Aihe: Yahoo Fantasy Golf - Golfpiste.com

28.4.–5.5. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[11][16]
KilpailuaSuomalaista

Yahoo Fantasy Golf

Etusivu Foorumit Yleistä Yahoo Fantasy Golf

Esillä 5 viestiä, 26 - 30 (kaikkiaan 30)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • januz kirjoitti: (10.1.2007 20:08:26)

Varmaan sen takia häntä kutsutaankin yleisesti nimellä J.B. Holmes.

Ehkäpä kenties =) Mä en tienny, että sen etunimi on oikeasti John.

TJ-Golf kirjoitti: (10.1.2007 20:40:26)
    Inessä ollaan, mites tuo panos? Lisäisi vielä mielenkiintoa ja tuo aikaisemmin ehdottamani 3 palloa tuskin kaataa ketää eikä mene uhkapelin puolelle 😉

Kyllä se mut kaataa. Ja ala-ikäisiä ei sitten tuu varmaan mukaan jos on toi panos…

Liityin mukaan.

Tämä on tosiaan parempi kuin se Yahoo. Kausikin katkeaa Us Openiin, joten saadaan pelata pari kisaa tänä vuonna.

Minulle sopii pallopanos.

Sovitaanko ettei saa ostaa lisää vaihtoja? Tuollahan on siis rajoitettu vaihtokauppojen määrä ja dollareilla saa lisää.

TJ-Golf kirjoitti: (10.1.2007 20:40:26)
    Inessä ollaan, mites tuo panos? Lisäisi vielä mielenkiintoa ja tuo aikaisemmin ehdottamani 3 palloa tuskin kaataa ketää eikä mene uhkapelin puolelle 😉

Riippuu tietysti palloista. Kyllä multa tuollaisia Pinnacleja ja TopFlite XL:n tasosia palloja löytyy saavista satoja. 🙂 Mutta jos kyse on paremman laatuisista palloista, niin jättäydyn tämän panoksen ulkopuolelle.

Jaahah, oli näköjään mennyt deadline umpeen, en kerenny valita mitään pelaajia. Mä kun luulin, että tuo deadline on vasta vähän ennen starttia mutta ei näköjään…

Esillä 5 viestiä, 26 - 30 (kaikkiaan 30)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #483767 kohteessaYahoo Fantasy Golf

Etusivu Foorumit Yleistä Yahoo Fantasy Golf