan miljoonaa väärässä kuten lähes aina.
Mutta sä voit miettiä minkä takia maailman huiput ramppaa tällaisissa laitteissa ja hankkii Trackmaneja ym. Miksi ne hioo tekniikkaansa paremmaksi? Mä voin vastata: pystyäkseen pelaamaan tätä peliä paremmin.
Miksi sun entinen työnantajas tuskailee kun pallot karkailee mihin sattuu ja tauluun paukkuu liki 80 tuloksia ja välillä ylikin? Mä vastaan tohonkin: Koska kukaan ei ole uskaltanut tai ymmärtänyt puuttua niihin karkeisiin tekniikavirheisiin vaan on vain rakennettu peliä ja koitettu luoda uskoa.
Sä voisit koittaa sen verran ymmärtää että mulla asia menee tilanteen mukaan. 80% mun tarinoinnista pelaajille liittyy siihen miten tätä peliä pelataan 10% fysiikkatreeniin ja 10% tekniikkaan. Yllättikö? Totta hemmetissä jos näiden palstan juttujen kautta alkaa muokaamaan ukosta kuvaa valmentajana, mutta se nyt on kyllä varsin typerää. Jos puhutaan aiheesta josta mulla on työni kautta tietoa niin tokihan sen jaan ja näkemykseni swingaamisesta jolla olen saanut pelaajat sen verran hyvin palloa lyömään että on voitu alkaa keskittymään peliin ja miten sitä pelataan.
Tämä on vain yksi esimerkki siitä miten onnettoman ohuen tiedon varassa asioita arvioit ja niistä kirjoitat. SInulla ei ole aavistustakaan ketä pelaajia luonani käy apua hakemassa, eikä niistä heidän tai minun toimestaan huudella. Ei ole sinulla myöskään käsitystä JK:n tilanteesta ja collegen jälkeisestä ajasta tai tapahtuneesta kehityksestä sen jälkeen… tai minun osuudestani niissä.
Sinä pidät näitä keskusteluja huvittavana, mutta todellisuudessa kaikki pitävät sinua huvittavana juuri noista syistä. Nostat itseäsi jalustalle ja muiden yläpuolelle pilkaten kaikkien muiden toimintaa ja keskustelua asioista jotka eivät sinulle ole tärkeitä. Minusta taas on helvatin huvittavaa välineiden kanssa nyhräämien, mutta en mä tule tuonne välinepuolen tarinoihin sanomaan että ootte ihan pellejä kun tämmösten kanssa touhuatte….kun pitäs ymmärtää miten tätä peliä pelataan 😉