Aihe: Ylläpidolle – asetuksissa pikku virhe - Golfpiste.com

21.4.–28.4. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[7][3]
KilpailuaSuomalaista

Ylläpidolle – asetuksissa pikku virhe

Etusivu Foorumit Yleistä Ylläpidolle – asetuksissa pikku virhe

Esillä 15 viestiä, 1 - 15 (kaikkiaan 15)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Jokaisesta viestiketjusta tulee näkyviin vastausten määrä. Se on kuitenkin ketjun kaikkien viestien määrä, ei pelkästään vastausten. Parhaimmin tämä näkyy, kun on olemassa vasta aloitusviesti. Laskuri ilmoittaa, että on yksi vastaus, joka kuitenkin on sama kuin aloitusviesti. Oikeampaa olisi siis ilmoittaa viestien kokonaismäärä. Näin ei tarvitse ihmetellä, missä puuttuva yksi vastaus on.

Onkohan aivan viimeaikoina tehty jotain säätöjä sillä nyt
    – sisäänkirjautuminen ’vastaa viestiin’-valinnasta ei onnistu
    – tekstin lainaaminen ei onnistu

4par kirjoitti: (31.1.2006 20:36:51)

eikö lainaus onnistu? ainakin näyttäisi toimivan… toisaalta kirjautuminen ei näyttänyt onnistuvan vastaa viestiin toiminnosta, mutta kappas kun menin ylävalikosta clubhouseen niin olinkin kirjautuneena. Jotain säätöä näyttäisi kyllä olleen koska aiemmin tuo kyselemäsi kyllä toimi. Tai toimIHan se nytkin vaikkakin kiertäen 🙂 ilon kautta

Kobo kirjoitti: (31.1.2006 20:41:05)

4par kirjoitti: (31.1.2006 20:36:51)

eikö lainaus onnistu? ainakin näyttäisi toimivan… toisaalta kirjautuminen ei näyttänyt onnistuvan vastaa viestiin toiminnosta, mutta kappas kun menin ylävalikosta clubhouseen niin olinkin kirjautuneena. Jotain säätöä näyttäisi kyllä olleen koska aiemmin tuo kyselemäsi kyllä toimi. Tai toimIHan se nytkin vaikkakin kiertäen 🙂 ilon kautta

Vastaan tässä itse itselleni. Tuhottuani kaikki golfpiste-evästeet homma alkoi taas pelittää.

Moi! En nyt löydä sitä sähköpostiosoitetta, mihin Sami pyysi vikailmoituksia. Laittaisitteko sen tähän uudelleen tyrkylle.
    Tuossa URLin lisäyksessä etummaiseen TAGiin tulee sieltä URL=, eikä URL], minkä vuoksi URLit eivät näy.

Nimetön

Paksupekka kirjoitti: (2.2.2006 12:33:40)
    Tuossa URLin lisäyksessä etummaiseen TAGiin tulee sieltä URL=, eikä URL], minkä vuoksi URLit eivät näy.

Mutta eikös se noin juuri pidä tullakin, jos haluaa laittaa linkille nimen, eikä sitä koko osoitetta näkyviin?

Eli näin https://golfpiste.com

(tuo on huonompi tapa, kun [ainakaan mun] selain ei avaa tuota linkkiä uuteen ikkunaan…)

tai sitten parempi näin…

Golfpiste

Miihkali kirjoitti: (2.2.2006 13:08:52)

Paksupekka kirjoitti: (2.2.2006 12:33:40)

Mutta eikös se noin juuri pidä tullakin, jos haluaa laittaa linkille nimen, eikä sitä koko osoitetta näkyviin?

Vaikka niin, mutta koitin nyt sanoa, että jos tuota lisää URL-nappulaa painaa ja tuuppaa sinne URLin ilman otsikkoa, niin ei näy mitään. Tietysti jokainen osaava käyttäjä tajuaa kopioida osoitteen myös otsikoksi, jos haluaa saada sen näkyviin…paitsi tyhmempi…niin kuin minä. Ja näinhän saadaan poustauksien määräkin moninkertaistettua, kun pitää lisätä korjausviesti perään.
    Sen verran vähän aikaa alalla toimineena juolahtaa vielä joskus mieleen, että sovellus saattaisi ohjelmoijan toimesta kyetä tekemään oikeita johtopäätöksiä tai antaa virheilmoituksia mikäli käyttäjä tekee virhetoimintoja. Tai sitten mä olen vain fossiili, joka ei vielä ole ymmärtänyt, että nykyisin laatu korvataan määrällä ja vastuu jätetään loppukäyttäjälle.

Nimetön

Kun painaa tuota [URL] -nappia, saadaan siis se laatikko näkyviin, johon kirjoitetaan kohtaan ’Linkin näyttönimi’ otsikko, siis ei sitä linkkiä, vaan joku lyhyempi ja kuvaavampi, ja sitten siihen alempaan kohtaan vaan se nettiosoite, jolloin se tulee viestiin juuri niin kuin pitääkin.

Ei sitä enää tuon helpommaksi voi tehdä, sillä minäkin osasin. Ja sitä vähempää aikaa ei voi olla alalla toiminut (mikäli tässä yhteydessä tarkoitetaan ohjelmointia tai jotain tietokoneisiin liittyvää alaa?) mitä itse olen.

Nimetön

Kun painaa tuota [URL] -nappia, saadaan siis se laatikko näkyviin, johon kirjoitetaan kohtaan ’Linkin näyttönimi’ otsikko, siis ei sitä linkkiä, vaan joku lyhyempi ja kuvaavampi, ja sitten siihen alempaan kohtaan vaan se nettiosoite, jolloin se tulee viestiin juuri niin kuin pitääkin.

Ei sitä enää tuon helpommaksi voi tehdä, sillä minäkin osasin. Ja sitä vähempää aikaa ei voi olla alalla toiminut (mikäli tässä yhteydessä tarkoitetaan ohjelmointia tai jotain tietokoneisiin liittyvää alaa?) mitä itse olen.

Nimetön

No ei sitä kahdesti pitänyt tulla… Prkl!

Miihkali kirjoitti: (2.2.2006 13:53:30)

Kyllä kyllä, mutta kun tuosta ei ollut kysymys. Jos minä haluan sen linkin tähän oikeasti näkyviin, enkä piilottaa sitä jonkun kuvaavan nimen taakse, niin se pitää muistaa kopioida myös siihen otsikko kenttään, joka on ihan oikeasti per…stä.
    Ja minkä ihmeen takia tuo URL toiminto ei sitten huomauta tuosta tyhjästä otsikko kentästä, jos siihen on kerran pakko syöttää jotain? Mutta kuten todettua mähän olen vielä ihan vihreä näissä tietokone asioissa.

FYI: Ylläpito todennäköisesti havahtuu parhaiten näihin bugeihin lähettämällä viestiä suoraa sähköpostilla gp@golfpiste.com

kebax kirjoitti: (2.2.2006 14:41:34)
    FYI: Ylläpito todennäköisesti havahtuu parhaiten näihin bugeihin lähettämällä viestiä suoraa sähköpostilla gp@golfpiste.com

Ööö. Siis tarkoitin tietenkin näihin ominaisuuksiin 🙂

KL

Ärsyttävää on myös se, että tietyn ajan kuluttua siitä, kun olet viimeisimmän silmäyksen palstalle luonut, yhteys katkeaa ja joudut kirjautumaan sisään uudestaan. Ja tämä kirjautuminenhan ei onnistu Vastaa viestiin -valinnan kautta.

Lainatakseni kebaxia: Sisäänkirjautuminen on persiistä!

Mulle tuli just viesti Golfpisteeltä, jossa neuvottiin poistamaan kaikki GP:tä koskevat cookiet koneelta. Se tosiaan toimi, nyt pääsin tänne kirjautumaan Vastaa viestiin-valinnan kautta. Saa nähä, kun uusia eväitä kertyy reppuun. On tässä vielä hieman säätämistä!

Esillä 15 viestiä, 1 - 15 (kaikkiaan 15)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #493380 kohteessaYlläpidolle – asetuksissa pikku virhe

Etusivu Foorumit Yleistä Ylläpidolle – asetuksissa pikku virhe