9.6.–16.6. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä
| [15] | [27] |
| Kilpailua | Suomalaista |
Etusivu›Foorumit›Kilpagolf & harjoittelu›HartiaBlokki?›Re: HartiaBlokki?
No se on totta. 180 ei pygee kukaan. 🙂
Mutta oli miten oli, tänään pelasin Talissa käsen parhaa rundin.
35+35=70 kolme pöröö ja 2 pogii. 🙂
en tiedä miksi se niin hyvin meni. Ehkä se vain meni…. 🙂
