26.3.–2.4. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[6][5]
KilpailuaSuomalaista

EtusivuFoorumitYleistäMailanpään hidastuminenRe: Mailanpään hidastuminen

#448166 Ilmoita asiaton viesti
B

ts kirjoitti: (19.5.2011 18:54:07)

flog kirjoitti: (19.5.2011 18:37:58)

Jo ts tiedät olevasi oikeassa, laitta matskusi yleiseen jakeluun. Objektiiviselle tarkastelijalle (kuten tässä tapauksessa itseni lasken, koska aihe on harvinaisen epäkiinnostava:) näyttää vain siltä että haluat kerätä huomiota.

Jaoinhan mä sitä aikani, mutta sitten vi****s nousi liikaa varsinkin B:n suhteen. Toisaalta kun huomaa miten iso ero on ihan perusjuttujen ymmärryksessä, ei vaan jaksa lisämatskua tuottaa ja vielä lukea hillitöntä vänkäämistä asiasta. Jostain syystä meilitse tuota ei tapahdu.

Eli vääristelyn ja tahallisen (?) väärinymmärtämisen takia en jaksa tänne enää niitä rakennella. AIka aikaavievää touhua, eikä oikeen foorumin tekninen toteutuskaan sitä mahdollista.

Lisäksi vielä en viitsi kaikkien pelaajien lyöntejä julkisesti jaella, varsinkin jos niistä on tunnistettavissa pelaaja.

Ensimmäinen perusjuttu, ts, on selvittää, mikä on perusolettamus/ väittämä. Tai mielenkiintoinen havainto, jonka uskoo löytäneensä. Yksiselitteisesti ja pysyä siinä. Tuhannen viestin jälkeen ilmoitus, ettei ole koskaan mitään sellaista sanonut on surkea esitys.
Kolme tekosyytä olla esittämättä materiaalia, josta pari tämän ketjun asiantuntijaa voisi saada jotain irti suuntaan tai toiseen on esitetty tuossa lainatussa. Minulle se on ihan sama, mutta otan valtuuden arvella, että pelkäät tässä käyvän niinkuin tukivoimalle.
Niin minäkin. Toivon ettei niin kävisi, koska olen uskonut sinuun kuin vuoreen. Myös tukivoima-asiassa.