16.4.–23.4. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[11][17]
KilpailuaSuomalaista

EtusivuFoorumitYleistäKaksi vaihtoehtoaRe: Kaksi vaihtoehtoa

#429569 Ilmoita asiaton viesti

monttukone kirjoitti: (23.2.2012 13:47:46)

Mitä enemmän osakkeen omistusta tehdään kannattavaksi, sitä paremmin koko laji voi. Voi olla, että jonakin päivänä P&P-kentillekin tulee kysyntää niin paljon, että sellaisen rakentaminen kannattaa. Ei kuitenkaan niin kauan, kun nykyiset osakekentät myyvät parin kympin kierroksia.

Vaihtopelaaminen osakkaiden välillä on eräs mahdollisuus, joka tarjoaisi reittiä ulos nykyisestä tilanteesta, toimivat vaihtopelimarkkinat järkevällä hinnalla tekisivät osakkeen omistamisesta hyvän vaihtoehdon. Kultakortti on monille hyvä tuote, pelikierrokseen perustuva hinta olisi toimivampi. Jos kentät myisivät nuo halvat kierrokset hyperin sijasta muiden kenttien osakkaille, olisi siinä jo lähtökohta tilanteen ´tervehtymiselle.

kun monet uudet (ja nykyisetkin) pelaajat haluavat pelata useampaa kenttää niin tähän suuntaan markkinoita pitäisi kehittää. tästä kertoo jo hypergolfinkin suosio.

puheet vastavuoroisuudesta yleisesti pitäisi lopettaa. sen sijaan itse osakkaana arvostan valittujen kenttien kanssa tehtyjä edullisia vaihtopelaamismahdollisuuksia. näin voi jakaa pelit muutamalla haluamalleen kentälle. en usko että ilman näitä malleja osakekauppa koskaan piristyy ihan muutamaa kenttää lukuunottamatta.

joistakin muista mielipiteistä poiketen itse olen sitä mieltä että ainakin uudellamaalla on liikaa kenttiä pelaajamäärään nähden. tästä kielii jo se että green fee hinnat ovat niin alhaiset ja hypergolfille myydään kaupallisin ehdoin niin halvalla pelioikeuksia. muutaman pelioikeuden voi nähdä järkevänä markkinointimielessä mutta ei kymmentä tai jopa useampaa.