23.4.–30.4. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[13][26]
KilpailuaSuomalaista

EtusivuFoorumitYleistäMASTERS 2007 ’televisiointi’Re: MASTERS 2007 ’televisiointi’

#479914 Ilmoita asiaton viesti

Villeneuve kirjoitti: (2.4.2007 14:47:50)
Miksi ette yksinkertaisesti hanki itsellenne Viasat kanavia? Onko muutaman kympin kk/maksu liikaa siitä, että saa seurata oikeastaan kaikkia tärkeimpiä golfkisoja ympäri maailmaa. Itselläni on ollut n.2kk ja vaikka hinta vähän kohoaakin kesän jälkeen meinaan jatkaa ehdottomasti kanavan tilaamista.
PS. Pientä miinusta kylläkin siitä, että et voi tilata kanavaa erikseen vaan joudut ottamaan koko kanavapaketin.

Hah…. jos olet urheilun ystävä niin kalliiksi käy… itse harrastan lätkää ja golfia, sekä pidän formuloiden katsomisesta….

Eli jos haluaisin kaikkea näitä seurata kunnolla, kustannukset olisivatkin sitten aika kovat:
(Olen Soneran kaapeli-TV asiakas):
Canal+ Sport (lätkä) 27EUR/kk (Total on 29EUR/kk….)
MTV3 paketti (Formula) 9.90EUR/kk
Viasat Kulta + Golf 30EUR/kk + 10EUR/kk (olettaen että Sonera joskus tarjoaisi Golf-kanavan)
Kokonaisuutena melkein 80EUR/kk eli markkoina yli 450mk/kk…. mutta kuten joku on todennut: ’köyhät kyykkyyn’ ja ko. lausetta seuraten olen priorisoinut lätkän ykköseksi ja maksa siis Canal+ totalin.
Muut seuraan ilmaisilta kanavilta tahi netistä (kiitos tämän palstan vinkkien).
Itsellä on sentään varaa jotain maksella, mutta ajat ovat kovat sellaisille urheilun ystäville jotka ovat kovin pienituloisia……