Etusivu›Foorumit›Yleistä›Ilmastonmuutostako?›Re: Ilmastonmuutostako?
Ulla Heikkinen kirjoitti: (27.2.2010 2:14:40)
Lokit viihtyvät kaatopaikoilla. Biojäte ei sinne kuulu!!
Lumi kuuluu skutsiin, ei kaupunkien kaduille ja kujille!!
9.6.–16.6. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä
| [15] | [27] |
| Kilpailua | Suomalaista |
Etusivu›Foorumit›Yleistä›Ilmastonmuutostako?›Re: Ilmastonmuutostako?
Ulla Heikkinen kirjoitti: (27.2.2010 2:14:40)
Lokit viihtyvät kaatopaikoilla. Biojäte ei sinne kuulu!!
Lumi kuuluu skutsiin, ei kaupunkien kaduille ja kujille!!
