Etusivu›Foorumit›Kilpagolf & harjoittelu›Rannekulma aukeaa liian aikaisin›Re: Rannekulma aukeaa liian aikaisin
ts kirjoitti: (28.11.2013 10:58:09)
data kirjoitti: (28.11.2013 10:45:47)
ts kirjoitti: (28.11.2013 6:55:11)
Pekka Pelimies kirjoitti: (28.11.2013 1:47:11)
Se, että joku Trackman tai Flight Scope kertoo sen olevan auki 2 – 4 astetta osumassa ei ole ollenkaan relevantti tieto, koska itse lyön FS:n mielestä ulkoa sisään 4-6 astetta ja silti pallo lähtee suoraan pitkillä raudoilla ja lentomatkat on hyvää tour-pelaaja-tasoa… Missä mun pallonlyöntiosaaminen sakkaa?
Niin. Data käski mun tutustua osumageometriaan jossain vaiheessa. Sen verran olen siihen ja noihin laitteisiin tutustunut, että tiedän niiden antavan monissa tapauksissa aivan väärää lukua pathin ja lavan asennon osalta. Vähän turhan etäällä toisistaan ovat havaintopisteet lavan liikkeen osalta..
Osumadynamiikan ja geometrian tutkimiseen ehdottomasti paras väline on tietokonesimulaatio. Sille ei pärjää edes suurnopeuskamera tarkkuudessa käytön helppoudesta puhumattakaan.
Voi ristus minkä koomikon viihdemaailma onkaan sinussa menettänyt 😀
Sinulla vaan ei olo kokemusta eikä koulutusta tieteelliseen laskentaan. Siksi koet siihen liittyvät asiat koomisina ja varmaan pelottavinakin. Se on kuitenkin normaali reaktio eikä sitä tarvitse hävetä.