Etusivu›Foorumit›Kilpagolf & harjoittelu›Kuinka pelaan alle 80:sen kierroksen ?›Re: Kuinka pelaan alle 80:sen kierroksen ?
kebax kirjoitti: (3.11.2008 10:50:48)
… Niinno voihan sitä myös chipata suoraan kuppiin.
Eiku hetkine. Mitäs tuo muka auttaa?
23.6.–30.6. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä
| [19] | [23] |
| Kilpailua | Suomalaista |
Etusivu›Foorumit›Kilpagolf & harjoittelu›Kuinka pelaan alle 80:sen kierroksen ?›Re: Kuinka pelaan alle 80:sen kierroksen ?
kebax kirjoitti: (3.11.2008 10:50:48)
… Niinno voihan sitä myös chipata suoraan kuppiin.
Eiku hetkine. Mitäs tuo muka auttaa?
