Aihe: Yes! Asiaa putterista… - Golfpiste.com

4.8.–11.8. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[15][9]
KilpailuaSuomalaista

Yes! Asiaa putterista…

Etusivu Foorumit Yleistä Yes! Asiaa putterista…

Esillä 8 viestiä, 1 - 8 (kaikkiaan 8)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Yes Golfin C-Groove putterit ovat Harold Swashin (’puttitohtori’, ks. esim. http://puttingzone.com/Gurus/swash.html) kehittämiä, paljon kiitosta saaneita harvinaisuuksia. Yes! sai paljon julkisuutta Goosenin voittaessa US openin ko. merkin putterilla. Arvosteluissa ja testeissä Yes! -putterit ovat saaneet huipputuloksia. Onko kellään kokemuksia? Onko putit oikeasti parantuneet?

Ei ole kokemusta, mutta tuo Marilyn muistuttaa kovasti Odysseyn Rossie ll:ta, jolla olen muutaman vuoden puttaillut. Ja kovasti tykännyt, etenkin tuosta insertistä. Sitä vihaaville Marilynillä tuuppaaminen voi olla lystimpää.

Lavan urat antavat pallolle purevan yläkierteen. Tämä takaa lähes aina sen, että lyhyeksi ei saa puttia jätettyä eikä suuntakaan oleellisesti muutu alkuperäisestä, johon pallo on työnnetty matkaan.

Hankittuani uraputterin händäri putosi kahdessa viikossa kutosesta neloseen…

YES! YES! Kyllä toimii, itselläni mallet mallinen. Puttikeskiarvo tipahti kolmella heti kättelyssä. Hyvä tasapaino ja pituuskontrolli.

Suosittelen lämpimästi!

Saako kyseisiä puttereita suomesta, vai vain tilaamalla sen jenkeistä?

Yes puttereita tuo maahan SportDirect Skandinavia

Oy, myynti urheiluliikkeiden ja pro shoppien välityksellä. Kysy jälleenmyyjäsi vaikka numerosta

0400743377 tai 0400591725.

Testasin loppukesästä 2003 muutaman viikon aikana useita puttereita. Putti on ollut ehkä suurin heikkouteni. Sekä suunta että pituus.

Putterin valinnassa päätin, että hinta ei ratkaise ollenkaan. Testasin pelkästään ns. laadukkaita malleja. Hyviä putterita löytyi useita. Minulle sopi kuitenkin selvästi parhaiten YES:n mallit. Valitsin AMY:n. En ole katunut.

No niin, nyt löytyy bagista Yes!:in Victoria (http://www.yesgolf.com/Yes_Golf_Models_Victoria.htm). Olen tässä parina iltana Vermon viheriöllä puttaillut ja täytyy sanoa, että tuntuu loistavalta kapistukselta.

Esillä 8 viestiä, 1 - 8 (kaikkiaan 8)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #385355 kohteessaYes! Asiaa putterista…

Etusivu Foorumit Yleistä Yes! Asiaa putterista…