Re: Mailanpään hidastuminen - Golfpiste.com

4.–11.10. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[12][19]
KilpailuaSuomalaista

EtusivuFoorumitYleistäMailanpään hidastuminenRe: Mailanpään hidastuminen

#448869 Ilmoita asiaton viesti
PG

ts kirjoitti: (14.6.2011 14:17:01)
Loistavaa PG. Olet vihdoin olennaisen äärellä. Ja alle 2000 viestiä vasta koossa!

Loistavaa ts, alat vihdoin ymmärtää asiaa, johon olen yrittänyt kiinnittää huomiotasi jo ajat sitten.

Re: Mailanpään hidastuminen (238/1482)
PG | 5.2.2011 13:27
Tuli mieleen, että 4D antaa käsien nopeuden sekä lantion ja hartioiden kulmanopeuden. Massat tai hitausmomentit pitäisi arvioida. Saadaan liikemäärät, jotka osumaan osittain välittyvät. Noiden liikemäärien ja pallon lähtönopeuden välillä pitäisi olla korrelaatiota…

Re: Mailanpään hidastuminen (239/1482)
ts | 5.2.2011 13:43
Kyllä meille riittää vallan mainiosti tuo nopeuksien tarkastelu ja niiden yhteys lavan nopeuteen ja pallon lähtönopeuteen.

Re: Mailanpään hidastuminen (487/1482)
PG | 2.4.2011 12:52
Itselleni koko tukivoiman käsite on ollut hyvin epäselvä – ja on edelleen. Mikäli tukivoimalla tarkoitetaan sellaista ulkoista voimaa, joka sisältyy johtamaani kaavaan, niin voin vakuuttaa, että sen voiman vaikutus pallon lähtönopeuteen on mitätön. Mutta kuten olen tuonut esiin, pelkkä lavan massa ei näytä ihan riittävän. Siksi otin käyttöön suureen mailanpään tehollinen massa. Kenties tätä kautta voidaan saada tukivoimalle tukea. Jos tukivoimatekniikalla tuotetaan isompi lisämassa, kuin ilman tukivoimatekniikkaa, niin näiden lisämassojen erotus voidaan lukea tukivoiman hyväksi. Lisämassan suuruus vastaa tiettyä voiman suuruutta. Grammojen sijasta voidaan haluttaessa puhua Newtoneista.


Tähän mennessä en ole löytänyt tukivoimalle tukea.
Tehollinen massa näyttää olevan lavan massa + osa varren massaa. En silti väitä, että se on lopullinen totuus.