Re: Kuinka pelaan alle 80:sen kierroksen ? - Golfpiste.com

23.6.–30.6. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[19][23]
KilpailuaSuomalaista

EtusivuFoorumitKilpagolf & harjoitteluKuinka pelaan alle 80:sen kierroksen ?Re: Kuinka pelaan alle 80:sen kierroksen ?

#228249 Ilmoita asiaton viesti

kebax kirjoitti: (3.11.2008 10:50:48)
… Niinno voihan sitä myös chipata suoraan kuppiin.

Eiku hetkine. Mitäs tuo muka auttaa?