23.4.–30.4. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[14][27]
KilpailuaSuomalaista

EtusivuFoorumitKilpagolf & harjoitteluMikä on svingi? Voimantuotto vol. 2Re: Mikä on svingi? Voimantuotto vol. 2

#207609 Ilmoita asiaton viesti
ts

data kirjoitti: (13.6.2013 12:35:31)

ts kirjoitti: (13.6.2013 10:38:01)

data kirjoitti: (12.6.2013 15:15:50)

Lyhyesti osuman suhteen esim.
-Draiverilla erinomainen mitta mailanpään nopeuteen nähden.

Mua jäi kovasti tämä lause kiehtomaan.

Onko siis kyseessä todella pitkälle lyövä nörtti vai onko kyseessä onneton mailanpään nopeus, jolla kuitenkin saadaan aikaiseksi siedettävä lentomatka?

Yritätkö houkutella kalajuttuja ulos, jotta uskottavuus järkkyisi. Kyllähän sitä tietysti joutuu jo tässä iässä järjellä vähän paikkaamaan puutteita kropassa. Nykyään kun kentät ovat ruuhka-aikoina täysiä, niin aina välillä omaan ryhmään tulee nuoria riskejä kavereita lippalakit värinpäin päässä. No ei siinä mitään. Itse viihdyn nuorten seurassa erinomaisesti. Usein alku sujuu muodollisesti…terveeeh…siinä nopeasti heitetään. Usein sitten lopussa lakkikin lähtee päästä ja jutustelu on varsin letkeää puolin ja toisin. Joskus on otettu kierros uusiksikin. On aika jännää, että teoreettinen ymmärrys kääntyykin lopulta eduksi sosiaalisessa kanssakäymisessä.

Ei vaan mä epäilen varhvasti että lavan nopeus on kovin heikko ja se taas johtuu kehon liikkeiden ymmärtämättömyydestä. Ikäsi tuohon ei tuo selitystä vaan tekniikka.