Re: Jäsenten svingit - Golfpiste.com

3.3.–10.3. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[12][4]
KilpailuaSuomalaista
#236311 Ilmoita asiaton viesti

data kirjoitti: (22.7.2008 11:32:55)
Veikeä tuo tapasi yhdistellä asioita.
Yrität jatkuvasti viestittää samoin kuin ts seuraavaa:
1. Jos ymmärtää, mitä tarkoitamme, ei voi muuta kuin olla kanssamme samaa mieltä.
ja kääntäen
2. Jos on eri mieltä kanssamme, ei voi mitenkään olla ymmärtänyt, mitä tarkoitamme.
Tuossahan olisi sinulle hyvä toimintametodi kaikkiin väittelyihin:)

Ensinnäkään en ihan allekirjoita tuota ts:n ja minun niputtamista samaan pakettiin (kertoneeko enemmän siitä kuinka itse koet nämä erimielisyydet henkilökohtaisina asiaerimielisyyksien sijaan?). Olen omasta mielestäni pyrkinyt omat näkemykseni eksplikoimaan niin selkeästi kuin tällainen foorumi sen salli, ja usein yrittänyt vielä konkretisoida niitä yksinkertaistuksen riskilläkin. Ongelma on se (ja se kyllä selviää, jos käyt läpi aiempia ketjuja ja ajatustenvaihtoja), jos minä yritän selittää sinulle mitä esim. lavan sulkeutumisen vastustaminen (mielestäni) on ja miten siihen pyrkiminen edesauttaa toistettavan, helposti toteuttavan ja tehokkaan osuman aikaansaamista, sinä vastustat koko ajatusta täysin epärelevantein argumentein. En ole missään vaiheessa vaatinut sinua olemaan samaa mieltä. Itse asiassa minulle on täysin yhdentekevää mitä sinä (tai kuka tahansa) ajattelee, koska olen vuosien ’standardiopastusten’ jälkeen oivaltanut jotain olennaista, ja se riittää minulle. Jos sinä olisit edes kerran eri mieltä siten, että perustelisit näkemyksesi sisällöllisesti, niin hienoa. Mutta yhtään sellaista vastakkaista argumenttia en osaltasi viime keskusteluista löytänyt.

Ironiaa sinänsä on tuo yllä oleva kahden kohdan logiikkasi väittelystä. Minusta kun tuntuu, että sinä jos joku olet sitä soveltanut jo pitkään. Etkös ole toistuvasti viitannut fysiikan ymmärryksen välttämättömyyteen swingin anatomiasta puhuttaessa? Vai muistanko ihan väärin?