Aihe: Wilson staff Di7?! - Golfpiste.com

17.3.–24.3 - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[10][6]
KilpailuaSuomalaista

Wilson staff Di7?!

Etusivu Foorumit Välineet Wilson staff Di7?!

Esillä 21 viestiä, 1 - 21 (kaikkiaan 21)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Olen ajatellut hankkia ton rautasetin alesta. En ole mailoilla päässyt lyömään,mutta näitähän on kehuttu tosi paljon. Kävin kaupassa tunnustelemassa niitä ja ihan hyviltä tuntu muuten,mutta aika painavilta. En tiedä sitten, onko siitä sitten mitään haittaa..? Kertokaa mielipiteenne tästä setistä ja voisiko se sopia minulle? Tämä on ensimmäinen settini,jonka hankin,mutta olen käynyt golfin alkeiskurssin ja lyönyt muutamia kertoja rangella. Ja vielä tiedoksi, olen 23-vuotias hintelähkö mies:)

Sanoin suoran että ostin loppu kesällä Di7 ja harmitta että en ostanut jo keväällä. Aivan loistavat mailat. Mailojen painopiste on matala ja takana siksi ne tuntu painavammilta kun muut vastaavat auta viemään swingi lopun asti ja maila mene helposti pallon alle. Loftit ja 0.5 tuuma pitempi varsi taas auta saaman pituta lisää. Tx105 fat shaft taas auta pitaman lapa asennossa lyömähetkellä joka auta pitämään lyönnit suorassa.
    Mitä parasta että kaikki nämä mainos puheet pitävät paikanssa.

Mistä itse pidä eniten Di7sta on että onnistunut lyönnit lennä suoran ja ainakin mailan verran pitempa kun vanhoilla raudoilla ja epäonnistunet lyönnit lennä melkein suoran ja lähes yhtä pitkä kun onnistunet vanhoilla raudoilla.
    Itsella in Di7 raudat 4-SW ja kaverina 52 asteen TW7 gap wedge voin suositella.

Ja sinulle ne sopivat heti ja siihen asti kun lähestyt HCP10 ja oikeastaan miksi ei silloinkin…

KL

Hei, eddie ;), mulla on taalla mun shopissa taysin iskematon Di7 -setti, milla ma en tee yhtaan mitaan. Paa meilia (kauheeveto@yahoo.com), jos kiinnostaa. Voin lahettaa ne sulle postitse ’kaverina’.

Golfinn kirjoitti: (2.10.2008 3:07:38)
    Hei, eddie ;), mulla on taalla mun shopissa taysin iskematon Di7 -setti, milla ma en tee yhtaan mitaan. Paa meilia (kauheeveto@yahoo.com), jos kiinnostaa. Voin lahettaa ne sulle postitse ’kaverina’.

Golfinn:
    Sielläkö kun nyt olet kaikkien golfmailojen luvatussa maassa niin ei sulla satu shopin nurkassa pyörimään leftylle mitään valettuja namipaloja?? Kuitenkin riittävän helppoja sellaisia Ci 6:sten tilalle.

TigerFoods kirjoitti: (2.10.2008 18:00:00)

Golfinn:
    Sielläkö kun nyt olet kaikkien golfmailojen luvatussa maassa niin ei sulla satu shopin nurkassa pyörimään leftylle mitään valettuja namipaloja?? Kuitenkin riittävän helppoja sellaisia Ci 6:sten tilalle.

Heh heh, ja sitten vahinko kiertämään, eli nuo vasurin Ci6:set sitten mulle, multa sitten Ben Hoganit seuraavalle jne…

Golfinn:

Totta kai loytyy. Seka KZG:lta etta Wishonilta loytyy leftille valettua tavaraa. On muutakin, mutta jos parasta haluat… Vieraile kummankin sivuilla, tsekkaa mallit ja jos loytyy jotain mika kiinnostaa, niin kerro.

Niin kun aina, meilia vaan osotteeseen kauheeveto@yahoo.com, niin hommat lahtee liikkeelle.

Golfinn kirjoitti: (2.10.2008 20:18:55)

Golfinn:

Totta kai loytyy. Seka KZG:lta etta Wishonilta loytyy leftille valettua tavaraa. On muutakin, mutta jos parasta haluat… Vieraile kummankin sivuilla, tsekkaa mallit ja jos loytyy jotain mika kiinnostaa, niin kerro.

Niin kun aina, meilia vaan osotteeseen kauheeveto@yahoo.com, niin hommat lahtee liikkeelle.

Ok, tyrkkään sulle meiliä.

Oulu on Suomen Kanada.
    Täällä suunnalla on mahdottoman paljon vasureita ja osin sen takia ainakin joissain paikoissa hyvä vasurivalikoima. Mutta tokihan sinä sen tiedät 🙂

Mika Hekkanen kirjoitti: (2.10.2008 21:35:37)

Oulu on Suomen Kanada.
    Täällä suunnalla on mahdottoman paljon vasureita ja osin sen takia ainakin joissain paikoissa hyvä vasurivalikoima. Mutta tokihan sinä sen tiedät 🙂

Rauhallisesti Hekkanen:) Täytyypi välillä tutkiskella.

TV

Warmasti ovat sopivat mailat aloittelijalle. Itse aloitin Wilsonin DI6-setillä, jota sitten täydentelin driverilla ja yhdellä hybridillä. DI6 on siis DI7 edeltäjä.

Otin Di7:t Golf Balancesta 299e. Olen niistä kyllä vakuuttunut, vaikka en oo viä päässy testaan. Olisitko muuten myynyt halvemmalla?;) Älä sano!:)

PS. Kai tiedät eddien stand upista, etkä richesistä, vaikka hyvä sarja onkin?:)

Olisin toki myynyt halvemmalla. 40% halvemmalla 😉

Joo, ma oon ollut Eddien hard core fani jo reilut 10 vuotta. Mulla on kaikki sen DVD:t ja oon nahnyt hemmon kahdesti lavalla (Glasgow (Sexy Tour) ja Portland (Stripped)). Lisaksi kun satun puhumaan myos ranskaa, niin Eddie Circle-show ranskaksi on ehdoton suosikkini.

The Riches on ihan hyva sarja, vaikka Eddie siina onkin hieman oudossa roolissa.

CAKE OR DEATH? 😉 lol

’CAKE PLEASE’

Mietin vähän että miten pystyt tarjoa uudet mailat n 180€ kun ovh on 500€…

Noilla mailoilla nyt pelattu syksyllä neljä kierrosta ja tulostaso ollut paljon tasaisempaa kuin aikaisemmin, bogipisteitä tullut 38, 35, 34 ja 31, tulokset 82, 84, 85 (ennätys 80) ja vikasta ei tulosta kun pallo hävisi avauksen jälkeen raffiin eikä löytynyt, yksi soketin poikanen tuli mutta ei se mailoista johtunut. Tänään täytyy ottaa vielä tasoituskieros vaikka kenttä onkin aika vetinen, jospa tuo yksi unelma toteutuisi, että pääsisi vielä toisella pelikaudella händärissä alle kympin ja kierrostulos alle 80.

Mulla on menny kolme kuukautta golf uraa hukkaan kun aloin pelaan jollain
    aikoja sitten hankkimillani kaytetyilla mailoilla. Kolme kuukautta olen nyt
    pelannut golfia ja kierrostulokset on pyoriny aika tasan siella mun tasotuksen
    tietamilla (53.5). Epailys valineista alkoi kalvaa mielta kun omasta ja muiden
    mielesta peli naytti paremmalta kun mita tulokset kertoivat. Ei kun kauppaan.
    Kavin kokeilemassa aika montaa mallia simulaattorissa ja otin sitten pari
    noita Di7 mailaa mukaan kokeeksi kierrokselle. Ihan turhaa vaittaa mulle sen
    kierroksen jalkeen ettei valineilla ole valia tassa lajissa. Lapa jyras kun
    maansiirtokone pallosta lapi verrattuna omiin vempuloihini. Wilsonit repussa
    lahti saman tien 20 lyontia parhaasta tuloksesta. Laitoin sitten Di7:t
    tilaukseen netista kun paikallinen kauppa ei niita enaa myy. Ei kuulemma
    taalla asiakkaille kelpaa kun on halpis merkin maine.

KL

perttierkki kirjoitti: (4.10.2008 12:57:16)
    Kolme kuukautta olen nyt pelannut golfia ja kierrostulokset on pyoriny aika tasan siella mun tasotuksen tietamilla (53.5).

Tämä ei mitenkään liity tähän ketjuun, mutta olen luonteeltani utelias. Miten tasoituksesi voi olla 53,5, kun tasoitusryhmässä 6 (36-54) tasoitus ei voi koskaan nousta ja laskee aina kokonaislukujen monikertana?

KL kirjoitti: (4.10.2008 21:35:30)
    Tämä ei mitenkään liity tähän ketjuun, mutta olen luonteeltani utelias. Miten tasoituksesi voi olla 53,5, kun tasoitusryhmässä 6 (36-54) tasoitus ei voi koskaan nousta ja laskee aina kokonaislukujen monikertana?

Jaa-a. Mulla ei valitettavasti ole oikein kunnon vastausta. Kun maa aloin pelaan ja kysyin mika mun hcp on niin kaikki vastas etta tuo 53.5 ja se naky olevan tyokavereillakin tasoitus kun aloittivat. Tai ainakin liiton rekisteriin oli nain merkitty. Nain siis ranskassa. En tieda onko naissa sitten maakohtaisia eroja. Paitsi semmonen ero etta taalla ei vissiin saa tasotusta putoamaan kuin osallistumalla kilpailuihin. Tai nain ainakin mulle on kerrottu.

Pistin omani myyntiin. Mittaa lyönneille kyllä tuli,mutta muuten en pitänyt niistä. painavat ja ”rohjot”… Vaihdoin TM:n r7 tp – settiin. Nyt on sirot ja lyönniltään työstettävät mailat. Pituus kärsi alussa, mutta nyt pallo taas lentää iloisesti…

#311106 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Wilsonit tuli eilen postissa. Toitten jalkeen kavin rangella lyomassa korillisen palloja etta sai vahan tuntumaa ennen taman paivan elamani ensimmaista tasoitus kisaa. Rangella huomasi jo etta pallo lentaa paljon tarkemmin kuin vanhoilla mailoilla. Tanaan sitten kisassa 58 pistetta ja voitto kotiin. Olin valilla ihan aiman kakena etta mitenkas tasta pelaamisesta yhtakkia nain helppoa on tullut.

Suosittelen ehdottomasti kaikille aloittelijoille. Kokeneemmat kuulemma sanoo etta palloa ei voi nailla mailoilla tyostaa mutta ei tallasten aloittelijoiden tarvi viela edes tietaa mita se (sana) tarkoittaa kunhan pallo menee sen verran suoraan etta pysyy kentalla.

#311107 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

perttierkki kirjoitti: (4.10.2008 22:21:36)

KL kirjoitti: (4.10.2008 21:35:30)

Jaa-a. Mulla ei valitettavasti ole oikein kunnon vastausta. Kun maa aloin pelaan ja kysyin mika mun hcp on niin kaikki vastas etta tuo 53.5 ja se naky olevan tyokavereillakin tasoitus kun aloittivat. Tai ainakin liiton rekisteriin oli nain merkitty. Nain siis ranskassa. En tieda onko naissa sitten maakohtaisia eroja. Paitsi semmonen ero etta taalla ei vissiin saa tasotusta putoamaan kuin osallistumalla kilpailuihin. Tai nain ainakin mulle on kerrottu.

Ja tahan off-topiciin lisaisin viela etta taalla golfin kehitysmaassa nayttaa hcp voivan noustakkin vaikka se tasoitus olikin vasta valilla 36-54. Tosin hitaasti.

#311108 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

perttierkki kirjoitti: (11.10.2008 22:53:54)
    Wilsonit tuli eilen postissa. Toitten jalkeen kavin rangella lyomassa korillisen palloja etta sai vahan tuntumaa ennen taman paivan elamani ensimmaista tasoitus kisaa. Rangella huomasi jo etta pallo lentaa paljon tarkemmin kuin vanhoilla mailoilla. Tanaan sitten kisassa 58 pistetta ja voitto kotiin. Olin valilla ihan aiman kakena etta mitenkas tasta pelaamisesta yhtakkia nain helppoa on tullut.

Suosittelen ehdottomasti kaikille aloittelijoille. Kokeneemmat kuulemma sanoo etta palloa ei voi nailla mailoilla tyostaa mutta ei tallasten aloittelijoiden tarvi viela edes tietaa mita se (sana) tarkoittaa kunhan pallo menee sen verran suoraan etta pysyy kentalla.

Noilla mailoilla on tullut nyt naputeltua noin 7 kierrosta ja ei niillä ole saanut yhtään pahempaa katastrofia aikaan. Pallot saa pirun hyvin tiputettua (useimmiten) lipulle. Meni vain vähän aikaa siinä kun tahtoi koko ajan mennä pitkäksi. Tänäänkin oli sen verran hyviä lähestymisiä ettei tullut yhtään kolmen putin greeniä ja yhden putin taisi olla 4 tai 5 kpl (ei välttämättä GIRejä).

Esillä 21 viestiä, 1 - 21 (kaikkiaan 21)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #311095 kohteessaWilson staff Di7?!

Etusivu Foorumit Välineet Wilson staff Di7?!