Re: Jäsenten svingit - Golfpiste.com

3.3.–10.3. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[12][4]
KilpailuaSuomalaista
#236110 Ilmoita asiaton viesti

ts kirjoitti: (31.3.2008 21:51:41)

Arsu kirjoitti: (31.3.2008 20:03:05)

januz kirjoitti: (30.3.2008 18:57:21)
Noniin, päivitelläänpä sitten tätä omaa tuskaista projektia tänne. On se prkl sitten vaikeeta, jotain kehitystä silti on tapahtunut. Sehän jopa pyörii jo hiukan, vaikka vieläkin näyttäisi luistavan hiukan alta pois tuo lantio. Samoin DS lähtee edelleen todella jyrkässä kulmassa.

Rauta-6 face on

Rauta-6 DTL

Rauta-8 3/4-swing face on

No ihan kohtuullinen. Hieman siinä on tuota kulmien purkautumista liian varhaiseen. Johtunee tuosta hyvästä lantiotyöstä. Kädet pitäisi vaan tippua aikaisemmin, jotta voisit lyödä kropan edestä, etkä oikean pakaran takaa… Ei siinä muuta ole, mutta tulee tietty. Korjaa toi ekaksi. Sen jälkeen kaikki on helpompaa..

Älkää ny hemmetissä mistään kropan edestä ruvetko lyömään. Eiköhän sillä ole jo pilattu riittävän monta lupaavaa peluria.

mistä sitten? takaa vai sivulta? Ketä sillä on pilattu? Voisiko olla, että ajattelemme eri asioita?
Mun mielestä niitä käsiä ja mailaa ei kannata paljoa tuosta rinnan edestä viedä. Paitsi loppuasennossa. Tietty jos haluu käyttää mahdollisimman paljon käsiä.
Januzen kuvan kun pysäyttää tuohon osumaan ja hetkeä aikaisemmin (vaikka kuvia ei pitäisi jonkun mukaan katsella) niin kyllä se hieman koukkasulta näyttää. Korkeat lyönnit ei johdu jyrkästä tulokulmasta vaan siitä, että mailaa ei enään vedetä osuma-alueenläpi. Se on jo lähes työntämistä. Riittä kun näkee käsien ja hartioiden asennot 10 cm ennen osumaa. Joo joo, mä oon väärässä te oikeassa… Siksi nää kannattaa sivuuttaa tai lukea huumorilla.