Etusivu›Foorumit›Yleistä›Wishon 555M vs 550M›Re: –> Hörhö
Hörhö kirjoitti: (23.2.2009 11:42:58)
550:set olivat loistavat raudat
Miten niin olivat? Eikös niitä ole edelleen myynnissä 😉
23.6.–30.6. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä
| [19] | [23] |
| Kilpailua | Suomalaista |
Etusivu›Foorumit›Yleistä›Wishon 555M vs 550M›Re: –> Hörhö
Hörhö kirjoitti: (23.2.2009 11:42:58)
550:set olivat loistavat raudat
Miten niin olivat? Eikös niitä ole edelleen myynnissä 😉
