Re: ET:n karsinnat - Golfpiste.com

20.–27.9. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[13][25]
KilpailuaSuomalaista
#219292 Ilmoita asiaton viesti
ts

Kuntogolfari kirjoitti: (31.12.2010 16:41:13)

ts kirjoitti: (31.12.2010 12:36:36)

Kuntogolfari kirjoitti: (31.12.2010 12:23:55)
[
Jutun löytää Vantaan Sanomien nettisivuilta http://www.vantaansanomat.fi/urheilu. Oma tekstini on kirjoitettu aivan selvin päin. Kuusipalstainen juttu on ryyditetty hyvällä kuvalla Roopesta, Minnistä ja Elmeristä. Toimittaja on Aki Saranen. Jutun otsikko on
’Golfari Roope Kakko toteutti lapsuuden unelmansa’. Mikä estää valmentajia vaihtamasta tietoja ja näkemyksiä?

Juu.. semmosen jutun mäkin sieltä löysin. Vieläkään en tosin ymmärrä pätkääkään siitä mikä tuosta joukosta muodostaa ryhmän, eikä jutussa puhuttu ainakaan mun näytöllä mitään mistään yhteistyöstäkään. Ei minkään taustaryhmien tai muunkaan.

Lopun kysymyksesi on sen verran ”’ullamainen”’, että enpä osaa ottaa kantaa siihen lainkaan. Esteenähän voi olla monikin asia tai sitten niitä ei ole lainkaan. Samoin kuin tietojen vaihtamisesta voi olla hyötyä tai haittaa. Usein molempia.

Terve Tapsa!

Minulle riittää! Lopetan kirjoittelun tällä palstalla ja vedän profiilini pois.

Ei tuosta nyt hernettä kannata venttiilliin vetää. Selittäisit mieluummin mitä tarkoitat, jos sinulla sellaista taustatietoa on joka ei jutusta valkene.

Minä en vaan ihan oikeesti ymmärrä mitä tarkoitat tuolla ryhmällä ja ryhmillä, koska en itse tiedä yhteyttä noiden välillä.

Samoin en ihan aidosti pystynyt ymmärtämään tausta-ajatustasi tuolle lopun kysymykselle, koska ei tuohon oikeesti ole mitään yleistä vastausta vaan tilanteita voi olla niin eri tasolla kuin ihmisiäkin. Osa coutseista on keskenään yhteydessä jatkuvasti ja osa ei koskaan. Väliin mahtuvat kaikki maailman vaihtoehdot.

Jos tuosta kirjoituksestani jotain piikittelyä löysit, se tuli kyllä omasta päästäsi. Minä en siihen sellaista laitanut.