Re: Erikoinen tilanne greenillä… - Golfpiste.com

23.6.–30.6. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[19][23]
KilpailuaSuomalaista

EtusivuFoorumitSäännötErikoinen tilanne greenillä…Re: Erikoinen tilanne greenillä…

#286214 Ilmoita asiaton viesti

KL kirjoitti: (20.8.2010 19:21:00)
Entäs jos sama olisi tapahtunut reikäpelissä?

Toi sääntö 15-3 on vallan yksiselitteinen.
Ensimmäisenä väärää palloa lyönyt häviää reiän.