Re: Ilmastonmuutostako? - Golfpiste.com

23.6.–30.6. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[19][23]
KilpailuaSuomalaista

EtusivuFoorumitYleistäIlmastonmuutostako?Re: Ilmastonmuutostako?

#466967 Ilmoita asiaton viesti

Ulla Heikkinen kirjoitti: (27.2.2010 2:14:40)
Lokit viihtyvät kaatopaikoilla. Biojäte ei sinne kuulu!!

Lumi kuuluu skutsiin, ei kaupunkien kaduille ja kujille!!