23.4.–30.4. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[14][27]
KilpailuaSuomalaista

EtusivuFoorumitYleistäLyönteihin valmistautuminen – kauanko se saa ottaa?Re: Lyönteihin valmistautuminen – kauanko se saa ottaa?

#414653 Ilmoita asiaton viesti

Perimmäisten kysymysten äärellä…

Kauheasti on kaikkia konsteja esitetty, mielestäni tuossa Bogikoneen viestissä oli paljon hyviä asioita listattuna. Keinovalikoimaa siis löytyy.
Kuitenkin on kysyttävä, mikä se perimmäinen juurisyy voisi olla? Taidon puute on tietysti yksi hyvä selitys, ei pelkästään lyöntitaidon vaan pelitaidon. Liikkuminen kentällä, tianteiden ennakointi jne.

Entäs jos perimmäinen syy onkin asenne? Kun kentällä ollaan, niin muut pitää ottaa huomioon. Peliä mennään pelaamaan siten, että otetaan huomioon muutkin pelaajat. Jos jollain on mielestään oikeus käyttää peliinsä juuri niin paljon aikaa kuin haluaa, (olen sentään osakas/mulla on omat rutiinit/jne jne) niin ollaan heti ongelmissa. Sama tapahtuu toisinkinpäin, jos olettaa, että muidenkin pitää olla supernopeita (mulla menee vain 10 sek/pelaan mielelläni juosten/ jne jne).

Mitäs jos vaan koetettaisiin muistaa, että kentällä on muitakin? Peliin ei kuulu vatulointi eikä juokseminen, vaan sujuva toiminta.