Etusivu›Foorumit›Yleistä›Ilmastonmuutostako?›Re: Ilmastonmuutostako?
Ulla Heikkinen kirjoitti: (27.2.2010 2:14:40)
Lokit viihtyvät kaatopaikoilla. Biojäte ei sinne kuulu!!
Lumi kuuluu skutsiin, ei kaupunkien kaduille ja kujille!!
23.6.–30.6. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä
| [19] | [23] |
| Kilpailua | Suomalaista |
Etusivu›Foorumit›Yleistä›Ilmastonmuutostako?›Re: Ilmastonmuutostako?
Ulla Heikkinen kirjoitti: (27.2.2010 2:14:40)
Lokit viihtyvät kaatopaikoilla. Biojäte ei sinne kuulu!!
Lumi kuuluu skutsiin, ei kaupunkien kaduille ja kujille!!
