Etusivu›Foorumit›Yleistä›Otan 4. kalapuikon›Re: Otan 4. kalapuikon
Proffa kirjoitti: (17.2.2009 13:32:27)
Nyt Mäkkäri korkki kiinni… 😀
Täytyy heittää tähän ketjuun ja tälle ketjulle ihan persoonakohtaiset komplimentit: Onpahan ainakin pysytty alkuperäisen viestin aiheessa silti tai juuri siksi ettei sitä ole kaiketi…

