Re: Kuinka pelaan alle 80:sen kierroksen ? - Golfpiste.com

9.6.–16.6. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[14][19]
KilpailuaSuomalaista

EtusivuFoorumitKilpagolf & harjoitteluKuinka pelaan alle 80:sen kierroksen ?Re: Kuinka pelaan alle 80:sen kierroksen ?

#228249 Ilmoita asiaton viesti

kebax kirjoitti: (3.11.2008 10:50:48)
… Niinno voihan sitä myös chipata suoraan kuppiin.

Eiku hetkine. Mitäs tuo muka auttaa?