23.4.–30.4. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[14][27]
KilpailuaSuomalaista

EtusivuFoorumitYleistäGolf-yhtiöt uuteen nousuunRe: Golf-yhtiöt uuteen nousuun

#410949 Ilmoita asiaton viesti

ts kirjoitti: (26.11.2013 21:32:59)

Mr Shanks kirjoitti: (26.11.2013 21:27:19)

ts kirjoitti: (26.11.2013 20:56:34)
Ei varsinaisesti hintakehitys, vaan se että ne eivät liiku millään hinnalla, koska pelaaminen on edullisempaa jos et sido rahaa kiinni pennin vertaa. Tätä epäkohtaa tässä maassa on koitettu ratkoa jo kohden pitkään

Aivan, ja mikähän tuohon hintavääristymään on johtanut, ettei vaan ylitarjonta? Jos osakkeita olisi vähemmän vuokrattavana/myytävänä niin niistä joutuisi todennäköisesti myös maksamaan enemmän vuokrattaessa tai ostettaessa…

Sinällään kyllä olisin valmis vähentämään ylitarjontaa maksamalla enemmän vastiketta jos kenttä olisi VAIN osakkaiden käytössä, ainakin meidän kentällä greenfee -tulot ovat melko merkityksettömät kerättyihin vastikkeisiin verrattuna.

Ei ylitarjonta sinänsä, vaan uusien pelaamismahdollisuuksien aukeaminen edullisemmilla ehdoilla. Ylitarjonnasta se ei voi olla kiinni, kun pelaajia on liki tuplaten osakkeiden määrään nähden

Minä olen ymmärtänyt että nämä uudet halvemat mahdollisuudet eivät ole tuotteina uusia, Tarkoitan alusta asti systeemiin kuulunutta vuokraamista. Uusi mahdollisuus eli alhainen hinta ja helppo saatavuus tulee sitä kautta että on paljon osakkeita, joita osakas ei syystä tai toisesta käytä itse. Ei vuokraoikeuksia muuta kautta synny. Nyt niitä on syntynyt jopa ylitarjonnaksi saakka.

GF-pelaamisen on moneen kertaan sanottu olevan pieni juttu kentille, ei kai marginaali-ilmiö voi tällaista myllerystä aiheuttaa? Niinkuin todettu, ei 850+ peliokeuksinen 18-reikää tarjoa paljoakaan ylimääräistä myytäväksi muuten kuin hiljaisina aikoina.

Periaatteessa voisi ajatella että jos GF-pelaamisesta tekee tarpeeksi hankalaa niin sieltä siirtyisi kysyntää vuokra/osake-markkinoille. Ehkä, tuskin ryntäykseksi saakka. Toinen mokoma suuntaisi ulko-oven suuntaan ja lajin aloittaminen menisi hankalaksi.

Suo siellä, vetelä täällä.