26.3.–2.4. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[6][5]
KilpailuaSuomalaista

EtusivuFoorumitYleistäAutetaan Golfliittoa – Ajatuksia golffin POSITIIVISESTA kehittämisestäRe: Autetaan Golfliittoa – Ajatuksia golffin POSITIIVISESTA kehittämisestä

#418551 Ilmoita asiaton viesti

Chip Greenside kirjoitti: (22.4.2013 11:36:56)

Satunnainen lenkkeilijä kirjoitti: (22.4.2013 11:12:54)
Keskustelu on kyllä kärjistynyt

Chip Greenside kirjoitti: (22.4.2013 11:03:50)
Olisi parempi lajin kannalta, mikäli jäsenyydestä, vakuutuksista ja muista marginaalisista asioista itkijät jäisivät sinne peräkamareihin istumaan ja odottamaan kauniiden ja rohkeiden seuraavan jakson alkamista.

Olisi myös parempi, jos osakkeiden arvon laskemisesta ruikuttajat menisivät yhtiökokouksiinsa ja panisivat itse kuntoon yhtiönsä asiat, jotka ovat itse sotkeneet.
Sen sijaan että syyttelevät toisia golfareita, jotka eivät ole olleet edes mukana niissä kokouksissa, jossa surkeat päätökset on tehty.l

Jos viittaat minuun, niin en ole koskaan ruikuttanut mainitsemastasi asiasta.

Sorry Chip, en viittaa sinuun.

Eikä mullakaan sinänsä ole mitään nykyisiä systeemejä vastaan, pelaamiseni ei ole siitä muutamasta kympistä kiinni. Jos/kun toivottavasti saan paikat kuntoon ja aikaa löytyy, varmaan liityn taas seuraan ja rupean pelaamaan.

Pitäisi vaan päästä yli tästä omasta lapsellisesta suuttumuksestani, joka alkoi niistä SGL:n parin vuoden takaisista suunnitelmista ta, joissa selitettiin, että minäkin olin ollut 15 vuotta pelkästään ’kentälle paskova lokki’ joita ei oikeasti kaivata.