Etusivu›Foorumit›Yleistä›Uutta vartta›Re: Pate
Tuliskohan lisää pituutta jos ottaisi Cobraan vaikka NV65 stiffinä?
Yksiselitteistä vastausta et tuohon voi saada. Yleinen harhaluulo kuitenkin on, että löysempi varsi tuottaisi enemmän pituutta kuin jäykempi. Tuo pätee vain, jos mailanpään nopeus ei ihan riitä lataamaan sitä jäykempää vartta. Mainitsemiesi draivimittojen perusteella voisi kuvitella, että ss:si on riittävä lataamaan stiffin NV:n, jolloin pituuttakin saattaa tulla lisää. Nämä pohdinnat ovat kuitenkin kutakuinkin turhia ja teoriaa, joten kokeilemaan vaan. Sillä se selviää.

