30.4.–7.5. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[11][5]
KilpailuaSuomalaista

YLLÄPITO!!!

Etusivu Foorumit Yleistä YLLÄPITO!!!

Esillä 25 viestiä, 1 - 25 (kaikkiaan 86)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Ymmärrän kyllä ja itseasiassa olen aia ollut samaa mieltäkin teidän suhtautumisestanne moderointiin. On hyvä uskoa että ihmiset tällä forumilla ovat sen verran fiksumpia mitä esim suomi24 keskusteluissa. Jos ihmiseen uskoo, ihminen on hyvä ja jos ei, ihmisestä tulee parempi. Usko ja luottamus ihmiseen on hyvin tärkeää, ei pelkästään ihmisyyden kannalta, vaan myöskin kehittymisen ja empatian takia. Uskominen epätäydellisyyteen, tai suorastaan täydelliseen epäihmiseen on tuottanut suuria tuloksia koko maailmanhistorian ja kunnioitan tätä ajatusta suuresti. Olen useasti kun moderoinnista onn keskusteltu, sanonut että isäntä päättää mitkä ovat säännöt ja mitä vieraat saa tehdä. Mutta pyytäisin ystävällisesti, että kun säännöt on jo aikoja sitten sovittu, niitä noudatetaisi. Myös niiden laatijoiden toimesta. Forumin säännöthän on laadittu isäntien toimesta seuraavasti: Golfpiste.com Forumin säännöt Nämä säännöt on laadittu, jotta keskustelu Golfpisteen keskusteluforumissa olisi mahdollisimman sujuvaa ja laadukasta. Golfpisteen keskusteluforum on golfaiheinen keskustelupalsta, jossa keskustellaan pääasiassa golfiin liittyvistä asioista. Moderaattorit ja ylläpito valvoo näiden sääntöjen noudattamista. Sääntöjen perusteella kirjoituksia voidaan poistaa ja kirjoitusoikeuksia peruuttaa joko määräaikaisesti tai pysyvästi. 1. Käyttäjä voi allekirjoittaa viestinsä vain omalla nimellään tai omalla nimimerkillään. Nimimerkki varataan ’omat asetukset’ -sivulla. Mikäli käyttäjä ei ole varannut itselleen nimimerkkiä, hän voi allekirjoittaa viestinsä vain omalla nimellään. 2. Ylläpidolla on oikeus poistaa kaikki epäasiallisiksi katsomansa sekä mitkä tahansa muut viestit forumista ilman ennakkovaroitusta. 3. Epäasiallisen viestin kirjoittanutta henkilöä varoitetaan asiasta kerran, ja mikäli väärinkäytös jatkuu, kyseisen käyttäjän pääsy Forumiin estetään. Näin kyseisen käyttäjän tunnuksilla (= e-mail osoitteella ja salasanalla) ei voi lainkaan kirjoittaa forumiin, kunnes esto poistetaan. Käyttäjä voi eston aikana lukea viestejä normaalisti Golfpisteen avoimella puolella. 4. Epäasiallisiksi viesteiksi katsotaan Golfpisteen arvion mukaan mm. laittomuuksia sisältävät viestit, herjaavat viestit, loukkaavat viestit, epäasiallista kieltä sisältävät viestit sekä tekijänoikeuksia tai muita immateriaalioikeuksia loukkaavat viestit. Kenttäyhtiöiden, seurojen ja muiden golftoimijoiden sisäisten ja/tai hallinnollisten asioiden käsittely on kiellettyä. Myöskään tuotteiden tai palvelujen liiallista mainontaa ei sallita. 5. Kirjoittaja vastaa aina oman viestinsä juridisista ja/tai taloudellisista sekä muista seuraamuksista Golfpistettä ja kolmansia osapuolia kohtaan. 6. Keskustelu yhdestä aiheesta tulee käydä saman otsikon alla. Moderaattorit voivat tarvittaessa muuttaa ketjun otsikon vastaamaan aihetta. Ennen uuden otsikon avaamista kirjoittajan tulee tarkistaa otsikkolistasta onko keskustelua aiheesta jo toisaalla. 7. Kirjoitetuilta viesteiltä odotetaan jotain uutta sisältöä keskusteltavana olevaan aiheeseen. Miettikää hetki ennen kuin tallennatte viestinne forumiin: onko viestillänne todellakin jotain annettavaa ketjuun. Sisällöttömiin viesteihin puututaan erityisesti silloin, kun ne häiritsevät ketjun alkuperäistä keskustelua. 8. Viestien kieli- ja kirjoitusasun edellytetään olevan sellaista, että teksti on helposti luettavaa. Ota huomioon myös viestisi lukijat. Täydellistä tekstiä ei keneltäkään edellytetä. 9. Kohtele muita kirjoittajia niin kuin tahtoisit itseäsi kohdeltavan. Henkilökohtaiset loukkaukset ovat rangaistavia. 10. Odotamme kaikkien kirjoittajien noudattavan yleistä netikettiä ja ymmärtävän hyvän maun käsitteen. Mauttomuuksiin syyllistyneitä tullaan rankaisemaan. 11. Huhuja käsiteltäessä on syytä tehdä selväksi onko kyse omista arvailuista ja toiveista vai todellisista tiedoista. 12. Trollaaminen on kiellettyä. Tällä tarkoitetaan viestejä, joilla pyritään tietoisesti saamaan lukijoiden ja kanssakirjoittajien tunteet kuohumaan. Provokatiivisetkin viestit ovat sallittuja elleivät ne riko palstan muita sääntökohtia. Kiinnitä kuitenkin huomiota mihin ketjuun ja mille palstalle tekstisi kirjoitat. 13. Nimimerkin ja hänen oikean nimensä yhdistäminen tai aiheeseen liittyvä vihjailu sekä arvuuttelu ovat poikkeuksetta äärimmäisen rangaistavia. 14. Toisen kirjoittajan tekstin lainaamisen yhteydessä tekstin muuttaminen on kiellettyä. Lainausta voi lyhentää, mutta alkuperäisen ajatuksen tulee säilyä lyhennyksestä huolimatta. Lainauksen lainaaminen on kiellettyä. 15. Mainostaminen on kiellettyä liiallisissa määrin. Odotamme käyttäjiltä tässä asiassa ’maalaisjärkeä’. 16. Kaikki Suomen laissa kielletty toiminta on kiellettyä. Tekijänoikeudella suojatun materiaalin jakamisesta, perättömien syytöksien esittämisestä ja julkisesta herjauksesta tullaan käyttäjiä rankaisemaan ankarasti. Tekijänoikeudet koskevat myös medioiden artikkeleita ja muuta materiaalia sekä niiden julkaisemista keskustelupalstalla – älä siis kopioi, vaan linkitä. 17. Kuvia saa käyttää, mutta kohtuudella! Kuvan lähde tulee ilmoittaa. 18. Kullakin kirjoittajalla saa olla käytössään vain yksi nimimerkki. Mikäli kirjoittajan havaitaan käyttävän samanaikaisesti useita nimimerkkejä, tullaan hänen kirjoitusoikeutensa poistamaan eikä uusia myönnetä. Golfpiste.com ylläpito Ymmärtäisin että yhden tai kaksi katsotte läpi sormien, mutta itse luomistanne säännöistä aika monta kohtaa, eikös… Täällä on monia pitkään kirjoittaneita keskustelijoita ja mielestäni on suuri loukkaus heitä kohtaan että vuosien kirjoittelu ja koko forumin olemassaolon peruskiviä syljetään päin naamaa ja sanotaan ’Ei me sua enää tarvita. Olit ihan kiva juttu silloin kun aloitettiin ja fiksuilla kannanotoillasi sait koko forumin suomen golfyhteisön kiinnostuksen forumillemme ja sait meille maineen suomen ainoana vakavasti otettavana golfforumina’. Näinkö noita kaikkia konkareita kiitetään ylläpidon toimesta? Olen pahoillani kritiikistä, enkä ole itse koskaan ollut mikään pulmunen tässä asiassa, mutta toivoisin oikeudenmukaisuutta ja kunnioitusta ylläpidon puolesta heitä muita kohtaan jotka ovat tämän forumin aikanaan kiinnostavaksi suomen golfyhteisön silmissä saaneet. Jos ette sitä arvosta, silloinhan tilanne on OK, mutta uskon ihmisten oikeudenmukaisuuteen ja harkintakykyyn. Ystävällisin Terveisin Nimimerkki: Henkka

    Anteeksi Henkka ja Ylläpito jos tuo täysin asian vierestä, avaamani kirjoitus tauko, jos sekin oli väärin?

    Oletko sinä ylläpito ja onko sinulla kirjoitustauko? Valitettavasti minulta meni ohi molemmat.

    Tuota noin Henkka.. mikä mahtoikaan olla vuodatuksesi perimmäinen tarkoitus? Meni kai pikkaisen ohi.

    Jukka ja Aplel taitavat olla ihan tosissaan.
    Tilpehööri, Kupolaattori ja kumppanit vain trolleja ?

    ’Avaruus ja ihmisen typeryys on loputon. Avaruudesta en ole ihan varma.’
    – Albert Einstein –

    Mutta, Mutta, Itse kun olen tyhmä kuin vasemman jalan Dunlop, jos tarkoitat noita lihavoituja kohtia?. kenen kanssa kukakin kirjoittelee ja mistä koska tuon perusteella ei ole yhtään nimimerkkiä näillä sivuilla enää sen jälkeen!.

    blues kirjoitti: (7.11.2007 21:38:42)
    Jukka ja Aplel taitavat olla ihan tosissaan.
    Tilpehööri, Kupolaattori ja kumppanit vain trolleja ?

    ’Avaruus ja ihmisen typeryys on loputon. Avaruudesta en ole ihan varma.’
    – Albert Einstein –

    Älä suotta tuhlaa verbaalisesti lahjakasta ulosantiasi tänne. EVO.

    KL

    Tilpehööri kirjoitti: (7.11.2007 21:31:22)
    Tuota noin Henkka.. mikä mahtoikaan olla vuodatuksesi perimmäinen tarkoitus? Meni kai pikkaisen ohi.

    Enpä ihmettele… mahdoitko edes lukea Henkan kirjoitusta?

    Olen ehdottomasti Henkan kanssa samaa mieltä. Moderointia ei ole eikä netikettiä valvota. Kirjoitusten laaduttomuudesta toki vastaavat kirjoittajat itse, mutta palstan ylläpitäjiltäkin toivoisi jonkinmoista otetta tähän touhuun. Ei liene mikään kummastelun aihe, että niin monet vanhat vakikirjoittajat loistavat poissaolollaan.

    Parti Persimonni taannoin antoi esimerkin lätkäpalstan moderoinnista, joka hänen mukaansa toimii todella nopeasti ja tarkasti. No, lätkässä liikkuvat ihan eri rahat, mutta ehkä pienellä skarppaamisella Markkanen & Co. saisivat tämänkin palstan taas paremmin jaloilleen palvelemaan sitä tarkoitusta, jota varten se on aikanaan pystytetty.

    Vai toivonko aivan turhaan?

    Mitä jos aktiivisesti käytettäisiin tuota ’Ilmoita asiattomasta viestistä’-toimintoa? Ehkä puhdas volyymi tässä tilanteessa herättäisi reagoimaan. Funktio nimittäin ilmeisesti toimii edes jotenkin, kun vielä jossakin vaiheessa tänään esillä ollut ketju Golfinnin caddieroolista on hävinnyt.

    Scoop kirjoitti: (7.11.2007 22:17:04)
    Mitä jos aktiivisesti käytettäisiin tuota ’Ilmoita asiattomasta viestistä’-toimintoa? Ehkä puhdas volyymi tässä tilanteessa herättäisi reagoimaan. Funktio nimittäin ilmeisesti toimii edes jotenkin, kun vielä jossakin vaiheessa tänään esillä ollut ketju Golfinnin caddieroolista on hävinnyt.

    Loistavaa Scoop! Hitto kun en itse ole noin fiksu! Alkoi just nyt! Ja minä ainakaan en pistä yhtään ilmoitusta copy-pasteamatta otetta säännöistä joita tekstissä on rikottu. On ainakin ylläpidon itse laatimien sääntöjen perustelema. Kuten sanoit, jos mikään muu ei tehoa, koitetaan sitten volyymillä. Toivon mukaan valtava työmäärän lisäys, jo ennestäänkin valtavan kiireisten Teemun&Samin, sun muiden asiaan vihkiytyneiden kesken ei muodostu ongelmaksi.

    Jos tm. (toisaalla mainitut) henkilöt eivät ole em. (edellä mainittujen) henkilöiden ongelma, silloin me akmmj. (allekirjoittaneet, mutta mainitsematta jääneet) henkilöt eivät voi olla ylläpidolle ongelma. Todellinen ongelma on se että täältä lähtee ammattilaisia jotka ihan _aikuisten oikeasti_ (aikuisten oikeasti)tietävät mikä on taitolyönti, tai kuinka korkea on maksimimahdollinen lentokaari. Esimerkkinä mainittakoon esim. (esimerkiksi) Fukke ja ts (toisin sanoen ts (huomaa pisteen puuttuminen jäljemmästä, eli ei toista kertaa toisin sanoen. Jos haluaa sanoa ts toisen kerran silloin se pitää lyhentää ps. (pieni söpö))

    Jaa-a. Pitääköhän minun aloittaa itsestäni. En minä ole ihan varma ymmärsinkö minä itsekkään mitä mitä minä juuri sanoin? Jos joku muu ymmärsi niin kertokaa toki. Minä koitan sitten kertoa saman uudelleen vähän monimutkaisemmin. Ja jos joku ymmärsi niin selittäkää se sitten minulle kans, pliis. Minustakin olisi kiva ymmärtää mitä minä juuri sanoin :-s

    Henkka kirjoitti: (7.11.2007 23:01:52)

    Scoop kirjoitti: (7.11.2007 22:17:04)
    Mitä jos aktiivisesti käytettäisiin tuota ’Ilmoita asiattomasta viestistä’-toimintoa? Ehkä puhdas volyymi tässä tilanteessa herättäisi reagoimaan. Funktio nimittäin ilmeisesti toimii edes jotenkin, kun vielä jossakin vaiheessa tänään esillä ollut ketju Golfinnin caddieroolista on hävinnyt.

    Loistavaa Scoop! Hitto kun en itse ole noin fiksu! Alkoi just nyt! Ja minä ainakaan en pistä yhtään ilmoitusta copy-pasteamatta otetta säännöistä joita tekstissä on rikottu. On ainakin ylläpidon itse laatimien sääntöjen perustelema. Kuten sanoit, jos mikään muu ei tehoa, koitetaan sitten volyymillä. Toivon mukaan valtava työmäärän lisäys, jo ennestäänkin valtavan kiireisten Teemun&Samin, sun muiden asiaan vihkiytyneiden kesken ei muodostu ongelmaksi.

    Jos tm. (toisaalla mainitut) henkilöt eivät ole em. (edellä mainittujen) henkilöiden ongelma, silloin me akmmj. (allekirjoittaneet, mutta mainitsematta jääneet) henkilöt eivät voi olla ylläpidolle ongelma. Todellinen ongelma on se että täältä lähtee ammattilaisia jotka ihan _aikuisten oikeasti_ (aikuisten oikeasti)tietävät mikä on taitolyönti, tai kuinka korkea on maksimimahdollinen lentokaari. Esimerkkinä mainittakoon esim. (esimerkiksi) Fukke ja ts (toisin sanoen ts (huomaa pisteen puuttuminen jäljemmästä, eli ei toista kertaa toisin sanoen. Jos haluaa sanoa ts toisen kerran silloin se pitää lyhentää ps. (pieni söpö))

    Jaa-a. Pitääköhän minun aloittaa itsestäni. En minä ole ihan varma ymmärsinkö minä itsekkään mitä mitä minä juuri sanoin? Jos joku muu ymmärsi niin kertokaa toki. Minä koitan sitten kertoa saman uudelleen vähän monimutkaisemmin. Ja jos joku ymmärsi niin selittäkää se sitten minulle kans, pliis. Minustakin olisi kiva ymmärtää mitä minä juuri sanoin :-s

    Selkeä kuin mikä. Mutta minä aloitan vasta huomenna, koska muuten joudun ilmoittaman usean oman viestini, ja se voisi vaikuttaa lievästi vainoharhaiselta.

    Eikös sellaiset ketkä ei pärjää AIKUISTEN OIKEASTI kentällä, eikös heistä tule sen jälkeen Pro tai valmentaja, eikä ’taitolyöjä’.

    Ammattilaisena taitaa hankkia paljon paremmin kuin valmentajana?.

    Palstan kirjoittelu on kääntynyt vahvasti ei-golfilliseksi.
    Se 20 prosenttia kirjoittajista, jotka tuottavat 80 asiasta, on löytämässä itselleen parempaa tekemistä kuin keskustella ego-/persoonallisuusongelmaisten kanssa. Jäljelle on jäämässä se 1%, joka tuottaa 99% OT:sta ja BS:sta.

    Henkilökohtaisesti koen että näiden ensiksimainittujen 20% golf-aiheisia kirjoituksia on mielenkiintoisempaa lukea kuin myöhemmin mainitun prosentin hengentuotoksia. Varsinkin kun näiden kirjoittajien kiinnostus keskittyy enimmäkseen omaan persoonan esiintuomiseen kuin itse golfiin. En jaksa millään kiinnostua siitä, mitä mieltä joku nimimerkki on jonkun toisen nimimerkin mielipiteestä tai oletetusta persoonasta.

    Sitävastoin kiinnostaisi kovastikin lukea vanhempien tieteen harjoittajien ja nuorten lupausten käsityksiä GOLFISTA ja siitä miten he golfin kokevat. Siitä voisi jopa olla apua tässä loputtomassa paremman pelin etsimisessä.

    Tämä metelöinti/huomionhaku-ilmiö esim juhlissa erittäin tuttu kaikille vanhemmille. Ajattelematon vanhempi yrittää ratkaista asian kielloilla, määräyksillä ja uhkauksilla. Se ei ole kuitenkaan toimiva konsepti. Oikea ratkaisu on hyvin yksinkertainen, järjestetään lapsille oma leikkimesta, jossa saavat touhuta omiaan. Pieni puuha pitää poissa pahanteosta.

    Tällä palstalla se tarkoittaa yksinkertaisesti HUUHAA-aihepiirin perustamista. siellä pidetään lievempää moderointia ja jokainen saa postailla mitä huvittaa. Nykyisten aihealueiden ketjut keskittyisivät golfiin ja moderaattori heittäisi rönsyt HUUHAA-puolella, jossa ne saisivat vapaasti rönsyillä.
    Siis aikuisten puoli, jossa pitää osata käyttäytyä / lastenhuone.
    tai jos haluaa sanoa toisin niin tyhmien Nipottajien / Fiksujen Rentojen puoli.
    Tai Golf / Mitä Vaan

    Tai jotain.

    Haha 😀 Ihan samaa itsekin ajattelin 😀

    Noh aloitetaan sitten vasta huomenna, hemmetin ilonpilaaja…

    jäljellä:

    0h, 32min, 20sec
    0h, 32min, 05sec
    0h, 31min, 42sec…

    Häh? Miten niin odottavan aika on pitkä? Jostakin muusta puhutte, ette minusta. Kö?

    Partin ideahan ei ole mikään uusi. Näinhän on muutamassa aktivististina olemassani keskusteluforumissa. Huuhaat (taas tuli deja vu) siirretään vaivattomasti omaan karsinaansa ja kaikki ovat tyytyväisiä. Niin huuhaajat, kuin eihuuhaajatkin. Ja homma toimii.

    Tosin JXXL on tänne itkenyt kuin pikkutyttö (joka on noin isolta mieheltä aika kammoksuttava näky) sitä deittipalstaakin jo vuodesta tossueläimen synty ,notta saas nähdä saadaanko asiaa odottaa yhtä kauan kuin tossueläimen kehittymisestä mikroprosessoriksi.

    Selailkaa yleistä viestiketjua alaspäin, asiallisesta ketjusta taitaa olla pitkä aika. Ja luulisin että ihan joka ketjua en ole huuhallani tullut sotkemaan.

    ts

    Aplel kirjoitti: (7.11.2007 23:13:10)
    Eikös sellaiset ketkä ei pärjää AIKUISTEN OIKEASTI kentällä, eikös heistä tule sen jälkeen Pro tai valmentaja, eikä ’taitolyöjä’.

    Ammattilaisena taitaa hankkia paljon paremmin kuin valmentajana
    ?.

    Nyt on taas jomman kumman meistä ymmärryksessä puutetta. Veikkaan jostain syystä sinua.

    ts kirjoitti: (7.11.2007 23:38:17)

    Aplel kirjoitti: (7.11.2007 23:13:10)
    Eikös sellaiset ketkä ei pärjää AIKUISTEN OIKEASTI kentällä, eikös heistä tule sen jälkeen Pro tai valmentaja, eikä ’taitolyöjä’.

    Ammattilaisena taitaa hankkia paljon paremmin kuin valmentajana
    ?.

    Nyt on taas jomman kumman meistä ymmärryksessä puutetta. Veikkaan jostain syystä sinua.

    No miksi valmentaa jos osaa pelata ja voi sillä hankkia leipänsä,, liian vanha?.

    ts

    Aplel kirjoitti: (7.11.2007 23:43:54)

    ts kirjoitti: (7.11.2007 23:38:17)

    Aplel kirjoitti: (7.11.2007 23:13:10)
    Eikös sellaiset ketkä ei pärjää AIKUISTEN OIKEASTI kentällä, eikös heistä tule sen jälkeen Pro tai valmentaja, eikä ’taitolyöjä’.

    Ammattilaisena taitaa hankkia paljon paremmin kuin valmentajana
    ?.

    Nyt on taas jomman kumman meistä ymmärryksessä puutetta. Veikkaan jostain syystä sinua.

    No miksi valmentaa jos osaa pelata ja voi sillä hankkia leipänsä,, liian vanha?.

    Ai siis juu… siis et tunne käsitteitä. Katsos kun suurin osa valmentajista on ammattilaisia; Golfammattilaisia. Sitten on vielä noita ammattilaisgolfareita. Niistäkin taitaa vallan yksi suomalainen mies tienata enemmän kuin ammattilaiset yleensä. Siis Golfammattilaiset. Joista osa on myös valmentajia.

    Parti PersiMonni kirjoitti: (7.11.2007 23:15:45)
    Se 20 prosenttia kirjoittajista, jotka tuottavat 80 asiasta, on löytämässä itselleen parempaa tekemistä kuin keskustella ego-/persoonallisuusongelmaisten kanssa. Jäljelle on jäämässä se 1%, joka tuottaa 99% OT:sta ja BS:sta.

    Kerropas Copperfield minne katosi 79% kirjoittajista?

    clap kirjoitti: (7.11.2007 23:54:07)

    Parti PersiMonni kirjoitti: (7.11.2007 23:15:45)
    Se 20 prosenttia kirjoittajista, jotka tuottavat 80 asiasta, on löytämässä itselleen parempaa tekemistä kuin keskustella ego-/persoonallisuusongelmaisten kanssa. Jäljelle on jäämässä se 1%, joka tuottaa 99% OT:sta ja BS:sta.

    Kerropas Copperfield minne katosi 79% kirjoittajista?

    Clap, etkö ole kuullut haamukirjoittajista?

    clap kirjoitti: (7.11.2007 23:54:07)
    ]Kerropas Copperfield minne katosi 79% kirjoittajista?

    🙂

    Taikuri ei koskan kerro temppunsa salaisuutta.

    Ei voi muuta kuin todeta, että aika syvältä on tämä foorumi nykyään. Se on sääli. Aivan liian harvoin täällä on jotain luettavaa, joka oikeasti liittyy jollain järjellisellä tavalla golfiin. Käsittämätöntä paskanjauhantaa pääosin. Ei täällä jaksa käydä Erkkikään; sen velikin jo lähti 🙂

    On vaikea kuvitella, että tätä foorumia saisi enää minkäänlaiseen kuosiin ilman voimakasta ja määrätietoista moderointia. Luottamus hyvä, kontrolli parempi. Ainakin täällä…

    Itse sanon tälle paikalle good bye ainakin niin pitkäksi aikaa, kun tämä toimii nykymuodossaan kaikkine sontineen.

    Hörhö kirjoitti: (8.11.2007 0:15:45)
    Itse sanon tälle paikalle good bye ainakin niin pitkäksi aikaa, kun tämä toimii nykymuodossaan kaikkine sontineen.

    Hörhön profiilista lainaus:

    Käyttäjätunnus luotu: 20.9.2001
    Viestejä: 2066 kpl

    Omasta avauksestani lainaus:

    Täällä on monia pitkään kirjoittaneita keskustelijoita ja mielestäni on suuri loukkaus heitä kohtaan että vuosien kirjoittelu ja koko forumin olemassaolon peruskiviä syljetään päin naamaa ja sanotaan ’Ei me sua enää tarvita. Olit ihan kiva juttu silloin kun aloitettiin ja fiksuilla kannanotoillasi sait koko forumin suomen golfyhteisön kiinnostuksen forumillemme ja sait meille maineen suomen ainoana vakavasti otettavana golfforumina’. Näinkö noita kaikkia konkareita kiitetään ylläpidon toimesta?

    Hörhö ei varmastikkaan halua olla mikään marttyyri. Hörhö ilmaisi kantansa hyvin asiallisesti ja rauhallisesti eikä mitenkään provosoituen, tai provosoiden. Se tarviiko tämä forum Hörhöjä kaltaisineen, vai annetaanko hörhöjen kaltaisineen meuhkata täällä miten huvittaa ratkeaa muutaman päivän sisällä, väittäisin. Kaiketi asiat on kärjistyneet sellaisiksi että usealta taholta on vaadittu selkeitä linjauksia ja ylläpidon kannaanottoa asiaan. Mikäli niitä ei kuulu, sehän on sitten jo selvä linjaus ja sen seurauksethan on jo alkaneet.

    Henkka kirjoitti: (8.11.2007 0:45:59)

    Hörhö kirjoitti: (8.11.2007 0:15:45)
    Itse sanon tälle paikalle good bye ainakin niin pitkäksi aikaa, kun tämä toimii nykymuodossaan kaikkine sontineen.

    Hörhön profiilista lainaus:

    Käyttäjätunnus luotu: 20.9.2001
    Viestejä: 2066 kpl

    Omasta avauksestani lainaus:

    Täällä on monia pitkään kirjoittaneita keskustelijoita ja mielestäni on suuri loukkaus heitä kohtaan että vuosien kirjoittelu ja koko forumin olemassaolon peruskiviä syljetään päin naamaa ja sanotaan ’Ei me sua enää tarvita. Olit ihan kiva juttu silloin kun aloitettiin ja fiksuilla kannanotoillasi sait koko forumin suomen golfyhteisön kiinnostuksen forumillemme ja sait meille maineen suomen ainoana vakavasti otettavana golfforumina’. Näinkö noita kaikkia konkareita kiitetään ylläpidon toimesta?

    Hörhö ei varmastikkaan halua olla mikään marttyyri. Hörhö ilmaisi kantansa hyvin asiallisesti ja rauhallisesti eikä mitenkään provosoituen, tai provosoiden. Se tarviiko tämä forum Hörhöjä kaltaisineen, vai annetaanko hörhöjen kaltaisineen meuhkata täällä miten huvittaa ratkeaa muutaman päivän sisällä, väittäisin. Kaiketi asiat on kärjistyneet sellaisiksi että usealta taholta on vaadittu selkeitä linjauksia ja ylläpidon kannaanottoa asiaan. Mikäli niitä ei kuulu, sehän on sitten jo selvä linjaus ja sen seurauksethan on jo alkaneet.

    Muistutan näistä ’huuhaa’ ketjuista ’Jukka boikottiin’ ja moni muu ketju ei ole millään lailla asiaa edes avaajan puolesta. Vaan kuin haiseva lihapala supikoira ansaan, johon kaikki lankeaa ja syytää lisää lokaa jonkun / joidenkin päälle, ARVON vanhat foorumin asia kuninkaat!. teidänkin olisi korkea aika katsoa peiliin ja ajatella monta kertaa miten monia nimimerkkejä sanallisesti kohtelette ja ivaatten heidän tietämättömyyttä.

    MYÖS te vanhat arvokkaat, nimimerkkejä eroittelematta ajatelkaa ja lukekaa kommenttinne uudelleen, minkälaista kieltä oletten käyttänyt vaikka Jukkaa kohtaan, ja miten tuollainen suoranainen haukkuminen,Ääliöksi.Pässiksi ja vaikka miksi miten sellainen on VOITU SALLIA.

    Jos kirjoitat asian vierestä/asiaa sivuten: Tulee varoitus!. Toista IHMISTÄ vaikka onkin nimimerkki saa haukkua millä sanoilla haluaa ja ylläpidon siihen millään lailla puuttumatta.

    Olen pitkään seurannut ja IHMETELLYT miten tuollainen voidaan sallia!. Ja lähes kaikki on näitä ’vanhoja asiallisia, asiaa kirjoittavia nimimerkkejä’.

    Vai onko se myös mukavaa sivujen ylläpidolle että ’Joku haukutaan maanrakoon’.

Esillä 25 viestiä, 1 - 25 (kaikkiaan 86)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #471243 kohteessaYLLÄPITO!!!

Etusivu Foorumit Yleistä YLLÄPITO!!!