16.4.–23.4. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[11][17]
KilpailuaSuomalaista

EtusivuFoorumitYleistäPRON OIKEUS OPETTAARe: PRON OIKEUS OPETTAA

#443104 Ilmoita asiaton viesti
Nimetön

ts kirjoitti: (6.3.2011 17:49:21)

piispanen kirjoitti: (6.3.2011 17:39:06)

Minua kiinnostaa tämä kotimaan tilanne,eikä niinkään jotkut vinkuintian kentät.
Sieltä löytyy varmaan vaikka minkälaisia käytäntöjä.

Tokihan britit ja jenkit ovat täysin kehitysmaita lajikulttuurin osalta Suomeen verrattuna. Kaikkihan sen myöntävät.

piispanen kirjoitti: (6.3.2011 17:39:06)

Sinäkin olet huovannut ja soutanut.
Ensin sanoit ,että täm on yleine kanta,sitte se oli vain sinun kentälläsi,nyt enää Pablon ja Pierun kentällä jossain Espanjassa.Sieltäkään ei ole fakta näyttöä.

Ja sitten Piispanen on aika lopettaa paskanjauhanta ja laittaa osoitetta viesteihin joissa olen vaihtanut kantaani. Jos joku ei kirjoitettua tekstiä ymmärrä, se on hänen asiansa, mutta tuollasita paskapuhetta ei kukaan jaksa loputtomiin. Toviottavasti tätä kieltä ymmärrät ja pystyt lukemaan.

Ainoa mitä olen sanonut, että tuhansia kertoja on tehnyt mieli puuttua siihen kun joku toista opettaa. SIllä vaan ei ole mitään tekemistä tämän sopimusasian kanssa, vaan sen neuvomisen sisällön. Luulin kyllä tuonkin tehneeni selväksi.

Suurta älyttömyttä on edes vaatia minua nimeämään kenttiä tai Proita joilla tuollaiset sopimukset ovat. Kai nyt kakkki terveellä päällä varustetut ymmärtävät selittämättäkin, että ei minulla ole oikeutta toisten sopimuksia julkistaa. Minulle riittää kun tiedän niitä olevan erittäin paljon ja tiedän syynkin siihen. Jokainen ammattilainen tietää tuon. Katsos kun ei me niitä sopimuksia ihan tyhjästä vedetä…tai niiden pohjia.

ts kirjoitti: (6.3.2011 17:49:21)

piispanen kirjoitti: (6.3.2011 17:39:06)

Minua kiinnostaa tämä kotimaan tilanne,eikä niinkään jotkut vinkuintian kentät.
Sieltä löytyy varmaan vaikka minkälaisia käytäntöjä.

Tokihan britit ja jenkit ovat täysin kehitysmaita lajikulttuurin osalta Suomeen verrattuna. Kaikkihan sen myöntävät.

piispanen kirjoitti: (6.3.2011 17:39:06)

Sinäkin olet huovannut ja soutanut.
Ensin sanoit ,että täm on yleine kanta,sitte se oli vain sinun kentälläsi,nyt enää Pablon ja Pierun kentällä jossain Espanjassa.Sieltäkään ei ole fakta näyttöä.

Ja sitten Piispanen on aika lopettaa paskanjauhanta ja laittaa osoitetta viesteihin joissa olen vaihtanut kantaani. Jos joku ei kirjoitettua tekstiä ymmärrä, se on hänen asiansa, mutta tuollasita paskapuhetta ei kukaan jaksa loputtomiin. Toviottavasti tätä kieltä ymmärrät ja pystyt lukemaan.

Ainoa mitä olen sanonut, että tuhansia kertoja on tehnyt mieli puuttua siihen kun joku toista opettaa. SIllä vaan ei ole mitään tekemistä tämän sopimusasian kanssa, vaan sen neuvomisen sisällön. Luulin kyllä tuonkin tehneeni selväksi.

Suurta älyttömyttä on edes vaatia minua nimeämään kenttiä tai Proita joilla tuollaiset sopimukset ovat. Kai nyt kakkki terveellä päällä varustetut ymmärtävät selittämättäkin, että ei minulla ole oikeutta toisten sopimuksia julkistaa. Minulle riittää kun tiedän niitä olevan erittäin paljon ja tiedän syynkin siihen. Jokainen ammattilainen tietää tuon. Katsos kun ei me niitä sopimuksia ihan tyhjästä vedetä…tai niiden pohjia.

Jenkkilästä tuli jo selvät kannat neuvomiseen,kun golfinn ja fukke kertoivat kantansa,jotka olivat täysin pänvastaisia sinun näkemyksien kanssa.Arvostettuja golfvaikuttajia molemmat,kiertäneet muutakin kuin grippiä.
Kyllähän sinä olet hyvin selvästi sanonut useisa viesteissä alusta asti,ettei muut saa neuvoa ja opettaa rangella.
Yritä nyt hyvä mies tajuta ,ettei ne sinun sanomiset mihinkään häviä netistä,siellä on ja pysyy.

Tietenkään sinä et pysty sellaisia kentiä nimeämään ,joissa olisi neuvominen tai kaveriporukassa tapahtuva neuvominen kielletty oikein kirjallisesi ,koska sellaisia kenttä ei ole suomessa.
Varmasti niistä olisi maininta kenttien sivuilla,jos sellaisia olisi ja asiasta olisi tiedotettu.

Ovat varmaan näitä ns. proille varattuja alueita,joita on kaikilla kentillä,mutta ei koske koko rangea.
Onkohan niin,että olet nähnyt unta tästä asiasta kaljatokkuroissa ja alkanut siten jopa siihen itse uskomaan .

Sinulla on ollut aina tapana keksiä kaikelaista niinkui tämä proshop-hommakin,jolle palstan muut nauroivat kippurassa ja kirjoitellessasi sitten ,alat uskomaan itsekin sepustuksiisi.