Aihe: Wisegogfin tasoitukset - Golfpiste.com

6.10. – 13.10. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[8][12]
KilpailuaSuomalaista

Wisegogfin tasoitukset

Etusivu › Foorumit › Yleistä › Wisegogfin tasoitukset

Esillä 6 viestiä, 1 - 6 (kaikkiaan 6)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Wisegolf ei ilmeisesti osaa hakea oikeaa tasoitusta.
    Yritin varata neljän henkilön lähtöön aikaa, muuta ei onnistunut koska Wise oli päättänyt kaikilla on isompi tasoitus kuin oikeasti on.
    Pelikaverin tasoitus 32,4, Wise ilmoitti 54, itsellänioikea tasoiyus 17,4 , wise laittoi 23,4.
    Soitto caddiemasterille onneksi selvitti asia.

Miten asia ratkesi? Miehellä oli kesällä sama ongelma, joka kerta kun tehtiin ensimmäistä kertaa varausta uudelle vieraskentälle, niin tasuri oli väärin (liian korkea).

Eikös tasoitus päivity vain kotiseuran järjestelmään. Vieraskentillä voi olla vanha tai tekaistu tasoitus, joka pitää käsin muuttaa. Aikaisemmin toimi jotenkin näin

Soitin kyseisen kentän caddiemasterille ja hän laittoi varaukset kuntoon puhelun aikana, ei kysellyt tasoitusta.

Jos EBirdiellä ylläpitää tasoitusta niin aina on vieraskentillä Wisellä varatessa ollut oikein. En ole kuullutkaan että kotiseura ylläpitäisi tasoitusta, eihän siinä mitään järkeä olisi. En kyllä osaa arvata miksi joillain on mennyt väärin.

Mulla on toinen vähän samanlainen ongelma . Kellossa on Tag Heuer appi ja sillä voi pelata pistebogia, myös kavereiden kanssa. Siihen pitää toki laittaa kaikkien hcp mutta sitten se arpoo pelitasoituksen ja pieleen menee. Eli tuo on käyttökelvoton. Mulle ei ole selvinnyt mistä tiedot kaivaa.

Siis ongelma ilmeni silloin, kun minulla oli pelioikeus kotiseuraani. Siihen eBirdie-tasoitus päivittyi asianmukaisesti. Sitten minulla oli pelioikeus toiselle kentälle, johon oli pelioikeuden vuoksi tarve luoda ”pseudo-jäsennumero” ja sille oli syötetty myös hcp. En muista oliko varausjärjestelmä wise kaikissa, vai oliko vielä Nexgolf toisessa.

Esillä 6 viestiä, 1 - 6 (kaikkiaan 6)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #1474036 kohteessaWisegogfin tasoitukset

Etusivu › Foorumit › Yleistä › Wisegogfin tasoitukset