23.4.–30.4. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[14][27]
KilpailuaSuomalaista

EtusivuFoorumitYleistäMikä on tällä hetkellä kotikenttäsi stimp?Vastaa aiheeseen: Mikä on tällä hetkellä kotikenttäsi stimp?

#1068037 Ilmoita asiaton viesti

Tämä ei nyt ole kohdistettu mitenkään plussapötköön, vaikka hänen viestistään tämä tuli mieleeni:

Jos otamme oletukseksi sen, mitä ts sanoi, suuri osa kentistä on jatkuvasti pilkuntarkasti tasoitusmääräyksiä katsoen tasoituskelvoton. Ainakin meidän kenttä on noiin 99 % ajasta, paitsi silloin jos minä valtavalla rähinällä sen tasoitukselpoiseksi välillä pakotan. ts:hän sanoi samaa. Prosentit olivat muutaman pykälää alemmat, ja ts ei puhunut mitään rähisemisestä, mutta muuten sama ajatus.

Minä kuukausikisoihin tei radikaalin päätöksen ja muutin kenttää. Osa porukasta pelaa kentällä 200 kierrosta / kausi, päätin tarjota kerrankin jotain uutta ja mielenkiitoista. Mitä kovempi pelimies, sitä enemmän he muutoksesta tykkäsi.

Mutta aivan käsittämättömän huvittavaa oli, että kentän muutoksista nousi muutaman klubimme itkupillin toimesta aivan käsitämättömän koominen show. Ja kaikkein koomisinta oli, että he pelasi PB sarjassa keltaisilta ja valitti LP sarjan valkoisista tiiboxeista, eli pelasivat vielä aivan eri kilpailussa 😀

Eli siis kysymys: Kun tiedän että näillä meidän klubin itkupilleillä ei ole pienintäkään käsitystä mistä kenttä on mitattu, minkä mittainen se pitäisi olla, tai milaiset tasoitusmääräykset ylipäätäänkään on, onko yleensä muutosvastarinta oikeasti lukenut ja tutustunut huolella tasoitusmääräyksiin ja onko he varmoja että he eivät pelaa jatkuvasti tasoituskelvottomalla kentällä?

Oletko esimerkiksi plussapötkö lukenut Q8:n linkittämäm tasoitusmääräyksen ja ts:n linkittämän kenttäoppaan kun niin hanakasti puhut tasoituskelvottomasta kentästä? Oletko varma että kenttäsi ei ole tasoituskelvoton kaiken aikaa? Meidän itkupillit eivät ole ja silti he puhuvat kentän tasoituskelvottomuudesta. Ymmärtämättä että muutosten jälkeen kenttä oli tasoituskelpoisempi kuin 95 % muusta ajasta.

Ja korostan, tämä ei ollut hyökkäys sinua +++++ kohtaan, vaan paloi vähän pinna noille meidän klubin itkijöille, puhun asiasta yleisesti ottaen.

Luulen että suurella osalla niistä jotka kentän tasoituskelpoisuudesta puhuvat, ei ole aavistustakaan mitä se oikeasti tarkoittaa. Epäilen että ts puhuu tästä samasta.