Re: Ilmastonmuutostako? - Golfpiste.com

9.6.–16.6. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[15][27]
KilpailuaSuomalaista

EtusivuFoorumitYleistäIlmastonmuutostako?Re: Ilmastonmuutostako?

#466967 Ilmoita asiaton viesti

Ulla Heikkinen kirjoitti: (27.2.2010 2:14:40)
Lokit viihtyvät kaatopaikoilla. Biojäte ei sinne kuulu!!

Lumi kuuluu skutsiin, ei kaupunkien kaduille ja kujille!!